Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Dacht ik even dat je de uitspraken van Maggie De Block had gepost. Mijn excuses, ik weet dat ik hier niets slechts over Open VLD mag insinueren.
Neen. Enfin, nu wel dus.
-- geen haatdragend taalgebruik -- zijn genetisch resistenter tegen het Coronavirus, dus die mogen dat.
Het incident kwam net op de radio. Anderlecht dus.
dubbel
Laatst gewijzigd door Krikke op 24 december 2020, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Straffe beelden
Wat vind je daar eigenlijk hilarisch aan ? Of misschien het gegeven dat lulletje FDW het op zijn twitter zet, ik zou die pipo daar eens willen zien staan in zijn kostuumptje, hij zou wellicht in zijn broek doen van de schrik ... maar een paar vrouwelijke agenten te kakken zetten kan hij als de beste.
Zeg me eens wat je voorstel dan is om dergelijke zaken anders aan te pakken ? Veel kunnen die agentes niet doen, moeten ze er op kloppen ? Moeten ze beginnen schieten ? Moeten ze het leger er bij halen ?
Een klein beetje empathie voor de onmogelijke opdracht waar ze voorstonden zou - we zijn 24 december - je weer een streepje opleveren CN maar helaas ...
Akkoord met Geebee dat die agentes voor ´n onmogelijke opdracht stonden zonder versterking.
Over het verdere verloop minder akkoord met hoe het in Belgistan geregeld is. Want om op geebee z´n opmerking te antwoorden: jip, voor mijn part, schieten.
Voor mij is het simpel: politie houdt je tegen > je stopt > je draagt de gevolgen en krijgt een boete. Als je niet stopt of geweld gebruikt etc, draag je ook de gevolgen. Voor mijn part tussen 6 planken. Maar natuurlijk, dan ´brandt´ de hoofdstad.
Je zal maar die agente(s) zijn. Met wat voor gevoel gaan die verder..? Dweilen met de kraan open .
Over het verdere verloop minder akkoord met hoe het in Belgistan geregeld is. Want om op geebee z´n opmerking te antwoorden: jip, voor mijn part, schieten.
Voor mij is het simpel: politie houdt je tegen > je stopt > je draagt de gevolgen en krijgt een boete. Als je niet stopt of geweld gebruikt etc, draag je ook de gevolgen. Voor mijn part tussen 6 planken. Maar natuurlijk, dan ´brandt´ de hoofdstad.
Je zal maar die agente(s) zijn. Met wat voor gevoel gaan die verder..? Dweilen met de kraan open .
Dan gaan we naar het andere uiterste ... dan zal er ook geschoten worden wanneer het niet nodig is (en dat is in de merendeel van de gevallen niet nodig) en komen we in Amerikaanse toestanden terecht. En eenmaal de politie begint te schieten zal het omgekeerd ook niet lang meer duren.
Hoe dan ook ik zou geen flik willen zijn ...
Toch maar iedereen inenten met een tracking-chip? Is nu te laat voor die 30 ontsnapten in Anderlecht. Maar zou toekomstgericht toch heel wat mogelijkheden bieden. Of is dat er even ver over als 'dan maar schieten'?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als je daar de hilariteit niet van inziet vrees ik dat je gevoel voor humor niet overeenstemt met het mijne.
Als Tommelein drones wil afsturen op oma's die hun kleinkinderen een knuffel geven om hen €5000 boete te geven en je ziet dan de realiteit in de Broekzeelse straten, dan kan ik begrijpen dat het pijnlijk ontwaken is uit je wegkijkende droom.
Jij die niet durft kijken op FoxNews.com volgt wel FDW?
Goeie voornemens voor volgend jaar, eens kijken waar je niet gewend bent van te kijken?
Wel, je doet hier een haelewyntje, nl iets lezen dat er niet staat. Natuurlijk stonden die agentes voor een onmogelijke opdracht.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 24 december 2020, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Mijn 83 jarige vader- zaliger- die alleen op een bankje zat een boete geven ging nochtans héél vlot
https://www.hln.be/genk/we-zullen-overv ... ~a16b6e32/
Gaan we naar jaren 80 situaties met overvallen op vaccintransporten ipv geldtransporten?
Gaan we naar jaren 80 situaties met overvallen op vaccintransporten ipv geldtransporten?
Ik denk dat dat eerder een media verzinsel is dan werkelijkheid...
Vergeet niet dat hoe dichter je bij het einde komt, hoe meer zenuwachtigheid bij de media: hun topperiode zit er bijna op (en ze proberen het nog wat te rekken)
Je moet het maar eens uittellen wat een gratis vaccin opbrengt en nadenken waar je ermee heen gaat...
Ik denk dat de maffia dan nog liever een krantenwinkeltje zou overvallen :p
Vergeet niet dat hoe dichter je bij het einde komt, hoe meer zenuwachtigheid bij de media: hun topperiode zit er bijna op (en ze proberen het nog wat te rekken)
Je moet het maar eens uittellen wat een gratis vaccin opbrengt en nadenken waar je ermee heen gaat...
Ik denk dat de maffia dan nog liever een krantenwinkeltje zou overvallen :p
Ik ga er vanuit dat zo'n transport wel zal gevolgd worden en dat de politie een oogje in het zeil zal houden. En ivm overvallen dat lijkt me idd een mediaverzinsel. Al zou ik persoonlijk het zekere voor het onzekere nemen en het zou geen kwaad kunnen om deze transporten door gans Europa te volgen met drones uitgerust met Hellfire raketten. Als er auto's te dicht komen of het transport rijdt in een hinderlaag kan je toch krachtig ingrijpen met raketten.In de Verenigde Staten houdt het leger trouwens discreet een oogje in het zeil op de FedEx transporten vol vaccins.
Gezien België voorlopig niet over zo'n UAV's met air to surface raletten beschikt zal het via bescherming gebeuren op de grond.
Gezien België voorlopig niet over zo'n UAV's met air to surface raletten beschikt zal het via bescherming gebeuren op de grond.
Laatst gewijzigd door GroupB op 24 december 2020, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Ik heb geen twitter en volg dus al zeker lulletje FDW niet, ik lees wel krantenartikels waarin verwezen wordt naar lulletje FDW die de grote stoere jongen uithangt terwijl hijzelf wellicht nog nooit van zijn leven iets heldhaftigs heeft gedaan.CarpeNoctem schreef: ↑24 december 2020, 11:28Als je daar de hilariteit niet van inziet vrees ik dat je gevoel voor humor niet overeenstemt met het mijne.
Als Tommelein drones wil afsturen op oma's die hun kleinkinderen een knuffel geven om hen €5000 boete te geven en je ziet dan de realiteit in de Broekzeelse straten, dan kan ik begrijpen dat het pijnlijk ontwaken is uit je wegkijkende droom.Jij die niet durft kijken op FoxNews.com volgt wel FDW?
Goeie voornemens voor volgend jaar, eens kijken waar je niet gewend bent van te kijken?Wel, je doet hier een haelewyntje, nl iets lezen dat er niet staat. Natuurlijk stonden die agentes voor een onmogelijke opdracht.
Voor mij is dit geen pijnlijk ontwaken, ik ken de realiteit maar ik zie tenminste in dat de realiteit een realiteit is die een realiteit zal blijven ... rechtse jongens leven in een droom waarin ze denken dat er plots "hocuspocus" een wereldje zal bestaan waarin alles peis en vree is met alleen stoere rechtse, van blauwe ogen en weelderige blonde haren voorziene (alhoewel ik er weinig zie rondlopen bij die rakkers, ik zie vooral dikbuiken, onverzorgde, wellicht uit hun bek stinkende gedrochten) pintendrinkende bodybuilders rondlopen. Het lijkt eenvoudig : wat niet past in hun denkwereldje schieten ze af of zetten ze over de grens. De realiteit van onze wereld is dat hij multicultureel is, mutlcultureel zal blijven en dat dit problemen met zich meebrengt en zal blijven meebrengen. Zelfs als de partij van lulletje FDW in coalitie met calimero BDW hier ooit "de macht zal grijpen" ... dan nog zal het zo blijven.
Ik doe geen Haelewyntje, ik lees tussen de lijnen een lachen en uitlachen van die agentes, dat is tenslotte wat lulletje FDW ook doet.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Contradictie.
Wel, je beweert dat je 'lulletje' FDW niet volgt, maar je weet wel wat hij doet?
Je beseft toch wel dat je hier je reinste fake news brengt op die manier? Moest ik zo lui niet zijn zou ik zelf eens gaan checken op zijn Twitter.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.