Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Onze media is te druk bezig met het onderzoeken hoe de maffia onze vaccins gaat stelen
Ik kijk af en toe, steeds meer, naar buitenlandse media, omdat die gewoon veel degelijker zijn dan de Belgische, zelfs over Belgie krijg je beter nieuws :p
Ik kijk af en toe, steeds meer, naar buitenlandse media, omdat die gewoon veel degelijker zijn dan de Belgische, zelfs over Belgie krijg je beter nieuws :p
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Tja, geebee. Je bent blijkbaar één van de weinigen die in dat filmpje kritiek op de agentes meent te ontwaren. Eye of the beholder ken je ongetwijfeld?
Nog een practical joke voor vanavond:
Ken je iemand die Kerstavond in eenzaamheid moet doorbrengen, bel dan de politie dat er daar plezier wordt gemaakt.
Een pure win-win. Die eenzame krijgt dan onverhoopt bezoek, en ondertussen vallen de agenten geen echte feestvierders lastig.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Verbannen Gebruiker
Ik verwar helemaal niets.Charlesvdw schreef: ↑17 december 2020, 21:02 Je verwart aantoonbare antilichamen met immuniteit. Je hebt misschien niet veel antilichamen meer (gemakkelijk te meten in plasma), maar je hebt wel nog B-en T-cellen met geheugen voor Covid-19 (niet gemakkelijk te meten, en daarom vaak over het hoofd gezien).
Ik zeg alleen wat de geneesheer mij vertelt. En dat ging wel degelijk over immuniteit.
Ik zal haar je opmerkingen overmaken.
De Russische mafia. Nah !
De Belgen zijn nu immers boos op de Russen. Goudeerlijke TV uit het echte Anderlechtse leven. Foei !
Maar serieus...
Pharmatransporten zijn wel degelijk at risk. Maar niet vanwege de mafia. Die weten wel andere pillen te vinden - niet de COVID-vaccins.
Neen, het risico voor Essers is, dat een zooi emigratiekandidaten voor de UK hun vrachtwagen ziet als gratis lift. Die kakken en plassen dan vervolgens de lading onder. Dus dan is het hele transport om zeep.
Dat is wel degelijk iets waar de pharma nu ernstige problemen mee hebben. Pfizer heeft er een heel security department voor - maar dat is natuurlijk niet gewapend. Dus dan hebben ze toch echt de flikken nodig. Die zijn ook niet... hum.... OK.
Enfin, je kan je het filmpje wel voorstellen. Twee agentes komen aan. De emigratiekandidaten zetten het op een rennen. En de peperdure medicijnen zijn dan al om zeep.
Je hoeft het niet zo ver te zoeken. Kijk gewoon RTBF. een item over verklikkers.Ik kijk af en toe, steeds meer, naar buitenlandse media, omdat die gewoon veel degelijker zijn dan de Belgische, zelfs over Belgie krijg je beter nieuws :p
Ze kunnen evengoed goudeerlijke tv maken vanuit het echte Cercle Brugge-lockdownfeestje ... zitten er daar ook zwarten tussen (geen idee, ik volg dat spelletje niet) ... of een cameraploeg meenemen als men een lockdownfeestje van Europarlementariërs ... of in een Leuvens studentenkot ... the eyes of the beholder
Er zijn % evenveel blanken die de regels overtreden als anders-gekleurde landgenoten maar dat zal lulletje FDW niet verder twitteren.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zeker van? Zowat om de anderhalve post heb je het erover
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
https://www.dewereldmorgen.be/community ... -comite-p/haelewyn schreef: ↑24 december 2020, 14:57 Ligt Comité P wakker van drones ?
Die zijn het wel gewoon om klachten van burgers te horen die 'hun rechten kennen', genre : Hebt ge gedronken meneer, alcohol ?
'''Gij moogt dat niet vragen aan mij .. Wie denkt ge wel dat ge zijt" .. Lap : brief naar comité P die later even rap in de vuilbak ligt dan er een postzegel op geplakt werd. Reden : geen strafbare feiten gepleegd.
Daarnet een eerste kerstfeest gehad, geen problemen met de hypochonders gehad
En het is duidelijk dat 90% van Belgie zich ook niks aantrekt van de extreme beperkingen, maar gewoon voorzichtiger is.
Overal in Belgie zie je licht met de gordijnen volledig dicht
Ook gehoord van de huisdokter: hij heeft een patient van 90, die had corona en is ervan genezen. Nu ligt die op sterven wegens andere dingen
Maar hij wordt nu wel verplicht die te registreren als corona-dode, maar hij heeft wat morele problemen hiermee, omdat hij vindt dat dat de cijfers toch een beetje vervormd...
Dus voor de nog niet overtuigde mensen: de cijfers in Belgie zijn gewoon totale zever...
En het is duidelijk dat 90% van Belgie zich ook niks aantrekt van de extreme beperkingen, maar gewoon voorzichtiger is.
Overal in Belgie zie je licht met de gordijnen volledig dicht
Ook gehoord van de huisdokter: hij heeft een patient van 90, die had corona en is ervan genezen. Nu ligt die op sterven wegens andere dingen
Maar hij wordt nu wel verplicht die te registreren als corona-dode, maar hij heeft wat morele problemen hiermee, omdat hij vindt dat dat de cijfers toch een beetje vervormd...
Dus voor de nog niet overtuigde mensen: de cijfers in Belgie zijn gewoon totale zever...
zeg ik al maanden, zoveel dubieuze cijfers en niet geverifieerde covid doden die erbij worden geteld? Waarom toch?
[/quote]CarpeNoctem schreef: ↑24 december 2020, 15:25En hoe is het mogelijk dat het een Russisch (!) TV-station is die dit wel capteert, terwijl onze binnenlandse media steeds de andere kant opkijken?Dixit schreef: ↑24 december 2020, 14:09 Kijk, de politiekers hebben zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt. Dus hun regels hoeven we moreel gezien niet te volgen. Maar er zit wel een fijne lijn tussen met twee gezinnen Kerst vieren en een -- geen haatdragend taalgebruik ---gangbangparty in een kelder in Anderlecht.
Lachen natuurlijk dat de we buitenlandse TV-stations nodig hebben terwijl we elk jaar 300 miljoen euro uitgeven aan de VRT waarvan we dachten dat er in ruil voor die 300 miljoen ook een nieuwsdienst in de prijs inbegrepen was. Maar we zullen ons ook op dat vlak wellicht vergissen.
Ja man. Je overtreft jezelf.
Wie niet door had dat dit de realiteit was heeft te weinig gelezen, te veel naar prentjes gekeken en te weinig geleefd in de wereld van vandaag.
Als twee Russische journalisten achter een patrouille hun gat lopen... HOE in Godsnaam komt dat dan dat het niet eerst op BE televisie komt.
Buitenlandse tv stations nodig hebben .... Als bij Ghislengien toevallig een Japanse ploeg aan het filmen was voor een film hadden ze het ook wel eerst he.
Dit is nu echt het rechtse denken ten top..... Dommer dan dat kan het tegelijk ook niet worden.
Ik ben blij dat ik aan mijn kant van het spectrum zit.
Als Inq en CN mekaar gaan ophemelen omwille van het feit dat zij het vermeend toch allemaal best begrepen hebben, dat is een kant waar ik geen 5 minuten van mijn tijd wil doorbrengen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Oeie, was 't niet vet gisteren?
... alsof je huisdokter zijn medische geheimen eventjes tijdens een consultatie met jou zou bespreken ...Aerolla schreef: ↑24 december 2020, 23:49 Ook gehoord van de huisdokter: hij heeft een patient van 90, die had corona en is ervan genezen. Nu ligt die op sterven wegens andere dingen
Het is niet omdat ik het spelletje niet volg dat ik ontsnap aan de capriolen van de spelertjes ... je kan er gewoon niet aan ontsnappen.CarpeNoctem schreef: ↑24 december 2020, 16:34Zeker van? Zowat om de anderhalve post heb je het erover
Dat is geen medisch geheim he, het is niet dat hij namen geeft...geebee schreef: ↑25 december 2020, 11:04... alsof je huisdokter zijn medische geheimen eventjes tijdens een consultatie met jou zou bespreken ...Aerolla schreef: ↑24 december 2020, 23:49 Ook gehoord van de huisdokter: hij heeft een patient van 90, die had corona en is ervan genezen. Nu ligt die op sterven wegens andere dingen
En hij is echt de coolste dokter ooit, ken je Dr House uit House MD? heel vergelijkbaar, alleen zonder stok
Moto, gitaar, en als je belt is hij te druk bezig (eigenlijk zit hij op café zijn gazet te lezen)
Hier was alles in orde.. En ginder ?
Laat me raden : een Westvlaamse zanger bracht : Lot mie mor lopen langs de stroate..