Sparen bij Aion niet meer interessant
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Sparen bij Aion niet meer interessant
Overschakeling naar light kan gelijk wanneer maar de lopende maand wordt nog wel als premium aangerekend.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Voor spaarrek is premium wel vereist he.
Veel succes!
Veel succes!
-
- Hero Member
- Contacteer:
verwijderd
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 2 januari 2021, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Zelfde hier: wil je lid worden en 150 EUR verdienen? Stuur me dan een pm. Ja, je leest het goed: je kan 150 EUR verdienen als je via mijn link klant wordt bij Aion; je krijgt 100 EUR van Aion zelf en ik stort na ontvangst van mijn 100 EUR de helft (50 EUR) door naar jou. Goeie deal, niet?spaarfreakje schreef: ↑2 januari 2021, 03:18 Actie 100 euro verwelkoming Aion is nog maar 11 dagen geldig.
Ik mag nog heel wat personen een link toe sturen.
Denk er eens over na en stuur PM ofzo.
Veel succes!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Volgens hun Alg vwdn kunnen gestorte bonussen teruggenomen worden bij afsluiting rekening of ander oneigenlijk gebruik.
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 2 januari 2021, 14:39, 3 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De vrije markt aan het werk.
Prachtig
Prachtig
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Het aanbod is groter dan de vraag, wie bied meer
Dus de enige voorwaarden die ik vind zijn ;wrpint schreef: ↑2 januari 2021, 08:47Zelfde hier: wil je lid worden en 150 EUR verdienen? Stuur me dan een pm. Ja, je leest het goed: je kan 150 EUR verdienen als je via mijn link klant wordt bij Aion; je krijgt 100 EUR van Aion zelf en ik stort na ontvangst van mijn 100 EUR de helft (50 EUR) door naar jou. Goeie deal, niet?spaarfreakje schreef: ↑2 januari 2021, 03:18 Actie 100 euro verwelkoming Aion is nog maar 11 dagen geldig.
Ik mag nog heel wat personen een link toe sturen.
Denk er eens over na en stuur PM ofzo.
Veel succes!
- Er moet een Savings account geopend worden met minimum 1€ er op (is deze account openen gratis?)
- Je moet minstens 1 maand Premium Member blijven (dit kost me 19 euro per maand)
Also, kan ik mij via Itsme registeren bij AION?
Heb zeker interesse
-
- Hero Member
- Contacteer:
Account openen is gratis. Kaarten ook.
Registreren met Itsme kan zeker (als zowel Aion-app als de Itsme-app op dezelfde smartphone staan).
Veel succes.
Registreren met Itsme kan zeker (als zowel Aion-app als de Itsme-app op dezelfde smartphone staan).
Veel succes.
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 2 januari 2021, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt, en ik kan dus perfect weer sluiten na mijn geld ontvangen te hebben, ben niet van plan nog een bank actief te gebruiken. Dus zou hem graag weer ASAP sluiten, geld oversluizen naar mijn hoofdbank en AION sluiten.spaarfreakje schreef: ↑2 januari 2021, 11:42 Account openen is gratis. Kaarten ook.
Veel succes,
Frank
(ook ik geef dus 150 euro, als je via mijn link lid word)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Snap niet dat ze bij Aion zo dom zouden zijn.
Afsluiten zal in dat geval niet kunnen, je zal minstens light lid moeten blijven.
Afsluiten zal in dat geval niet kunnen, je zal minstens light lid moeten blijven.
ik zie geen voordeel voor de klant (erg duur lidmaatschap en omslachtig afsluiten, ervaring ermee), en ik zie geen voordeel voor bank (klanten die snel weer proberen weg te gaan). Zeker geen kleine lettertjes dat je x-aantal tijd klant moet zijn?
Omslachtig afsluiten is een feit idd.
Qua hun voorwaarden staat er ;
Dus als je 1 maand premium bent, en dan omschakelt naar light abo in afwachting van je bonus (ik schat dat het 20 werkdagne duurt eer ze die geven), heb je 19 euro (premium abo) + 1.9 euro (light abo) betaald om 100 euro te krijgen.De Bonus wordt direct betaald op de hoofdrekening van de Deelnemer bij de Bank of
zoals beschreven op de website https://www.aion.be/nl/100euros.html, onmiddellijk en in ieder
geval niet later dan één maand nadat voldaan is aan alle voorwaarden voor het verkrijgen van de
Bonus.
5. Hoe werkt de Bonus?
Wanneer een Verwijzing voltrekt, ontvangen beide Deelnemers een Bonus als aan de volgende
voorwaarden is voldaan:
a. Beide Deelnemers komen in aanmerking om de Bonus te ontvangen, volgens artikel 6
hieronder.
b. De Genodigde heeft het onboardingsproces doorlopen via een Verwijslink en is
dientengevolge geaccepteerd als Aion Premium Lid Klant;
c. Zowel de Uitnodiger als de Genodigde hebben een Gereglementeerde Spaarrekening bij
Aion geopend en hebben deze gecrediteerd met een minimumbedrag van 1 EUR;
d. De Uitnodiger is ten minste 1 maand Premium Lid Klant voordat hij/zij de Verwijslink
verstuurt.
e. De Genodigde blijft ten minste 1 maand Aion Premium Lid Klant.
6. Wie komt in aanmerking voor de Bonus?
6.1. Om in aanmerking te komen voor de Bonus na Aanbeveling dient de Uitnodiger:
a. een natuurlijke persoon (consument) te zijn;
b. 18 jaar of ouder te zijn;
c. reeds een Premium Lid van Aion te zijn;
d. akkoord te zijn gegaan met de MrP AV;
e. een andere natuurlijke persoon dan de Genodigde te zijn; en
f. een verwijslink gestuurd te hebben naar de Genodigde via het banksysteem van Aion,
niet eerder dan één maand voordat hij/zij geaccepteerd werd als Aion Premium Lid Klant.
6.2. Om in aanmerking te komen voor de Bonus na Aanbeveling dient de Genodigde:
a. een natuurlijke persoon (consument) te zijn;
b. 18 jaar of ouder te zijn;
c. akkoord te zijn gegaan met de MrP AV;
d. een contract voor een Premium Lidmaatschap af te sluiten;
e. een andere natuurlijke persoon dan de Uitnodiger te zijn;
f. een persoon te zijn aan wie de Uitnodiger het Premium Lidmaatschap heeft aanbevolen
via de Verwijslink verzonden door de Uitnodiger die ten minste één maand Aion
Premium Lid Klant is; en
g. nog nooit eerder een contract voor een lidmaatschap of ander product bij Aion getekend
te hebben.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zie 6.1.f.: "een verwijslink gestuurd te hebben naar de Genodigde via het banksysteem van Aion"
-
- Hero Member
- Contacteer: