Top 5 voor 2021
TIP
Re: Top 5 voor 2021
Ik denk niet dat Wereldhave bij iemand in hun lijstje staat. Dat zou ik inderdaad ook niet begrijpen. Wereldhave Belgium daarentegen, genoeg redenen.Spruitekop schreef: ↑25 december 2020, 00:40 Ik snap niet dat sommigen hier Wereldhave in hun lijstje zetten. Kantoren gaan na Covid DRASTISCH verkleinen of filialen gaan geschrapt worden, winkelruimtes... welke winkels?
De Standaard: Wereldhave vs. Wereldhave Belgium
1. Equinix
2. Danone
3. Prosus
4. Eiffage
5. Johnson & Johnson
2. Danone
3. Prosus
4. Eiffage
5. Johnson & Johnson
Portefeuille:
EBR: AED - ABI - GBLB - BEKB - TINC - EVS - DIE
AMS: NN - UNA - TDIV
NYSE: ASG - JNJ - USB - CNI- BABA - O - V - GDV-H
EPA: SAN - TTE
LON: BNKR - CTY - CSN - TRY
BME: IBE
NASDAQ: TROW
TSE: BIPC
CPH: TRYG
TYO: 4503 - 8058
STO: CAST - XACTHDIV
XOSL:EQNR
EBR: AED - ABI - GBLB - BEKB - TINC - EVS - DIE
AMS: NN - UNA - TDIV
NYSE: ASG - JNJ - USB - CNI- BABA - O - V - GDV-H
EPA: SAN - TTE
LON: BNKR - CTY - CSN - TRY
BME: IBE
NASDAQ: TROW
TSE: BIPC
CPH: TRYG
TYO: 4503 - 8058
STO: CAST - XACTHDIV
XOSL:EQNR
-
- Sr. Member
- Contacteer:
De perceptie omtrent Wereldhave Nederland is inderdaad negatief, maar de sum of the parts is véél groter dan de huidige marktwaarde van Wereldhave Nederland dat bijna 68% bezit van Wereldhave Belgium. Alléén al die Belgische deelneming is een goede 220 MEUR waard of de helft van Wereldhave Nederlands' huidige marktwaarde. Het feit dat Wereldhave Nederland meer fitnesscentra, voedingsbedrijven,... als huurder wilt aantrekken, is een goede evolutie, want daarvoor komen de mensen nog wel buiten. Sommige winkelcentra kunnen ook deels omgevormd worden tot opslagplaatsen/logistiek vastgoed. De ruimtes kunnen een andere bestemming krijgen. Dus het is niet allemaal kommer en kwel.Poldermol schreef: ↑25 december 2020, 11:19Ik denk niet dat Wereldhave bij iemand in hun lijstje staat. Dat zou ik inderdaad ook niet begrijpen. Wereldhave Belgium daarentegen, genoeg redenen.Spruitekop schreef: ↑25 december 2020, 00:40 Ik snap niet dat sommigen hier Wereldhave in hun lijstje zetten. Kantoren gaan na Covid DRASTISCH verkleinen of filialen gaan geschrapt worden, winkelruimtes... welke winkels?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Mijn top 5:
1. Ontex (€ 10,91)
2. Compagnie des Alpes (€ 18,88)
3. Euronav (€ 6,575)
4. Van de Velde (€ 22,75; beursexit à la Sioen?)
5. GSK (£ 13,65)
1. Ontex (€ 10,91)
2. Compagnie des Alpes (€ 18,88)
3. Euronav (€ 6,575)
4. Van de Velde (€ 22,75; beursexit à la Sioen?)
5. GSK (£ 13,65)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Koffiedik kijken maar dan nog in willekeurige volgorde:
Sofina,
Brederode,
Smt,
IWDA,
Vonovia
Overigens de Tijd en de belegger zijn 'down' of gehackt????
Sofina,
Brederode,
Smt,
IWDA,
Vonovia
Overigens de Tijd en de belegger zijn 'down' of gehackt????
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nieuwjaarsquiz; zoek het op euronext Brussel genoteerd aandeel dat nu al te kennen gaf dat het 2020 zal afsluiten met een koers/winst lager dan 1 (één), dit zonder meerwaarde uit verkoop of terugname of iets.
Alle verlieslatende bedrijven, Softimat en immo Beaulieu?
Dat toch volgens aandelenscreener
Aan welke dacht jij?
Dat toch volgens aandelenscreener

Aan welke dacht jij?
-
- Jr. Member
VUSA
IWRD
TGET
IAPD
IDVY
Allemaal gratis etf bij degiro, die mij dit jaar de niet onaardige som van 2988€ hebben opgeleverd aan dividenden
IWRD
TGET
IAPD
IDVY
Allemaal gratis etf bij degiro, die mij dit jaar de niet onaardige som van 2988€ hebben opgeleverd aan dividenden
BNB?doorwinterd schreef: ↑31 december 2020, 15:07 Nieuwjaarsquiz; zoek het op euronext Brussel genoteerd aandeel dat nu al te kennen gaf dat het 2020 zal afsluiten met een koers/winst lager dan 1 (één), dit zonder meerwaarde uit verkoop of terugname of iets.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
@OdetteMaes
TGET is een NL ETF. Helaas heeft de NL regering geen woord gehouden om de RV af te schaffen zoals ze dat van plan waren.
Belgische investeerders moeten nu eerst 15% NL RV betalen en op wat rest 30% BE RV.
TGET is een NL ETF. Helaas heeft de NL regering geen woord gehouden om de RV af te schaffen zoals ze dat van plan waren.
Belgische investeerders moeten nu eerst 15% NL RV betalen en op wat rest 30% BE RV.
-
- Jr. Member
Beste Edward,
Ik weet dat, maar ik trek mij dat niet aan. Ik koop trouwens alléén distribuerende etf's (dividendbetalers).
iedereen heeft hier een helse angst om belastingen te betalen, ik niet, ik hou ervan om maandelijks wat extras op mijn bankrekening te ontvangen zonder moeite te doen. Laat de staat ook maar wat verdienen.
Dat gezever hier over kapitaliserende etf's laat ik aan mij voorbij gaan, ik wil het geld NU, en niet binnen 20 jaar.
Ik weet dat, maar ik trek mij dat niet aan. Ik koop trouwens alléén distribuerende etf's (dividendbetalers).
iedereen heeft hier een helse angst om belastingen te betalen, ik niet, ik hou ervan om maandelijks wat extras op mijn bankrekening te ontvangen zonder moeite te doen. Laat de staat ook maar wat verdienen.
Dat gezever hier over kapitaliserende etf's laat ik aan mij voorbij gaan, ik wil het geld NU, en niet binnen 20 jaar.
Odette, ieder doet wat hij of zij wil. Ik denk dat Edward u gewoon wou waarschuwen voor de kost die gepaard gaat met die in Nederland gebaseerde ETF. Fijn te weten dat jij belastingen geen erg vind.
Drop even je mailadres, dan stuur ik voortaan mijn rekeningen even door. Polderbelasting, verkeersbelasting, belasting om eigen woning, .... indien mijn werkgever wil meewerken mag je ook de roerende voorheffing op mijn loon voor jouw rekening nemen. Overuren gaan 60% naar de staat, laat mij dus maar genieten van mijn kapitaliserende fondsen en ETFs. Als ik geld nodig heb verkoop ik wel wat.
Drop even je mailadres, dan stuur ik voortaan mijn rekeningen even door. Polderbelasting, verkeersbelasting, belasting om eigen woning, .... indien mijn werkgever wil meewerken mag je ook de roerende voorheffing op mijn loon voor jouw rekening nemen. Overuren gaan 60% naar de staat, laat mij dus maar genieten van mijn kapitaliserende fondsen en ETFs. Als ik geld nodig heb verkoop ik wel wat.
-
- Newbie
- Contacteer:
Willekeurig
1. VOW3
2. Walt Disney
3. Barco
4. Jensen
5. Snow
1. VOW3
2. Walt Disney