Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Extreem gedachtengoed ? Zoals dat van de NVA ?
Iedereen die niet beroepsactief is, is een profiteur.
Er zijn massa's vacatures. Dat de meesten nep zijn, niets mee te maken !
Iedere profiteur is slecht..
De sossen zijn slecht..
Het Vlaams belang is slecht...
De Walen zijn profiteurs..
Liberalen zijn slecht..
Angela Merkel is slecht ..
De maatregelen zijn slecht want het kot staat niet in brand..
Wat lazen we nog zo al van de rechtse rakkers : alles boven de vijftig kan gemist worden.. of was het boven de 90 voor sommigen ?
De SS ? Ik denk dat ze het daar van leren !
Ze maken geen ruzie om te starten. Niet iedereen vond het fijn dat de WZC waarmee ze maandag gaan starten, allemaal in Vlaanderen liggen.
Maandag zijn de vaccins beschikbaar. Maandag beginnen ze te vaccineren.
Niets misdadigs aan.
Het enige dat misdadig is, zijn al die Belgen die zich van corona geen fluit aantrekken, en anderen oproepen om dat ook te doen.
Hier op SP zijn CarpeNoctem, Inquirer, ... de grote corona-ontkenners. Inquirer al tijdje niet meer gehoord. --KNIP-- en niet op Intensieve Zorgen want hij vond het schandalig dat Belgen totaal onnodig naar Intensieve gebracht worden. Of ben ik nu politiek incorrect?
Degoutante reactie WeverkeWeverke schreef: ↑23 december 2020, 14:28 Hier op SP zijn CarpeNoctem, Inquirer, ... de grote corona-ontkenners. Inquirer al tijdje niet meer gehoord. --KNIP-- en niet op Intensieve Zorgen want hij vond het schandalig dat Belgen totaal onnodig naar Intensieve gebracht worden. Of ben ik nu politiek incorrect?
Dat was gisteren, op de luchthaven van Charleroi.
Het waren wel de aanhangers van het extreem rechtse SS gedachtengoed die hun onschuldige medeburgers verklikten.Tientallen verklikkingen per dag krijgt de politie van Charleroi binnen. Sommige burgers sturen zelfs brieven van uitgeknipte krantenletters om te melden dat op 'het derde' toch een kapster aan de slag is om Juliette voor de feestdagen van die coronacoupe af te helpen. "Als we in 1940 op die manier zouden hebben verklikt, bleven er niet veel kapsters over", laat de politiewoordvoerder zich ontvallen tegenover de RTBF. Laat dat even bezinken: zelfs de politie trekt grote ogen bij zoveel verraad.
Heb me altijd afgevraagd hoe het mogelijk was in WO2 dat er zoveel SS-ers waren met zo extreem gedachtengoed, en zie de geschiedenis herhaalt zich.
Die dan zonder pardon gefolterd of gefusilleerd werden.
Heb jij weet van corona-ontkenners die gefolterd of gefusilleerd zijn?
Inquirer heeft hier constant lopen toeteren dat corona een hysterie was, dat de ziekenhuizen niet onder druk stonden, dat de Intensieve niet onder druk stonden want amper 75% van de totale capaciteit van Intensieve was door corona-patienten ingenomen, dat de corona-maatregelen niet democratisch waren, dat ze deden denken aan totalitaire regimes, ...Krikke schreef: ↑23 december 2020, 14:33Degoutante reactie WeverkeWeverke schreef: ↑23 december 2020, 14:28 Hier op SP zijn CarpeNoctem, Inquirer, ... de grote corona-ontkenners. Inquirer al tijdje niet meer gehoord. --KNIP-- en niet op Intensieve Zorgen want hij vond het schandalig dat Belgen totaal onnodig naar Intensieve gebracht worden. Of ben ik nu politiek incorrect?
--KNIP--
@weverke
Niemand zegt dat je medelijden moet hebben. Maar hopen dat iemand is gestorven omdat zijn opvattingen u niet bevallen is niet netjes.
Niemand zegt dat je medelijden moet hebben. Maar hopen dat iemand is gestorven omdat zijn opvattingen u niet bevallen is niet netjes.
Net zoals die van jullie eveneens, vaak.Krikke schreef: ↑23 december 2020, 14:33Degoutante reactie WeverkeWeverke schreef: ↑23 december 2020, 14:28 Hier op SP zijn CarpeNoctem, Inquirer, ... de grote corona-ontkenners. Inquirer al tijdje niet meer gehoord. --KNIP-- en niet op Intensieve Zorgen want hij vond het schandalig dat Belgen totaal onnodig naar Intensieve gebracht worden. Of ben ik nu politiek incorrect?
Lead by example ? Ah nee, dat is anders zeker he ?
Ik denk niet dat Weverke de dood toewenst aan Inquirer.
Dat zou me verbazen van hem
Ik wens hem (Inquirer) alleszins niet veel slechts toe.
Maar wie vindt dat je je vooral niet moet isoleren en dat er geen contacten moeten vermeden worden want het is niet de rechtse kant die dat mag uitroepen... Die mag 'het' ineens ook krijgen voor mijn part !
Ik zou niet durven zeggen dat Inq dat gedachtengoed predikte.
U begrijpt mij vast wel als ik dit zeg (?)
Ik hoop niet dat hij sterft, maar als hij aan corona sterft, zou zijn dood mij koud laten.
Mijn verwijzing naar sterven of op IZ liggen, heeft te maken met deze dingen:
- Inquirer heeft er de dokters, verplegers,... van beschuldigd dat ze corona patienten op IZ leggen, niet omdat het nodig is, maar omdat ze zo het probleem van corona kunstmatig verhogen om dan meer geld te kunnen krijgen
- hij heeft getuigenissen van dokters, verplegers,.... van de druk op IZ afgedaan als pure propaganda, pure komedie
- toen 75% van de totale capaciteit van IZ door corona patienten waren ingenomen, en ze moesten improviseren door patienten op de gang, in tenten, ... te leggen en dringende operaties uitgesteld moesten worden, bleef hij volhouden dat er nog marge was, want slechts "75% van de capaciteit was ingenomen".
Als zo iemand erge corona heeft, moeten ze die op IZ leggen? Wel, het systeem dat hij van A tot Z afbreekt, zal zeggen: ja, zo iemand leggen we op Iz.
En voor zo iemand worden dringende operaties uitgesteld, want er is geen capaciteit op IZ om daarna te herstellen.
Maandag beginnen ze inderdaad met vaccineren, maar door hun politieke spelletjes gaan ze maar een klein gedeelte van de beschikbare vaccins gebruiken.Weverke schreef: ↑23 december 2020, 14:28Ze maken geen ruzie om te starten. Niet iedereen vond het fijn dat de WZC waarmee ze maandag gaan starten, allemaal in Vlaanderen liggen.
Maandag zijn de vaccins beschikbaar. Maandag beginnen ze te vaccineren.
Niets misdadigs aan.
Het enige dat misdadig is, zijn al die Belgen die zich van corona geen fluit aantrekken, en anderen oproepen om dat ook te doen.
Hier op SP zijn CarpeNoctem, Inquirer, ... de grote corona-ontkenners. Inquirer al tijdje niet meer gehoord. Hopelijk gestorven aan corona en niet op Intensieve Zorgen want hij vond het schandalig dat Belgen totaal onnodig naar Intensieve gebracht worden. Of ben ik nu politiek incorrect?
Dat is wel misdadig.
Die uitspraak over Carpe en Inquirer is walgelijk en ongepast. Je moest je diep schamen!
Ik zie dat Weverke de grenzen van het fatsoen weer overtreden heeft, een andere mening hebben is al genoeg om dood gewenst te worden?
Waar zit de moderator als hij eens moet optreden?
Haeleweyn en Weverke samen zijn als de dood dat we wat minder schrik zouden krijgen, doe toch normaal.
Waar zit de moderator als hij eens moet optreden?
Haeleweyn en Weverke samen zijn als de dood dat we wat minder schrik zouden krijgen, doe toch normaal.
De boodschap was nochtans duidelijk.Weverke schreef: ↑23 december 2020, 14:28 Hier op SP zijn CarpeNoctem, Inquirer, ... de grote corona-ontkenners. Inquirer al tijdje niet meer gehoord. --KNIP-- en niet op Intensieve Zorgen want hij vond het schandalig dat Belgen totaal onnodig naar Intensieve gebracht worden. Of ben ik nu politiek incorrect?
Dit is exact het tegenovergestelde van wat je ervoor zei.
Dit is een forum waarom mensen hun mening delen, daarom mensen doodwensen is er voor mij los over.
En al jouw aliasen mogen nu ter verdediging komen om het goed te praten maar ik vind dit zonder twijfel een brug te ver.
Ziekelijk type die man. Een echte troll.Krikke schreef: ↑23 december 2020, 14:33Degoutante reactie WeverkeWeverke schreef: ↑23 december 2020, 14:28 Hier op SP zijn CarpeNoctem, Inquirer, ... de grote corona-ontkenners. Inquirer al tijdje niet meer gehoord. --KNIP-- en niet op Intensieve Zorgen want hij vond het schandalig dat Belgen totaal onnodig naar Intensieve gebracht worden. Of ben ik nu politiek incorrect?
Als je hem zou zien, dan zou je niet willen mee spreken. idd werk aan de winkel voor onze censor.
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 23 december 2020, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze worden graag geciteerd Krikke, voelen ze zich belangrijk door, daarom zal hij soms zichzelf ook wat quoten met een alias?
Geciteerd worden door ... Ja, daar doen we het voor natuurlijk.
Je moet wel eens leren begrijpen wat een alias is.
Haelewyn en weverke zijn twee aliassen.
Dus, . je theorie en het gebruik van je moedertaal is niet echt in orde. Dat maakt het moeilijk te volgen.
Kingsfan en Krikke zijn ook aliassen.
Hoeveel personen daar achter zitten weten we niet.
Achter die eerste twee, dat weet ik wel uiteraard.
Kingsfan : ik als de dood voor jou ? Ik heb al voor zwaarder volk gestaan, daar moet je niet eens aan twijfelen.
Van Weverke weet ik het niet. Dat moet je hem zelf eens vragen maar ik zou me niet meer belangrijk voelen dan noodzakelijk als ik jou was. Ik hou me daar alvast ook aan.
Als je wil weten of 'haelewyn' mensen dood wenst : helemaal niet. Ik wil dat Corona snel de wereld uit gaat en dat niemand ongemak ondervindt of zou overlijden. Nergens ter wereld.
Dan moeten er eerst een paar experts in dit land (die die er geen bal van weten en de grootste mond er over hebben + de sterkste mening) een beetje meer doen wat er gevraagd wordt.. Dat zou helpen.
Van mijn kant uit zijn er geen doodswensen of enige hoop dat het CN of Inq slecht zou gaan.
Je moet wel eens leren begrijpen wat een alias is.
Haelewyn en weverke zijn twee aliassen.
Dus, . je theorie en het gebruik van je moedertaal is niet echt in orde. Dat maakt het moeilijk te volgen.
Kingsfan en Krikke zijn ook aliassen.
Hoeveel personen daar achter zitten weten we niet.
Achter die eerste twee, dat weet ik wel uiteraard.
Kingsfan : ik als de dood voor jou ? Ik heb al voor zwaarder volk gestaan, daar moet je niet eens aan twijfelen.
Van Weverke weet ik het niet. Dat moet je hem zelf eens vragen maar ik zou me niet meer belangrijk voelen dan noodzakelijk als ik jou was. Ik hou me daar alvast ook aan.
Als je wil weten of 'haelewyn' mensen dood wenst : helemaal niet. Ik wil dat Corona snel de wereld uit gaat en dat niemand ongemak ondervindt of zou overlijden. Nergens ter wereld.
Dan moeten er eerst een paar experts in dit land (die die er geen bal van weten en de grootste mond er over hebben + de sterkste mening) een beetje meer doen wat er gevraagd wordt.. Dat zou helpen.
Van mijn kant uit zijn er geen doodswensen of enige hoop dat het CN of Inq slecht zou gaan.
Ondertussen heeft Dixit zijn trimestriële boodschappen bij de Auchan van Grande Synthe gedaan.
Omdat Macron de rosbifs bij hun ballen heeft, heb ik geen last gehad van de ferryfile. Heel fijn. Ook geen grenscontrole trouwens.
EUR 335, een record. Maar goed, dat was inclusief wat witgoed en boeken. Heerlijk, dat de rayons weer allemaal open waren zonder afspanlint. Geen gedonder met een waterkoker via bol.com en het afhaalpunt van de Press Point van De Panne. Gangpad in, gourmetstel in je kar schuiven en klaar.
Ook de potjesvleesch waren weer ruim voorradig en er waren aanbiedingen op gésiers, confit de canard en rhum des colonies. Alsof ze wisten, dat ik kwam.
De Fransen hielden zich redeijk aan de regels. Het was vrij druk - toch onverwacht op een woensdagmorgen, ook al is het vlak voor Kerst. De klanten werden elektronisch geteld - de poortjes aan de ingang telden de binnenkomers, de kassa's de uitgaanders. De maximum capa was op 2834 gesteld. Toch nog wat vlaams gehoord, maar veel minder dan gewoonlijk.
Iedereen mondmaskers op (ook over de neus). Alleen de '1 meter afstand' was soms wat kleiner dan de Meter van Sèvres.
Toch een typisch incidentje. Ik heb een oudere dame geholpen. Die zei 'Merci monsieur' en kneep me dan even vriendelijk in de bovenarm.
Potel, potel... elke Fransman / Française is toch altijd een beetje zoals Emmanuel Macron.
"Iedereen kan Corona krijgen". Ja, als je alle andere wereldleiders bepotelt, dan wel.
Oh ja... er stonden borden bij de ingang, dat iedereen zijn Tousanticovid op moest zetten natuurlijk
Tsja, mijn Coronalert deed daar niet veel.
In ieder geval ging het allemaal redelijk goed. Misschien deze kerstvakantie nog de beeldentuin van Gravelines.
Omdat Macron de rosbifs bij hun ballen heeft, heb ik geen last gehad van de ferryfile. Heel fijn. Ook geen grenscontrole trouwens.
EUR 335, een record. Maar goed, dat was inclusief wat witgoed en boeken. Heerlijk, dat de rayons weer allemaal open waren zonder afspanlint. Geen gedonder met een waterkoker via bol.com en het afhaalpunt van de Press Point van De Panne. Gangpad in, gourmetstel in je kar schuiven en klaar.
Ook de potjesvleesch waren weer ruim voorradig en er waren aanbiedingen op gésiers, confit de canard en rhum des colonies. Alsof ze wisten, dat ik kwam.
De Fransen hielden zich redeijk aan de regels. Het was vrij druk - toch onverwacht op een woensdagmorgen, ook al is het vlak voor Kerst. De klanten werden elektronisch geteld - de poortjes aan de ingang telden de binnenkomers, de kassa's de uitgaanders. De maximum capa was op 2834 gesteld. Toch nog wat vlaams gehoord, maar veel minder dan gewoonlijk.
Iedereen mondmaskers op (ook over de neus). Alleen de '1 meter afstand' was soms wat kleiner dan de Meter van Sèvres.
Toch een typisch incidentje. Ik heb een oudere dame geholpen. Die zei 'Merci monsieur' en kneep me dan even vriendelijk in de bovenarm.
Potel, potel... elke Fransman / Française is toch altijd een beetje zoals Emmanuel Macron.
"Iedereen kan Corona krijgen". Ja, als je alle andere wereldleiders bepotelt, dan wel.
Oh ja... er stonden borden bij de ingang, dat iedereen zijn Tousanticovid op moest zetten natuurlijk
Tsja, mijn Coronalert deed daar niet veel.
In ieder geval ging het allemaal redelijk goed. Misschien deze kerstvakantie nog de beeldentuin van Gravelines.