De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Moeten we hier nu echt in 'De Beurs Vandaag' het proces zitten maken van een forumlid? Iedereen hier heeft toch wel wat. Ikzelf zeker en vast ook.
Inderdaad, laat ons wat relevant nieuws posten:
Er komt een nieuwe vrouwelijke CEO op de Brusselse Beurs bij, Esther Berrozpe Galindo wordt CEO van Ontex.
Ze is wel ok knap, maar mijn voorkeur gaat toch nog altijd naar Ilham Kadri (die nieuwe van ING mag er ook wel zeker zijn...)
Hoe dan ook, het lijkt dat Ontex zich kan herpakken hiermee.
Verder een saaie dag, herstel na de overdrijving van gisteren, nothing new under the sun, dus.
Er komt een nieuwe vrouwelijke CEO op de Brusselse Beurs bij, Esther Berrozpe Galindo wordt CEO van Ontex.
Ze is wel ok knap, maar mijn voorkeur gaat toch nog altijd naar Ilham Kadri (die nieuwe van ING mag er ook wel zeker zijn...)
Hoe dan ook, het lijkt dat Ontex zich kan herpakken hiermee.
Verder een saaie dag, herstel na de overdrijving van gisteren, nothing new under the sun, dus.
Ik wacht tot 20 januari, de dag waarop Trump geen president meer zal zijn. Hij is nu nog 30 dagen president met alle macht en bevoegdheden die met dat ambt gepaard gaan. Hij is vol rancune. Wie weet wat hij nog allemaal gaat aanrichten? Hij heeft niets meer te verliezen en de wereld na hem interesseert hem niet, dus waarom zou hij zich verantwoordelijk gedragen?
Welk merk azijn drink je? Ik "geloof" dat Biden het ongelooflijk beter zal doen... (
)
![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
(CNN)It's like a low murmur just below the surface. "We don't know what he might do," says one officer in the Pentagon. "We are in strange times," says another officer. Some senior military officers are trying to steer clear of the White House for the next month, rather than be in the President Donald Trump's orbit.
With just some 30 days to go before the US military watches its current commander in chief leave office, there is growing anxiety in the ranks about what Trump might do in these remaining days. Will the President order some unexpected military action, such as a strike on Iran, or will he somehow draw the military into his efforts to overthrow the election results?
It's a troubling enough scenario that military leaders have taken the unusual step of publicly stating that they will not play a role in deciding an American election.
Wat betreft het experiment om met opties te 'profiteren' van een eventuele lichte daling van SPY na quadruple witching day loopt alles op dit moment netjes.
SPY beweegt zich zijwaarts net onder de strike van 370 USD waarop de positie is aangegaan. Technisch bekeken (maar daar ken ik nog veel te weinig van) is het significant dat SPY nog steeds onder het niveau van vrijdag noteert. De nieuwe variant van Corona leidde gisteren even tot een daling, maar het verschil ten opzichte van vrijdag is nog steeds niet goedgemaakt. Traders beschouwen dit als een 'bearish signaal'.
![Afbeelding](https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/132461186_213004453637419_2642053462563981146_n.png?_nc_cat=107&ccb=2&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=_Dv1uok98Z8AX9aWFhL&_nc_ht=scontent-bru2-1.xx&oh=b53ee6000777904c5a122432cc53d3c6&oe=60089494)
Ondertussen blijft de positie door de Theta Long positie nog steeds geld opbrengen.
de-beurs-vandaag-t12706-16290.html#p480144
SPY beweegt zich zijwaarts net onder de strike van 370 USD waarop de positie is aangegaan. Technisch bekeken (maar daar ken ik nog veel te weinig van) is het significant dat SPY nog steeds onder het niveau van vrijdag noteert. De nieuwe variant van Corona leidde gisteren even tot een daling, maar het verschil ten opzichte van vrijdag is nog steeds niet goedgemaakt. Traders beschouwen dit als een 'bearish signaal'.
![Afbeelding](https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/132461186_213004453637419_2642053462563981146_n.png?_nc_cat=107&ccb=2&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=_Dv1uok98Z8AX9aWFhL&_nc_ht=scontent-bru2-1.xx&oh=b53ee6000777904c5a122432cc53d3c6&oe=60089494)
Ondertussen blijft de positie door de Theta Long positie nog steeds geld opbrengen.
de-beurs-vandaag-t12706-16290.html#p480144
Laatst gewijzigd door anonymous9 op 22 december 2020, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Was er op Spaargids geen draadje gemaakt speciaal voor TA?
Dit gaat over opties, Yaris. Of wordt dat hier nu ook al verbannen?
Misschien handig om te vermelden wat hier dan wel nog kan? Uitschelden van forumleden is alvast één ding dat hier blijkbaar op zijn plaats is, heb ik vandaag gemerkt. Grappen over azijnflessen blijkbaar ook. Dan heeft mijn bericht toch al die verdienste dat het wél over De Beurs Vandaag gaat.
Misschien handig om te vermelden wat hier dan wel nog kan? Uitschelden van forumleden is alvast één ding dat hier blijkbaar op zijn plaats is, heb ik vandaag gemerkt. Grappen over azijnflessen blijkbaar ook. Dan heeft mijn bericht toch al die verdienste dat het wél over De Beurs Vandaag gaat.
Weverke schreef: ↑22 december 2020, 13:48 Bas Van Bavel past een gekende jesuïetentruc toe waarmee je alles kan bewijzen.
Zo kan ik, Weverke - geen hoogleraar, op dezelfde manier bewijzen dat vroegere beschavingen verdwenen zijn:
(kies maar uit; elk antwoord is goed):
- omdat ze paternalistisch waren
- omdat ze maternalistisch waren
- omdat ze één God aanbaden
- omdat ze meer dan één God aanbaden
- omdat ze tekeningen maakten
- omdat ze geen tekeningen maakten
- omdat ze leerden praten
- omdat ze lui en vadsig geworden waren
- omdat ze een vorm van schrift ontwikkeld hadden
- omdat ze te oorlogszuchtig waren
- omdat ze te vredelievend waren
Er is maar één besluit: de huidige beschaving is gedoemd om te verdwijnen en zal door een andere beschaving vervangen worden !
Dank voor het ludiek weerleggen van dergelijke nonsens redeneringen.
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)