Sparen bij Aion niet meer interessant
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Sparen bij Aion niet meer interessant
Via videoconferentie (liefst in Engels). Het lukte maar had heel wat voeten in de aarde..
Ik heb vanmorgen mijn account gesloten via de chat in de app, duurde 15 minuten in totaal ofzo, ik kan nog altijd inloggen op de app dus ik neem aan dat de hele procedure nog aan de gang is. Maar eerste zicht ging het vlot.
Kleine update; besloten dit niet te doen. Mede door onzekerheid over het (gratis/snel) sluiten van account. Volgens mij ging het wel gelukt zijn om die bonus te krijgen en weg te sluizen, maar mss niet in 1 maand. Ze gingen hun tijd nemen met het sluiten vd account en dat kost je natuurlijk 19 of 1.9 euro per maand....VVVVVVV schreef: ↑2 januari 2021, 13:48Bedankt, en ik kan dus perfect weer sluiten na mijn geld ontvangen te hebben, ben niet van plan nog een bank actief te gebruiken. Dus zou hem graag weer ASAP sluiten, geld oversluizen naar mijn hoofdbank en AION sluiten.spaarfreakje schreef: ↑2 januari 2021, 11:42 Account openen is gratis. Kaarten ook.
Registreren met Itsme kan zeker (als zowel Aion-app als de Itsme-app op dezelfde smartphone staan).
Veel succes,
Frank
(ook ik geef dus 150 euro, als je via mijn link lid word)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb berekend dat je op Extended savings vanaf € 37 692,31 een intrest van 0,61% haalt, wat beter is dan Santander Vision+ (0,60%)
en vanaf € 50 689,66 bereik je een intrest van 0,71%, wat beter is dan Medirect maandsparen max (0,70%).
Ik heb in de berekening rekening gehouden met de kost van 13 maanden premium-lidmaatschap én de bonus van € 100.
Zonder de bonus zouden bovenstaande bedragen je slechts een intrest van resp. 0,34% en 0,51% opbrengen.
Aion actie 100 euro is nog maar 7 dagen geldig.
Stuur me PM ofzo en ik geef je de nodige Peterschapslink voor de actie.
Denk er eens over na.
en vanaf € 50 689,66 bereik je een intrest van 0,71%, wat beter is dan Medirect maandsparen max (0,70%).
Ik heb in de berekening rekening gehouden met de kost van 13 maanden premium-lidmaatschap én de bonus van € 100.
Zonder de bonus zouden bovenstaande bedragen je slechts een intrest van resp. 0,34% en 0,51% opbrengen.
Aion actie 100 euro is nog maar 7 dagen geldig.
Stuur me PM ofzo en ik geef je de nodige Peterschapslink voor de actie.
Denk er eens over na.
En heeft Aion ondertussen al de intresten uitbetaald voor 2020?
Diegenen die in december 2020 (of vroeger) hun geld geplaatst hebben op de extended spaarrekening zouden ondertussen toch al wat basisintresten moeten ontvangen hebben, niet?
Vorig jaar heb ik tot 20 januari moeten wachten tot het in orde was.
Diegenen die in december 2020 (of vroeger) hun geld geplaatst hebben op de extended spaarrekening zouden ondertussen toch al wat basisintresten moeten ontvangen hebben, niet?
Vorig jaar heb ik tot 20 januari moeten wachten tot het in orde was.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Op Nieuwjaarsdag zelf stond het er al op en ook de detailberekening van basisintrest en prognose van getrouwheid al downloadbaar.
Alles nagekeken. Klopt perfect![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Alles nagekeken. Klopt perfect
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Idem hier. Op nieuwjaarsdag getrouwheid en een gedetailleerde berekening voor de getrouwheidspremie...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Lijkt alsof de actie weg is. De links hierboven gaan allemaal naar een on bestaande pagina.
Ik las in de voorwaarden dat opzeg van rekening ne sluiting van contract altijd 1 maand duurt.
Ik las in de voorwaarden dat opzeg van rekening ne sluiting van contract altijd 1 maand duurt.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wellicht een week op voorhand de publiciteit stopgezet om geen discussies te hebben voor wie nog op laatste knip wil meedoen.
In de app is de Peterschapslink nog actief en wordt nergens gemeld dat de actie al zou stopgezet zijn...
Ik hou het in de gaten![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
In de app is de Peterschapslink nog actief en wordt nergens gemeld dat de actie al zou stopgezet zijn...
Ik hou het in de gaten
![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Was er een officiële einddatum?
Ik zit vooral met de wachttijden van opzeg. Ik wil ook zo snel mogelijk weg als ik meedoe.
Ik zit vooral met de wachttijden van opzeg. Ik wil ook zo snel mogelijk weg als ik meedoe.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Er was een bericht een paar dagen geleden dat de actie binnenkort ging aflopen... De link kan ik echter wel nog steeds verkrijgen op dit moment, dus loopt het nog denk ik. Zal wel zijn zoals spaarfreakje zegt...woodpeckerbird schreef: ↑7 januari 2021, 11:02 Was er een officiële einddatum?
-
- Hero Member
- Contacteer:
De aanvankelijk vooropgestelde einddatum was woensdag 13 januari 2021 te 12:00u
Kleine lettertjes: vervroegde afsluiting mogelijk.
Is er al zekerheid of de actie nog geldig is. Ik wil anders wel een link ![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
-
- Jr. Member
- Contacteer:
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Zojuist een mailtje van Aion:
Iemand die een code wilt mag altijd een berichtje sturen.
Let wel, er zijn nieuwe voorwaarden geldig vanaf morgen:
- 50€ op je savings account is nu het minimum (ipv 1€)
- 1 maand premium minstens (ongewijzigd)
- nieuwe klant bij Aion (nieuw denk ik?)
@spaarfreakje: ze sluiten zo te zien expliciet het delen van jouw bonus met de nieuwe leden uit in 7.1 j) van de gewijzigde voorwaarden... (en maken ze het eigenlijk niet meer mogelijk voor ons om nog invites te delen als je de andere secties in 7.1 strikt interpreteert...)
Actie is dus nog een maand en een beetje geldig!Due to the huge success of our member referral programme, we have now extended this until the 28.02.2021 for all our Belgium customers.
Iemand die een code wilt mag altijd een berichtje sturen.
Let wel, er zijn nieuwe voorwaarden geldig vanaf morgen:
- 50€ op je savings account is nu het minimum (ipv 1€)
- 1 maand premium minstens (ongewijzigd)
- nieuwe klant bij Aion (nieuw denk ik?)
@spaarfreakje: ze sluiten zo te zien expliciet het delen van jouw bonus met de nieuwe leden uit in 7.1 j) van de gewijzigde voorwaarden... (en maken ze het eigenlijk niet meer mogelijk voor ons om nog invites te delen als je de andere secties in 7.1 strikt interpreteert...)
-
- Hero Member
- Contacteer:
@azerty_123
Ik heb tijdig ingezien dat delen van bonus niet mocht en mijn post daaromtrent 'verwijderd'.
Belangrijker is evenwel:
7.8. In het geval dat een Deelnemer zijn of haar Rekening sluit, verliest deze Deelnemer het recht op de verschuldigde Bonussen
Dat is hun stok achter de deur ivm deze actie en stond ook al in de 1ste versie van de Alg Vwdn. Wellicht doen ze dat enkel wanneer de actie 'oneigenlijk' gebruikt wordt.
Dus afsluiten na minder dan een getrouwheidsperiode van 1 jaar, zal wel betekenen bonus terugbetalen; zoniet wordt rekening niet afgesloten en blijven de lidgelden eeuwigdurend aandikken![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
Ik heb tijdig ingezien dat delen van bonus niet mocht en mijn post daaromtrent 'verwijderd'.
Belangrijker is evenwel:
7.8. In het geval dat een Deelnemer zijn of haar Rekening sluit, verliest deze Deelnemer het recht op de verschuldigde Bonussen
Dat is hun stok achter de deur ivm deze actie en stond ook al in de 1ste versie van de Alg Vwdn. Wellicht doen ze dat enkel wanneer de actie 'oneigenlijk' gebruikt wordt.
Dus afsluiten na minder dan een getrouwheidsperiode van 1 jaar, zal wel betekenen bonus terugbetalen; zoniet wordt rekening niet afgesloten en blijven de lidgelden eeuwigdurend aandikken
![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)