Aanpassing bundels carrefour mobile
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
wist je niet dat je bovenstaande post niet volledig moet quoten? Hoeveel keer is dit niet al aangehaald?
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
'Een ezel stoot zich geen 2 maal aan dezelfde steen' is niet van toepassing op dit forum, precies 'Wilde Westen' hier.
![Shocked :o](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/shocked.gif)
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
Sorry even off-topic, maar heb je dan een telefoonlijn nodig voor EDPnet?
Heb je eventueel ervaring met de flybox van Orange?
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
nee, al lang gn telefoonlijn meer nodig. Je krijgt wel een GRATIS voip nummer. incl.
Nee, gn ervaring Flybox. Maar heb toch graag (V)DSL. want er wordt nogal wat data versluisd hier. (4K netflix en backups id cloud)
Nee, gn ervaring Flybox. Maar heb toch graag (V)DSL. want er wordt nogal wat data versluisd hier. (4K netflix en backups id cloud)
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
Satsurfer... Gij hebt toch een broertje en een zusje dood aan quoters he man :-)
Trek je dat eens niet aan ... Mijn tip om 2020 af te sluiten.
In geval we ook nog on topic mogen posten : Carrefour mobile is ooit interessant geweest voor een beperkt publiek. Nu zijn ze al zeer lang voor zo goed als niemand meer de beste keuze IMHO.
Ik kan geen enkel profiel bedenken voor wie er geen beter en goedkoper alternatief is.
Voor de andere poster ivm vaste telefonie : edpnet en Scarlet werken met telefonie over internet, VoIP,... Het gesprek gaat over je modem.
Dat wil ook zeggen : geen elektriciteit = wel nog vaste lijn maar geen VoIP.
Storingen op internet , bv sync loss, betekent geen VoIP.
Modem stuk = geen VoIP telefonie.
Je moet het ook allemaal wat weten in te stellen.
Voor een koppel van 85 en 90 zou ik die overstap niet aanraden. Wie een beetje weg kan met IT zal er wel in slagen om dat te doen werken.
Vroeger was VoIP minder storingsvrij dan de vaste lijn...
Maar aangezien de vaste lijn gesprekken ook grotendeels over IP gaan is de onfeilbaarheid daarvan ook met een dikke deuk gaan rondrijden.
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
Om even tussen te komen: een fullquote van een post die er net boven staat, is totaal onnuttig. Als je wil quoten, quote dan enkel het gedeelte dat nuttig is. Als dat op een ganse post is erboven, kan je evengoed zonder quote reageren.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
... maar dan ´ziet´ de persoon die je quoot dat mogelijks niet.
Als je zijn bericht quoot, ziet hij z´n teller omhoog gaan.
Edit: die rare werkwoorden zijn lastig te vervoegen, op deze manier is het schijnbaar correct.
-
- Hero Member
- Berichten: 652
- Lid geworden op: 26 feb 2020
- Contacteer:
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
Is er dan eventueel geen mogelijkheid om te taggen?
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
Daarom is een fullquote toch niet nodig? En als je in een topic reageert, lijkt het mij meest waarschijnlijk dat je dat topic verder volgt.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
Vaganzza, eindelijk is de sheriff terug in het Wilde Westen.
Al 100.000 keer hier aangehaald. Maar de 'outlaws' willen het NIET snappen, of de logica ervan. En dan vallen ze mij aan dat ik een marginaal ben of maar moet afbollen naar userbase. Daar kan je tenminste wél serieuze discussie voeren en met argumenten afkomen.
Hoop dat ze ook zo niet in het verkeer de verkeersregels hanteren. Wss. voor het rondpunt op te rijden al een richtingaanwijzer aansteken.
Of middenvakrijders op userbase, idem zoals ze hier lak aan regels hebben.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Al 100.000 keer hier aangehaald. Maar de 'outlaws' willen het NIET snappen, of de logica ervan. En dan vallen ze mij aan dat ik een marginaal ben of maar moet afbollen naar userbase. Daar kan je tenminste wél serieuze discussie voeren en met argumenten afkomen.
Hoop dat ze ook zo niet in het verkeer de verkeersregels hanteren. Wss. voor het rondpunt op te rijden al een richtingaanwijzer aansteken.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
"nothing to be said more" als de forumbeheerder mijn kruistocht bevestigt.
4,3 €/maand vs. 8 € EDPnet. Als je nu occassioneel belt en SMS stuurt, maar wel data verbruikt om buitenshuis vb. te waze'n of tomtom'en of google maps'en of whatsappen met foto'ke bij of bellen via whatsapp of andere?
Dan gaat JIM duurder worden hoor....zit ook 1 GB bij...JIM 1 GB only al 5 €, hier 60' en 50 sms'en extra.
Dat vind ik een goede deal, maar zoals gezegd. NIET voor mij.
Man, wat kan jij dat zwartgallig voorstellen hoor.haelewyn schreef: ↑29 december 2020, 16:27 edpnet en Scarlet werken met telefonie over internet, VoIP,... Het gesprek gaat over je modem.
Dat wil ook zeggen : geen elektriciteit = wel nog vaste lijn maar geen VoIP.
Storingen op internet , bv sync loss, betekent geen VoIP.
Vroeger was VoIP minder storingsvrij dan de vaste lijn...
Maar aangezien de vaste lijn gesprekken ook grotendeels over IP gaan is de onfeilbaarheid daarvan ook met een dikke deuk gaan rondrijden.
Als je TVV kijkt, kan de Astrasatelliet ook naar beneden vallen op uw dak. Dan heb je ook geen TV meer, en een plat dak.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
En een gsm bestaat dan plots niet meer in uw wereld?
![Shocked :o](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/shocked.gif)
Meeste willen al geen 'vast' nr. meer.
Tja, mijn EDPnet nr. is gratis (inkomend). en uitgaand voor 1,20 € OVH naar 40 landen (net terug eens naar Duitsland gebeld). Daar ga ik echt niet voor sukkelen en dan een duurder gsmabbo met unl. nemen, dat ik niet nodig heb.
idd. en als de bakker ziek is, heb je ook geen brood.
En wat als uw Telenetmodem stuk is? geen internet hoor! Bij mij 1 uit kast halen, en 2' later terug 'up & running'.
Wist je dat Telenet VOICE over DSL (voDSL) is? Da's ook met electriciteit hé. en ook via interne netwerk van Telenet.
Ik weet 300% zeker dat mijn EDp DSL verbinding vééél stabieler is dan mijn ouders hun Telenet rommel. Maar ja, op hun leeftijd, kan je die angst om te veranderen niet meer veranderen.
En ook mijn Wifi snelheden. Mijn zus idem...met Telecash, haalde maar 20-40 (thuiswerken met 2
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Eens fritzbox en repeater uitgeleend, precies of er een wereld voor hen openging.
150 Mbps betalen, id praktijk 50-70 Mbps krijgen. Regelmatig eens een lokale panne, gans de gemeente ligt dan plat paar uur.
en net verhuisd, en vorige woning was het idem die trage snelheden, maar wel premium prijs.
Er staat al jaren een fritzbox door mij. Ze bellen er overdag met VOIP mee van OVH. Telenet ript U, als ge dat doet.
Moest het aan mij liggen, zet ik hun nr. over naar OVH, edpnet VDSL en enkel nog TN kabeltv.
Ik heb stabiele DSL verbinding, geen problemen met voip. en Mocht voip-operator 1 (ovh) niet werken of panne hebben (nog nooit gekend), dan kies ik voip-operator 2 (freevoipdeal), werkt die niet, kan ik voip-operator 4 kiezen (voiptiger) en mocht deze niet werken kies ik voip-operator 4 (EDPNET).
Zou het kunnen dat deze ooit alle 4 tegelijkertijd een panne hebben?
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Als bij Teleslet uw telefonie niet werkt, dan is het afwachten en telenet bellen (maar lukt niet, daar telefonie plat)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Modem stuk: Op AVM fritzbox heb je 5 jaar garantie (zegt meer dan die rommel die ze bij Telecash geven).
ter info: heb nog een 7490 als back-up id kast, en een Proximus Bbox 3V+ (ook met voip!) in de kast 15 € op 2dehands gekocht, als nieuw).
En ligt Edpnet of netwerk proximus plat? Jij met uw telenet gaat flippen.
Ik kan nog verder rustig thuiswerken en moet mijn baas niet bellen dat ik weer geen internet heb...
zelfs met mijn prepaidkaartje van Orange....kan 20 GB op staan, desnoods activeer ik 2 € (met overtollig belkrediet) en krijg ik asap 1 GB/24 u. De kans dat het tegen dan opgelost is, is groot.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
![Afbeelding](https://bitreporter.de/wp-content/uploads/2019/06/fritzbox-smartphone-tethering-beitrag.png)
Beste van alle werelden.
Telecash komt hier nimmer of te nooit meer binnen, behalve de kabel wel nog....om via CI+ TV te kijken.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
4,3 €/maand vs. 8 € EDPnet. Als je nu occassioneel belt en SMS stuurt, maar wel data verbruikt om buitenshuis vb. te waze'n of tomtom'en of google maps'en of whatsappen met foto'ke bij of bellen via whatsapp of andere?
Dan gaat JIM duurder worden hoor....zit ook 1 GB bij...JIM 1 GB only al 5 €, hier 60' en 50 sms'en extra.
Dat vind ik een goede deal, maar zoals gezegd. NIET voor mij.
Ik bel via voip met mijn smartphone (over LTE of via Wifi) en Thuis. Véél beter en stabieler dan whatsapp/signal/messenger/skype/...
En verbruikt peanuts, dus wat zou dat een DSL lijn belasten?
Hoe denk je dat zoommeetings en teamsmeetings verlopen?
Ik ook niet. Die mensen zitten meestal in het rusthuis, en zijn niet bezig met te besparen op tv en internet en telefoon.
Denk zelf dat +70 zeker niet voor EDp gaat kiezen, behalve de nerds...
Voor EDpnet, moet je het zelf best beetje kunnen. Want ik raad niemand aan om afhankelijk te zijn.
Maar ja, gemakkelijk, bij iedere sheet dat je Proximus of Telenet kan bellen. En 99% nog eigen schuld van alles.
Als ik bekijk hoeveel mijn vader naar Telenet belt. Tja, wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wilt.
Dus samengevat: laat U a.u.b. niet afschrikken i.v.m. voip, want veel betrouwbaarder kan het niet zijn denk ik. Toch al 15 jaar mee bezig. Grote bedrijven ook al jaren met voip, en proximus kan je nu ook bellen via VOIP via MS Teams. Nu a/h testen.
En voor de mensen hier die U afschrikken....je kunt ook alles van U wegschuiven, en binnen 15 jaar ga je voelen dat je gewoon met NIETS, maar dan ook NIETS meer mee bent, en een analfabeet op telecomgebied. En om dan nog het erin te krijgen. Ik betwijfel het. En dan ga je uit onmacht terug naar de monopolisten en zwaar te veel betalen. Maar soit, iedereen zijn goesting.
Oei, ben serieus OFF-TOPIC gegaan.
![Shocked :o](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/shocked.gif)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
Dat zal je kerstcadeautje geweest zijn. Hij heeft niet gezegd dat hij de persoonlijke kruistocht van de leden goedkeurt.
Ik aanvaard zijn visie op de zaak en de theorie over quoten maar dat wil toch nog niet zeggen dat iedereen van een niet-perfecte quote een drama moet maken.
Ik heb al een plat dak en het is aan vervanging toe. Dus : laat de Astra maar komen !
Over de grond van de zaak (telecom) :
Jim en MV hebben één instinker die veel mensen met laag verbruik niet zullen inschatten : je belwaarde vervalt na zes maanden of één jaar. Ook als je weer herlaadt. Bij de grote merken zijn mensen dat niet zo gewoon.
Telenet internet slecht noemen... Goh ja.. Ik durf het niet zo te zeggen.
Ik heb zelf ook VDSL en vind dat geen minderwaardig product.
Uit mijn eigen testen is voor mij gebleken dat zowel Orange als MV steken laten vallen inzake betrouwbaarheid.
Het netwerk van Orange is verre van top en lijkt mij verouderd. Ik heb er geen goede ervaringen mee. Als zelfs Base het beter doet... dat zegt al iets.
Two wrongs don't make a right. Dat is het zowat voor MV en JIM + Orange netwerk. Technisch is het een minderwaardig product. Naar het schijnt nu minder erg, maar dat heeft niet veel te betekenen. Van archi slecht naar gewoon slecht is bv geen prachtige evolutie.
Modem uitval etc, storingen VOIP, dat is een nuchter overzicht voor wie het nog niet door had.
Dat jij niet in die groep zit weet ik ook wel.
Je zit misschien wel in de groep : ik weet het beter want mijne maat werkt bij Proximus op de Technische Dienst. Dat zei je in het verleden.
Wel .. ik heb geen maat nodig want ik heb daar zelf gewerkt. Al heeft Proximus redelijk veel technische diensten in huis.
Maar : je krijgt van mij ook een kerstcadeau : Je weet het allemaal best en beter, op Userbase is het veel beter dan hier .. en ik ben daarom zeker niet de enige die hoopt dat je daar gewoon blijft zitten.
En al wie niet over VOIP belt met een Fritzbox is niet goed wijs.
Merry Christmas and a Happy New Year !
VOIP : al dat gelul over niet meewillen en niet mee kunnen. Man, de grote merken gebruiken zelf VOIP. Of je nu mee wil of niet : je bent mee;
Dat je dan noodgedwongen naar de grote merken zou moeten en veel geld betalen ?
Zelfs Proximus heeft een formule waar vaste telefonie (in pakket en dat is WEL duur) een habbekrats kost en alle gesprekken in BE inbegrepen zijn. Binnenkort samenwerking met Belfius. Wat verwachten we daar van ? Two wrongs don't make a right ?
Scarlet en EDPnet hebben ook aanbiedingen. Je moet niet noodzakelijk een zelfknutselpakket in elkaar stampen om betaalbare telefonie te hebben.
Er is ook nog Skype : geen gestuntel met andere modems en bruikbaar vanop je gsm als je dat zou willen.
Mijn totale kost van telefonie (alleen mobiel), mobiel internet rond de 12 GB per maand beschikbaar en onbeperkt SMS is 15 euro per maand. Voor mij is dat prima.
Ik hoef geen VOIP oplossingen en Fritzboxen te kopen om die er na x jaren uit te winnen. Mijn modem is gratis van Proximus en wordt ongelimiteerd vervangen als hij stuk gaat.
Niet iedereen heeft hetzelfde profiel en dezelfde voorkeuren.
Er gaan altijd mensen zijn die Paracetamol kopen en anderen die Dafalgan verkiezen. Voor wie het niet weet : dat is hetzelfde product, alleen het andere is een beetje duurder.
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
man, wat kan jij de zaken toch verdraaien. Klein Kind.
Ik zeg gewoon tegen hardleerse, recidivisten wat de boardregels zijn, zoals er regels zijn in het verkeer of in de school of covidregels.
Sommigen hier overduidelijk moeilijk mee.
'Ik aanvaard'
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Zeg je dat ook tegen de politierechter, zoals Platin zou mogen doen "ik aanvaard dat je niet door het rood mag rijden, maar als ik er elke keer door rijd, moet je geen drama ervan maken"
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Ik herlaad elke maand bij Orange, en zit met 3 personen zo rond de 250 € belkrediet....en FULL-ca$hback.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
en 15 € krijgen en 13,3 € betalen en nog 30% via belastingen te recupereren.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Ik denk dat je ofwel een bril gaat moeten halen, ofwel sterkere glazen.
Zo duidelijk als pompwater op de kaarten. Orange verouderd
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/mobile
Woaaw, 1 moment van helderheid bij jou.
Wat bedoel je daar nu mee. Ik heb geen sync loss of voip storingen en kan bellen met 4 verschillende voip-operatoren via smartphone thuis (VDSL) of via 4G onderweg.
'k moet toch niet zeggen dat ik altijd problemen heb, als het niet zo is?
Zit je bij Jehova mss? Want heb indruk dat de voipwereld gaat vergaan, en de modems ook.
Nee, heb ik NOOIT gezegd. Werkte Proximus mobile, en nu verplicht vertrokken om te fusioneren met Orange bij mwingz.
binnen 2 jaar is bereik Orange en Prox. krak hetzelfde. Maar dat zal je wss. ook niet geloven.
https://mwingz.be/
Ik ga me niet laten wegjagen door een betweterige gepensioneerde hoor, die denkt van alles iets te weten, maar niets van alles.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Och, dat doet pijn.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
komt er beetje op neer.
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
![Angry >:(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/angry.gif)
De grote merken? Wat denk je, als MV unl. bellen kan aanbieden voor 15 €, gaat via hun backbone ook via voip hoor.
Maar 't is niet omdat het zo werkt, dat jij hoe de mechaniek erachter werkt.
Ben je mee omdat Telenet Voice over DSL gebruikt?
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Ik weet enkel dat de FB groepen die ik volg in de gemeentes rond mij, constant berichten zie...werkt proximus/telenet bij U ook niet? Terwijl hier alles smooth draait...Dan knijp ik in mijn arm....is dit echt? Schiet nog liever kogel door mijne kop dan te veranderen naar zo'n Proximus en Telenetamateurs. Maar ja, de klanten slikken het met alle graagte.
Dus als ik een Porsche koop, dat maakt mij een F1 piloot?
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
koopje. En is nog geen 'uncapped' speed dat EDPnet aanbiedt hé, voor die prijs. Ja, en Belfius moet ook zijn percentje hebben. En wat ga je dan doen...bij uw bankdirecteur om een nieuwe modem.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
en ondertussen een fonds door je strot rammen, voor die gratis modem?
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Skype.... er gaat niets boven stabiele voip verbinding, en als je dat nu gelooft of niet. Geen signal/geen whatsapp/geen Messenger.
Ik ken dit tarief niet. Sociaal tarief misschien?
Weet je, paar maand terug (Dag voor Hemelvaart, dus woe) een dame die oproep deed op FB uit mijn gemeente dat ze problemen had met modem. Proximus ging pas 4-5 dagen later komen (verlengd weekend hé)....Toffe service.
Eerst sturen ze wel modem op (dacht 5 dagen later op maandag de modem)....Tja, een proximusklant is niet slim genoeg om dat zelf te configureren. De woensdag (7 dagen later!) de technieker.
Dus ik mijne bbox uit de kast gehaald, en daar gezet....Zo kon ze verder rustig thuiswerken en haar dochter op haar smartphone surfen ipv dure data.
Mocht mijn fritzbox überhaupt uitvallen, 2' later staat er andere. Tja, bel jij maar naar het 0800 nr. van Proximus....en zit 7 dagen zonder internet/tv. Ja, telefoon heb je nog hé (PSTN lijn, gelukkig)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Maar ik ben blij voor je dat je blij bent met een DODE mus in de vorm van een 'gratis' modem hebt van Proxiprul en ook 7 dagen mag erop wachten...LOL
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
De stelling klopte nochtans. Daar was niets aan verdraaid. Het past niet in je kraam. Dat is alles.
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Bij jou komt er vooral stront uit je bek. Altijd zo geweest, het zal altijd zo blijven.
Bij jou is het afkraken van iedereen, de eeuwige strijd over quoten, dat je het allemaal beter weet, dat userbase beter is en dat iedereen die ongeveer tien jaar ouder is dan jij niets meer weet van technologie iets om fier op te zijn als basis voor elke discussie.
Ik herinner me jouw eerste opmerking "mensen als jij moeten we hier niet", toen ik hier een week was. Het was jouw gewoonte om zo te doen. Ik denk, samen met vele anderen, hetzelfde over jou. Zoals platin al zei : ga naar userbase en kruip daar in een put + blijf er in zitten. Hier ben jij de marginaal, jongen.
ik herinner me nog jouw stelling : ik weet het beter want mijn vriend werkt op de technische dienst van Proximus. Ik heb je vriend en jou niet nodig... Ik heb daar zelf gewerkt.
Al wist jij toen niet dat Proximus, zelfs de afdeling mobiele telefonie, veel technische diensten heeft.
Orange nu met minder klanten beter ? Man... Wat bazel je toch weer onzin. Een oude auto waar een passagier uitstapt blijft een ouwe kar. Je collega's zeggen het genoeg en zij weten ook alles beter zeker he ? Zoals jij.... Leuk bedrijf moet dat daar zijn.
Over de rest ga ik niet zeveren man. Wat jij schrijft is userbase haantjes gekraai met als thema 'ik weet het beter'. De hoop hobbyisten met een waarheid en tien misvattingen. Wel .... Je hebt nog heel veel te leren. Ga maar zagen waar je thuis hoort.
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
Zegt alles over uw 'niveau'.(of gebrek aan). ouders slaan kinderen uit onmacht, gij scheldt.
Oei, papier is gewillig. Graag de originele quote.
Is ook moeilijk hé....We schrijven dan maar een essay met 'non-argumenten'.
Ik heb vriend van begin 70, waar ik meerdere techberichten/dag stuur. Klikt geweldig. Nts te maken met leeftijd. Heeft ook paar vrienden die als het over computers gaat, beginnen te orakelen en halve waarheden te vertellen en ijlen, zoals gij dus.
1 maand terug -op afstand!- op voip gezet.
10', kant en klaar, en geen gezaag en waan/doembeelden zoals Orakel Haelewyn.
Ging duurder abbo edpnet mobile nemen met unl. bellen. Maar IK zeg nee!!!!, ge moet dat toch niet doen. OVH pakken, en siemens handsets die al 10 jaar id kast lagen. Nu op 2dehands fritz c5 vr hem gekocht. nog beter.
Gij zou hysterisch worden als iemand dat deed.
Oei, gij kunt überhaupt denken, en nog in naam van anderen ook. Jawadde. Gemakkelijk om zo uw eigen gelijk proberen te halen door ongevraagde steun bij anderen te zoeken. 'Kindergarten level.'
Wie is de marginaal? De hardleerse senior/middenvakrijder die telkens boardregels overtreedt, en schijt aan regels heeft?
Of het Orakel Haelewyn, die denkt dat modems snel stuk gaan en voip onderhevig is aan covid en syncproblemen en storingen en alle andere zever in pakjes,...
Kan ook niet duidelijk reageren op mijn opmerkingen, maar lult naast de kwestie verder. Dat heet geen opbouwende discussie voeren.
Zou gij en Platin niet beter naar seniorenforum verhuizen. One way ticket.
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
oei, lees die zin eens opnieuw. Ik volg hem niet.
En graag eens uw visie over de dekkingskaarten, dat heb ik gemist....uw argumenten dat Orange technisch verouderd 'lijkt'.
Ze hebben als eerste voLTE en voWIFI HD-voice actief en esim. Proximus nog niet. maar is chinees vr jou wss.
Wss bel je met chinarommel die de 900 MHz band niet ondersteunt, en dus gn deftige ontvangst biedt, of in een boerengat.
En dan concludeer je: 'Orange lijkt me verouderd'
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
yeah, right.
- bundeltarief 70 €/maand proximus...ook gn reactie.
- uw mirakeltarief 12Gb, unl. sms ,15 eur? of ook blufpoker terug?
ja, maar jij zegt....grote merken bellen met voip, dus wij klanten zijn mee met onze tijd.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Wat zeggen ze genoeg? Al paragnost ook?
Allée, wat verder configureren aan mijn nieuw speelgoedje, een synology nas met 2 enterprise disk van 10 TB. (2,5 miljoen MTBF*!) op marktplaats nieuw gekocht voor habbekrats. Leuker dan met een 'anti-technology'er' die er nts van snapt, maar wel denkt het te weten.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
*het gemiddeld storingsvrij interval, waarbij de storing slaat op componenten van een installatie.
Re: Aanpassing bundels carrefour mobile
Kunnen we dit niveau van discussie achterwegen laten?? Graag terug on topic.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!