krijg geen gehoor bij Rabobank
Re: krijg geen gehoor bij Rabobank
Het is rabobank niet alleen die niet reageert op mails.
Bij volkswagen hetzelfde probleem
Bij volkswagen hetzelfde probleem
Alle (online) bestellingen lopen momenteel hoge vertragingen op.
Zélf kreeg ik bv. een bericht voor een pakje dat via Bpost geleverd wordt, dat de leveringstermijnen verlengd zijn met 14 dagen.
Bij alle bedrijven zitten ze door corona met vertragingen: zowel voor mails beantwoorden, als voor andere zaken.
Dat zal dus niet anders zijn voor de banken.
Bovendien komt er nu ook nog de kerstvakantie tussen, waardoor overal een deel van hun personeel in verlof is.
Zélf kreeg ik bv. een bericht voor een pakje dat via Bpost geleverd wordt, dat de leveringstermijnen verlengd zijn met 14 dagen.
Bij alle bedrijven zitten ze door corona met vertragingen: zowel voor mails beantwoorden, als voor andere zaken.
Dat zal dus niet anders zijn voor de banken.
Bovendien komt er nu ook nog de kerstvakantie tussen, waardoor overal een deel van hun personeel in verlof is.
Ik heb de indruk dat het niet erg goed loopt bij Rabobank.be
Vroeger wel : vlotte communicatie , snelle opvolging,
de laatste jaren niet meer,
dus volgens mij heeft Covid daar niet mee te maken.
Thuiswerk : Ja wie weet, even off-topic : ik werk al 1 dag/week in thuiswerk sinds 2001,
en 2dg/week vanaf 2010.
Ik heb dit altijd heel serieus genomen en mijn werk op dezelfde manier gedaan als op kantoor,
mijn uren nauwgezet geklopt.
Nu.... ik merk dat sommige andere mensen het niet zo nauw nemen met thuiswerk ....
hun pc staat op , maar als IT-er zie je dat ze niks doen ...
Toevallig nog gesproken met iemand deze middag die fier vertelde dat hij het zo goed had ,
sinds hij thuiswerk kon doen ... en eigenlijk dit zag als een soort verlof....
Jammer voor hen die hun job in thuiswerk wel goed doen...
Thuiswerk : Ja wie weet, even off-topic : ik werk al 1 dag/week in thuiswerk sinds 2001,
en 2dg/week vanaf 2010.
Ik heb dit altijd heel serieus genomen en mijn werk op dezelfde manier gedaan als op kantoor,
Nu.... ik merk dat sommige andere mensen het niet zo nauw nemen met thuiswerk ....
Toevallig nog gesproken met iemand deze middag die fier vertelde dat hij het zo goed had ,
De Corona als excuses gebruiken, Lekker handig...
Lage rente speelt ook Rabobank parten,maar de mensen eisen ook veel dat niet mogelijk is.Ron schreef: ↑29 december 2020, 20:14 Ik heb de indruk dat het niet erg goed loopt bij Rabobank.be
en 2dg/week vanaf 2010.
Volgens mij is Rabobank met hun 0,30 procent rente nog altijd veel meer dan bij de grote banken.
Rabobank is wel een sterke bank hier laten ze uitschijnen van niet ,maar veel andere banken zijn er veel slechter aan toe denk ik.Rabobank betaald rente altijd correct uit heb nog geen enkel probleem ondervonden.
Heb verleden week ook een mail gezonden naar rabobank en de dag later antwoord gekregen . Wel niet het juiste maar is maar bijzaak