vraagje over roerende voorheffing
TIP
vraagje over roerende voorheffing
een tijdje geleden enkele aandelen en kasbons geërfd.
Het zijn nog documenten aan toner dus heb ik volgende vraag omdat ik de laatste coupon en eindbedrag moet gaan afhalen.
Kan je hiervoor nog naar Luxemburg of nederland om de 15% voorheffing te ontlopen of is de soep de kolen niet meer waard?
Wie kan me hierover meer inlichingen geven.
Het zijn nog documenten aan toner dus heb ik volgende vraag omdat ik de laatste coupon en eindbedrag moet gaan afhalen.
Kan je hiervoor nog naar Luxemburg of nederland om de 15% voorheffing te ontlopen of is de soep de kolen niet meer waard?
Wie kan me hierover meer inlichingen geven.
Re: vraagje over roerende voorheffing
In Luxemburg is de roerende voorheffing voor buitenlanders 20% en in Nederland is er een fiscale gegevensuitwisseling met België.
Dus best je koupons in Belgie ontvangen.
Dus best je koupons in Belgie ontvangen.
Laatst gewijzigd door paul op 24 mei 2009, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb ik dan geen risico dat men in Belgie vraagt hoe ik er ben aangekomen want heb ze natuurlijk in de hand ontvangen.
Ik heb een effetenrekening bij DB. Wat zou ik best doen daar naar toe gaan og gewoon bij Argenta waar ik ook een rekening heb gaan?
Ik heb een effetenrekening bij DB. Wat zou ik best doen daar naar toe gaan og gewoon bij Argenta waar ik ook een rekening heb gaan?
Argenta is of was zowat de enigste bank waar je geen coupons kon ontvangen.
Als het niet over een supergroot bedrag gaat zullen ze je geen vragen stellen.
Overigens zijn dat de zaken van de bank niet echt om nieuwsgierig te zijn.
Ik veronderstel dat het belgische waardepapieren zijn, in het geval het niet zo zou zijn kan je er wel belang bij hebben om ze in luxemburg te ontvangen
Als het niet over een supergroot bedrag gaat zullen ze je geen vragen stellen.
Overigens zijn dat de zaken van de bank niet echt om nieuwsgierig te zijn.
Ik veronderstel dat het belgische waardepapieren zijn, in het geval het niet zo zou zijn kan je er wel belang bij hebben om ze in luxemburg te ontvangen
Laatst gewijzigd door paul op 24 mei 2009, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.