Wat is je liefste wens voor 2021 ?
Wat is je liefste wens voor 2021 ?
- Dat Zeezout actief blijft
- Dat Green Dean terug komt
- Dat Weverke weg blijft
- Dat Green Dean terug komt
- Dat Weverke weg blijft
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 4 januari 2021, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wat is je liefste wens voor 2021 ?
Weverke is geband.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Voor zijn doodswens aan het adres van een medeposter?
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 4 januari 2021, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Van zulke zaken is Yaris wel altijd goed op de hoogte.
On Topic: Dat corona zo snel mogelijk het dagelijkse nieuws verlaat.
On Topic: Dat corona zo snel mogelijk het dagelijkse nieuws verlaat.
Mij nog eens goed zat zuipen en daarna tegen 180 km per uur over de snelweg mogen scheuren . Leven zonder wetten en reglementen and Free As A Bird kunnen leven . Maar dat is eigenlijk ook maar zéér egoïstisch zeker ? Dus laat me dan maar gewoon verder leven , gezond en zonder geldproblemen .
Terug normaal mogen leven in Belgie
Eens op restaurant of cafe gaan, op bezoek bij vrienden en familie, reizen, normaal mogen werken
Eens op restaurant of cafe gaan, op bezoek bij vrienden en familie, reizen, normaal mogen werken
-
- Jr. Member
Ik ben tamelijk pessimistisch voor de toekomst. Stel je voor dat die vaccinaties weinig of niets verhelpen, en die pandemie nog uitdijdt. Heel de wereld ziek, geen personeel genoeg om winkels en fabrieken draaiende te houden, openbaar vervoer dat stilligt, benzinestations met lege putten. Daar komen oorlogen van, de sterkste zal overleven.
Sorry, ik zie het héél zwart in!
Men mag toch eens dromen?
Indien we politici zouden krijgen die naam waardig, los van eigenbelang.
Indien we politici zouden krijgen die naam waardig, los van eigenbelang.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hij is al langs de achterdeur terug binnengeslopen
De rij wordt verder aangevuld...
NTO/Calco/Weverke/amturingas
Inquirer jongen, ik hoop dat je het overleeft.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Zeer zeker... niet!OdetteMaes schreef: ↑5 januari 2021, 08:24 Ik ben tamelijk pessimistisch voor de toekomst. Stel je voor dat die vaccinaties weinig of niets verhelpen, en die pandemie nog uitdijdt. Heel de wereld ziek, geen personeel genoeg om winkels en fabrieken draaiende te houden, openbaar vervoer dat stilligt, benzinestations met lege putten. Daar komen oorlogen van, de sterkste zal overleven.
Ik heb altijd gezegd dat de maatregelen erger zijn dan de kwaal en dat blijf ik herhalen. Ook nu weer zal er repliek op komen. (Maar torenhoge schulden, hoge werkloosheid, faillissementen, depressies, ... zijn veel erger).
Slechts een ZEER kleine minderheid komt te overlijden (1% : 1 op 100 dus) en heb zelfs ooit gelezen dat 30% niet eens door heeft dat ie corona heeft.
Meer zelfs, ik heb me doelbewust laten besmetten omdat ik dan gewoon anti-stoffen zou hebben. Heb daar 2 dagen koorts van gehad, wat hoofdpijn en smaak en geurverlies voor 3 weken maar al bij al viel dat wel mee hoor. Diarree en overgeven vind ik bv. erger.
Ik blijf er ook bij dat de media ons bang maakt! Corona is niet zo besmettelijk en zo gevaarlijk als wordt verkondigd in kranten en televisie. Maar pas op! Ik hou mij wel aan de maatregelen, mijn broer en zus heb ik sinds mei niet meer gezien en mijn ouders al sinds september niet meer. Ik werk van thuis uit en kom enkel buiten om te sporten, mijn brievenbus te legen en 1x per week boodschappen te doen. Dus ik hou mij er wel degelijk aan!
Na ja, vanaf september 2021 is 70% van de bevolking gevaccineerd en kunnen we terug ons mondmasker thuis laten
Meer zelfs ik denk zelfs dat Pukkelpop dit jaar terug door zal gaan, waarmee ik wil zeggen dat het leven zich toch echt wel begint te hervatten.
Kijk naar Israël daar is inmiddels 22% van de bevolking gevaccineerd, in de Verenigde Arabische Emiraten zitten ze ook al aan +10% en corona is daar momenteel vrij goed onder controle. Als het daar lukt, waarom dan niet bij ons?
-
- Verbannen Gebruiker
Pavlov's dog ... does the name ring a bellCarpeNoctem schreef: ↑9 januari 2021, 00:19Hij is al langs de achterdeur terug binnengeslopenDe rij wordt verder aangevuld...
NTO/Calco/Weverke/amturingas
Inquirer jongen, ik hoop dat je het overleeft.