Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Dus, jij gelooft Noord-Korea als ze zeggen dat ze geen besmettingen hebben?
Als je zelfs hun gelooft, is het niet verwonderlijk dat je onze media/TV-virologen ook gelooft...
Het is het WHO die de mensen in Noord-Korea test en zelf nog geen positief geval heeft gevonden.
Maar dat zegt misschien wel iets over de experten, of over de trukken van het regime daar.
PS: ik geloof zelf niet dat Noord-Korea geen besmettingen heeft, verre van, maar ik wil aantonen dat zelf nadenken beter is dan naar experten luisteren. (wat haaks op jouw visie staat blijkbaar)
En los daarvan, Noord-Korea is een geweldige case in deze context: het neemt exact de maatregelen waarvoor onze TV-virologen pleiten, en zie eens hoe gelukkig de mensen daar zijn ^^
Af en toe proberen ze eens weg te lopen naar China, maar in Belgie gaan mensen toch ook op vakantie naar rode zone's?
Als je zelfs hun gelooft, is het niet verwonderlijk dat je onze media/TV-virologen ook gelooft...
Het is het WHO die de mensen in Noord-Korea test en zelf nog geen positief geval heeft gevonden.
Maar dat zegt misschien wel iets over de experten, of over de trukken van het regime daar.
PS: ik geloof zelf niet dat Noord-Korea geen besmettingen heeft, verre van, maar ik wil aantonen dat zelf nadenken beter is dan naar experten luisteren. (wat haaks op jouw visie staat blijkbaar)
En los daarvan, Noord-Korea is een geweldige case in deze context: het neemt exact de maatregelen waarvoor onze TV-virologen pleiten, en zie eens hoe gelukkig de mensen daar zijn ^^
Af en toe proberen ze eens weg te lopen naar China, maar in Belgie gaan mensen toch ook op vakantie naar rode zone's?
als men nu ziet hoe niet-dringend onze politiekers vaccineren vinden merkt men op dat corona precies niet zo dodelijk is als men ons al een jaar wijsmaakt.
Anders zou men vaccins wel injecteren als ze geleverd worden.
Of gaan ze nu verantwoordelijk zijn voor elke dode die nog valt omdat er vaccins in de ijskast blijven zitten?
Nu er een werkend vaccin is mag alles traag gaan, crisis moet maximaal verlengd worden!
Gratis geld uitdelen om stemmen te kopen voor 2024 mag niet eindigen!
Enkele honderdjarigen inenten voor de media, voor de rest toch niet zo dodelijk blijkbaar, dat coronagedoe?
Anders zou men vaccins wel injecteren als ze geleverd worden.
Of gaan ze nu verantwoordelijk zijn voor elke dode die nog valt omdat er vaccins in de ijskast blijven zitten?
Nu er een werkend vaccin is mag alles traag gaan, crisis moet maximaal verlengd worden!
Gratis geld uitdelen om stemmen te kopen voor 2024 mag niet eindigen!
Enkele honderdjarigen inenten voor de media, voor de rest toch niet zo dodelijk blijkbaar, dat coronagedoe?
Als MVR evenveel tijd zou steken in geven van vaccin als in tv studio komen was iedereen op enkele maanden door opperviroloog zelf gevaccineerd. Kwestie van prioriteiten.
Lezen kan je ook niet... Welke universiteit gaf jou alweer een diploma ?
De kleuterschool van Gent Rabot ?
Van die boer geen eieren inenting ! Stel dat je een chemische hersenspoeling krijgt en je verandert in een nieuwe Pol Pot of, nog erger, in een kloon van die mediaclown ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ondertussen blijven de blunders zich opstapelen:
English-speaking arrivals in Belgium risk fines due to translation error
YOUOP IS A WARLD PAWER
English-speaking arrivals in Belgium risk fines due to translation error
Volgens doorgaans niet zo betrouwbare bronnen was de vertaler van dienst deze fijnbesnaarde speaker van de Engelse taal:This information, as confirmed by the same page in French, Dutch and German, is not correct.
In fact, people who have been abroad for at least 48 hours have to fill out the Passenger Locator Form (PLF) before they step foot on Belgian territory, as set out in the rules announced by the Consultative Committee.
YOUOP IS A WARLD PAWER
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik vind wel dat die vzw de zaak van de gematigden belachelijk maakt...
Ok, Ik ben tegen TV-virologen die hun portefeuille vullen, maar de doodstraf vind ik er wel beetje over.
Ja, de virologen moeten uiteindelijk voor de rechtbank komen, dat is logisch, maar bon
Door plots debiele dingen te gaan zeggen zoals de doodstraf te gaan eisen speel je in de kaart van virologen, die krijgen hun uurlijkse portie aandacht binnen daardoor.
Ok, Ik ben tegen TV-virologen die hun portefeuille vullen, maar de doodstraf vind ik er wel beetje over.
Ja, de virologen moeten uiteindelijk voor de rechtbank komen, dat is logisch, maar bon
Door plots debiele dingen te gaan zeggen zoals de doodstraf te gaan eisen speel je in de kaart van virologen, die krijgen hun uurlijkse portie aandacht binnen daardoor.
Gisteren teruggekomen uit een rode zone na een deugddoende vakantie.
Ik weet het, ik ben een egoist, een crimineel, een potentiele moordenaar maar geen zorgen, ik zit veilig afgesloten in quarantaine.
Vrienden die zondag namiddag geland zijn op Zaventem (niet op het moment van de beelden in de krant)
- onder politiebegeleiding per 30 van het vliegtuig
- aan de 1e controlepost werd PLF en identiteitskaart gecontroleerd
- aan de 2e controlepost werd opnieuw PLF gecontroleerd en de SMS code voor COVID test
- daarna aanschuiven aan testcentrum
Na ongeveer anderhalf uur waren ze de luchthaven uit.
Gisteren op Zaventem
- allemaal samen het vliegtuig uit
- geen controle op PLF
- allemaal samen naar het testcentrum
Op een klein half uur stonden we reeds aan de auto.
Toch even opmerken dat de mensen aan het testcentrum fantastisch werk leveren, vriendelijk en snel.
Oh en de resultaten van de eerste test zijn negatief, op dag 7 nog een test doen dus hopelijk geraak ik hier in Belgie niet besmet in de supermarkt
Ik weet het, ik ben een egoist, een crimineel, een potentiele moordenaar maar geen zorgen, ik zit veilig afgesloten in quarantaine.
Vrienden die zondag namiddag geland zijn op Zaventem (niet op het moment van de beelden in de krant)
- onder politiebegeleiding per 30 van het vliegtuig
- aan de 1e controlepost werd PLF en identiteitskaart gecontroleerd
- aan de 2e controlepost werd opnieuw PLF gecontroleerd en de SMS code voor COVID test
- daarna aanschuiven aan testcentrum
Na ongeveer anderhalf uur waren ze de luchthaven uit.
Gisteren op Zaventem
- allemaal samen het vliegtuig uit
- geen controle op PLF
- allemaal samen naar het testcentrum
Op een klein half uur stonden we reeds aan de auto.
Toch even opmerken dat de mensen aan het testcentrum fantastisch werk leveren, vriendelijk en snel.
Oh en de resultaten van de eerste test zijn negatief, op dag 7 nog een test doen dus hopelijk geraak ik hier in Belgie niet besmet in de supermarkt
Coronacommissaris heeft een burn-out.
De dag dat je dacht alles meegemaakt te hebben, gebeurt dit !
De dag dat je dacht alles meegemaakt te hebben, gebeurt dit !
Logisch.
Een burn-out krijg je niet van te veel werk.
Een burn-out krijg je van te veel werk veroorzaakt door prutsers die alleen maar willen tegenwerken.
En dat is nu juist zijn taak: de prutsers van alle bestuurslagen in actie krijgen.
Hij heeft het nog lang volgehouden.
Een burn-out krijg je niet van te veel werk.
Een burn-out krijg je van te veel werk veroorzaakt door prutsers die alleen maar willen tegenwerken.
En dat is nu juist zijn taak: de prutsers van alle bestuurslagen in actie krijgen.
Hij heeft het nog lang volgehouden.