Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Tonijn komt in de buurt
FIRST GENERATION ULTRA COLD CONTAINERS
For many years this niche product operated between -40° and -65°C. The primary use has traditionally been and remains today the transport and storage of high value tuna fish.
https://arcticstore.com/refrigerated-st ... e-buy-sell
FIRST GENERATION ULTRA COLD CONTAINERS
For many years this niche product operated between -40° and -65°C. The primary use has traditionally been and remains today the transport and storage of high value tuna fish.
https://arcticstore.com/refrigerated-st ... e-buy-sell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zo hightech is dat nu ook weer niet. In mijn afdeling hebben we al jaren 4 vriezers staan die tot -80°C kunnen vriezen. Deze gebruiken we om rollagers in te vriezen. Dit scheelt nogal wat in hamerverbruik, om nog maar te zwijgen over onveilige handelingen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Jr. Member
Zien jullie geen verschil tussen : sommige toepassingen die onder xtreme koude temperaturen gebeuren, en het massaal inenten van honderdduizenden mensen met een vaccin op -70°?
Een rollager in elkaar klikken in een diepvriezer van -93°C (van 1m³ grootte), of miljoenen mensen vaccineren?
Is daar geen GROOT verschil in?
Een rollager in elkaar klikken in een diepvriezer van -93°C (van 1m³ grootte), of miljoenen mensen vaccineren?
Is daar geen GROOT verschil in?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Het gemeenschappelijke lijkt mij in ieder geval dat beiden efficiënt of inefficiënt gedaan kunnen worden ...
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 5 januari 2021, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Jr. Member
ja, en ook nog dit : wit is geen zwart en zwart is geen witEarthNvstr1 schreef: ↑5 januari 2021, 19:32
Het gemeenschappelijke lijkt mij in ieder geval dat beiden efficiënt of inefficiënt gedaan kunnen worden ...
Brembos heb jij een extra account aangemaakt, of is Weverke terug ?
Ik zal een voorbeeld geven: Ethyleen, ook C2H4 genoemd, heeft een kookpunt van ongeveer -103 graden Celsius bij atmosferische druk, dus blijft enkel vloeibaar kouder dan -103 graden.OdetteMaes schreef: ↑5 januari 2021, 17:58 etiene,
noem eens iets op in de private sector dat onder een temperatuur van -70° moet vervoerd en bewaard worden?
NIKS!
Vloeibare stikstof -196 graden
Vloeibare zuurstof -183 graden.
Dit worden cryogene vloeistoffen genoemd.
Zo staan er een heel hoop tanks en rijden er nogal wat tankwagens rond en varen er schepen op de oceaan rond, vooral met Ethyleen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je kunt zeggen wat je wil van ons Odette, maar ikzelf ging uit je nick nooit opgemaakt hebben dat je eigenlijk Steven heetE10ne schreef: ↑5 januari 2021, 17:55Jij hebt waarschijnlijk nooit in de privé gewerkt?OdetteMaes schreef: ↑5 januari 2021, 17:47 Zoals ik reeds schreef : de vaccinaties versnellen gaat niet! Ik begrijp niet dat jullie niet inzien dat de logistiek rond dit vaccin niet te vergelijken is met een griepvaccintje of zo. Nog enkele weken geduld totdat heel de infrastructuur op zijn poten staat, zodat de vaccinnaties in een hoog tempo kunnen uitgevoert worden. Waarom toch al die negatieve comentaren?
Daar wordt vandaag iets beslist en moet het gisteren uitgevoerd zijn.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Euh Odette, hallo? Andere landen doen het wel he.OdetteMaes schreef: ↑5 januari 2021, 17:47 Zoals ik reeds schreef : de vaccinaties versnellen gaat niet! Ik begrijp niet dat jullie niet inzien dat de logistiek rond dit vaccin niet te vergelijken is met een griepvaccintje of zo. Nog enkele weken geduld totdat heel de infrastructuur op zijn poten staat, zodat de vaccinnaties in een hoog tempo kunnen uitgevoert worden. Waarom toch al die negatieve comentaren?
US, UK, Israel, die zijn allemaal bezig met vaccinaties met de Pfizer diepvries artikelen.
Waarom gaat het dan traag in Belgie, awel omdat met het nodig vindt om hier een overdosis ministers te hebben die dan elk mekaar gaan tegenwerken voor hun eigen imago.
Maanden geleden werd er beloofd door onze minister dat we er klaar zouden voor zijn, nu verschiet die er zelf van hoe traag het gaat, dat is toch pure incompetentie.
Enfin hopelijk schieten ze allemaal in actie dan kunnen ze die 500 extra controleurs voor bedrijven leren spuitjes zetten en dat kunnen die ter plaatse onmiddelijk bedrijfsmedewerkers beginnen vaccineren.
EDIT: nu pas berichten over de troll gezien. Ik zal mijn best doen om daar niet meer op te reageren
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Gisteren is één van onze vele vice-premiers erin geslaagd een firma die vaccins produceert in Vlaanderen te beschuldigen van ook vaccins van een andere standaard te leveren. Volgens haar levert Pfizer producten van een andere standaard aan het VK en aan Israël dan aan ons.
We gaan andere landen schofferen door te beweren dat zij hun bevolking inenten met minder kwalitatieve vaccins om ons eigen incompetent beleid te verdoezelen.
Als je het vertrouwen van de bevolking in de vaccins wil zien groeien => Don't be like Petra.
Update: de internationale pers pikt het verhaal al op ...
We gaan andere landen schofferen door te beweren dat zij hun bevolking inenten met minder kwalitatieve vaccins om ons eigen incompetent beleid te verdoezelen.
Als je het vertrouwen van de bevolking in de vaccins wil zien groeien => Don't be like Petra.
Update: de internationale pers pikt het verhaal al op ...
What utter poppycock!
Belgium only began properly vaccinating today BUT Pfizer vaccine was authorised on Dec 21st! Typical bureaucracy and poor government planning
Asserting UK and US, not being as rigorous, not only baseless but also risks undermining confidence everywhere
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 6 januari 2021, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, ik vond dat ook wel shockerend eigenlijk...
Vooral dat ze zonder enig bewijs of aanleiding andere landen ging beschuldigen, gewoon... omdat het kan...
Ik zou graag de wetenschappelijke studie zien die haar theorie bevestigt
Het ligt wel in de lijn van deze regering, wetenschap negeren voor electoraal gewin...
Nu, ik heb wel gehoord dat je van dat vaccin verandert in een vrouw...
Vooral dat ze zonder enig bewijs of aanleiding andere landen ging beschuldigen, gewoon... omdat het kan...
Ik zou graag de wetenschappelijke studie zien die haar theorie bevestigt
Het ligt wel in de lijn van deze regering, wetenschap negeren voor electoraal gewin...
Nu, ik heb wel gehoord dat je van dat vaccin verandert in een vrouw...
Voor sommigen is het geen probleem om van een mug een olifant te maken.OdetteMaes schreef: ↑5 januari 2021, 17:58 etiene,
noem eens iets op in de private sector dat onder een temperatuur van -70° moet vervoerd en bewaard worden?
NIKS!
Je hebt er die niks zeggen en doen en anderen welke steeds en overal problemen zien.
(het is Etienne, met 2n)
-
- Jr. Member
maar je ontwijkt de vraag