Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Dat "probleem" heb ik ook, specifiek bij mijn dokteres.
Bestaat zelfs een wetenschappelijke naam voor: wittejassenhypertensie.
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aa ... -arts.html
Hahaha, die hoge bloeddruk komt van u constant en overal te ergeren, geebee. Ge moet zo niet liegen tegen mevrouw doktoor !
-
- Jr. Member
Over enkele weken zal moeten blijken wat het resultaat is van die vaccinaties, en er zijn dan 2 mogelijkheden : 1) velen genezen, en de opnames zakken zienderogen. Dat zou prachtig zijn! maar 2) er is nauwelijks verschil in besmettingen, en slechts een beperkt aantal zieken, geneest.
In dat laatste geval staan we voor de grootste ramp uit de geschiedenis.
Helemaal niet... Over enkele weken is het hier nog veel te vroeg om enig effect te zien.
@Geebee : dat probleem bestaat echt en is geen grap :
''''''Witte-jassen-bloeddruk
Bij de arts is je bloeddruk vaak hoger dan bij de thuis. Dit heet ook wel witte jassen-bloeddruk. Je bloeddruk kan omhoog gaan, omdat je wat gespannen bent voor een bezoek aan de arts of voor de uitslag.''''''
Bron : hartstiching NL
Iedere arts die ik ken, kent dat syndroom.
@Geebee : dat probleem bestaat echt en is geen grap :
''''''Witte-jassen-bloeddruk
Bij de arts is je bloeddruk vaak hoger dan bij de thuis. Dit heet ook wel witte jassen-bloeddruk. Je bloeddruk kan omhoog gaan, omdat je wat gespannen bent voor een bezoek aan de arts of voor de uitslag.''''''
Bron : hartstiching NL
Iedere arts die ik ken, kent dat syndroom.
-
- Jr. Member
We staan er soms niet bij stil : in amerika hebben ze DAGELIJKS 3000 coronadoden. Dat is élke dag een 9/11
WhatsApp Ochtendgrapje´s gewijs voorgesteld:OdetteMaes schreef: ↑31 december 2020, 10:52 Over enkele weken zal moeten blijken wat het resultaat is van die vaccinaties, en er zijn dan 2 mogelijkheden : 1) velen genezen, en de opnames zakken zienderogen. Dat zou prachtig zijn! maar 2) er is nauwelijks verschil in besmettingen, en slechts een beperkt aantal zieken, geneest.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Of de inentingen blijken dodelijk. Goed voor de pensioenkasOdetteMaes schreef: ↑31 december 2020, 10:52 Over enkele weken zal moeten blijken wat het resultaat is van die vaccinaties, en er zijn dan 2 mogelijkheden : 1) velen genezen, en de opnames zakken zienderogen. Dat zou prachtig zijn! maar 2) er is nauwelijks verschil in besmettingen, en slechts een beperkt aantal zieken, geneest.
-
- Jr. Member
Omwille van privacy-redenen wordt nooit bekend gemaakt wié besmet is, of wié gestorven is aan het virus. Je kan wel gecontacteerd worden om je mee te delen dat je in contact geweest bent met een coronist, maar je hebt dan in de verste verte geen idee wié dat was.
Ik vind dat totaal fout : er zou in heel belgie een lijst moeten aangemaakt worden waarop iédereen kan zien wié besmet is, of geweest is, of gestorven is, kompleet met naam en adres. Zodat je tenminste kan zién waar je zeker moet wegblijven!
Maar nee...die privacy! Geef mij maar china, zonder privacy
Ik vind dat totaal fout : er zou in heel belgie een lijst moeten aangemaakt worden waarop iédereen kan zien wié besmet is, of geweest is, of gestorven is, kompleet met naam en adres. Zodat je tenminste kan zién waar je zeker moet wegblijven!
Maar nee...die privacy! Geef mij maar china, zonder privacy
Laatst gewijzigd door OdetteMaes op 31 december 2020, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Die "doorschuifsysthemen"toch ... voormelde bijlagen Fakkel spreekt boekdelen
Altijd gehoord: er bestaat een eenvoudig middeltje om niet onder de indruk te zijn van meerderen: je moet ze je indenken in de kleren van de keizer.zwembad schreef: ↑31 december 2020, 10:46 Dat "probleem" heb ik ook, specifiek bij mijn dokteres.
Werkt ook goed bij examens.
Maar weet niet hoe je dokteres er uit ziet en kan je dus niet beloven dat de druk zakt ...
De mijne mag alleszins gezien worden Verklaring dat de mijne stijgt ?
Een extra coronataks van 100% op vliegtuigtickets lijkt me aangewezen. Verplichte quarantaine op eigen kosten en geen werkloosheidsvergoeding voor diegenen die nu terug komen van een plezierreisje is logisch. Veel respect voor de heer professor minister VDB.
-
- Jr. Member
Ja, eerst nog een mooi reisje maken, en zich morgen ziek melden op het werk, en nog eens 2 weken verlof erbij. Die coronisten zouden idd zwaar gestraft moeten worden! Anderszijds, de overheid staat het toe, ze komen alleen met een vrijblijvend waarschuwinkje
Ik ga er vanuit dat die verplichte coronatest voor reiziger volledig door hen zelf betaald zal worden. Het zou straf zijn dat de belastingsbetaler daarvoor zou opdraaien.
In Noorwegen betaalt de regering alles, quarantaine + testen
Omdat ze daar wel snappen dat het merendeel van de reizen geen plezierreisjes zijn...
(populisme is daar nog niet uitgevonden)
Omdat ze daar wel snappen dat het merendeel van de reizen geen plezierreisjes zijn...
(populisme is daar nog niet uitgevonden)