Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Deze crisis moet zolang mogelijk gerekt worden, politiek heeft hier enkel voordeel bij. Men moet nog even zoeken waarmee men de bevolking nu angst moet aanjagen.
Na 2kbug, terrorisme, massavernietigingswapens in Urak, uitputting van fossiele brandstoffen, klilaatopwarming, corona, naarstig zoekend naar nieuwe plaag om angst te zaaien en uit naam van deze dreiging onbeperkt geld te kunnen uitgeven.
Na 2kbug, terrorisme, massavernietigingswapens in Urak, uitputting van fossiele brandstoffen, klilaatopwarming, corona, naarstig zoekend naar nieuwe plaag om angst te zaaien en uit naam van deze dreiging onbeperkt geld te kunnen uitgeven.
Geen idee hoe rechts de CD&V is maar met Wouter Beke als verantwoordelijke had je toch niks anders verwacht zeker.
Hij heeft de eerste covid golf in de rusthuizen ook volledige verkloot met een pak doden tot gevolg
Zoals altijd te laat en te weinig...
Laat ons toch vooral niet vergeten dat er andere rechtse politiekers in de Vlaamse regering zitten..
Jan 'het kot staat niet in brand' Jambon ?
Laat ons niet selectief zeggen dat die zijn kant het vooral niet gedaan heeft en nergens mee tussen zit of schuld draagt.
Dat is wishful thinking.
Beke is niet rechts. Die draait naar de kant van waar de wind komt.
Jan 'het kot staat niet in brand' Jambon ?
Laat ons niet selectief zeggen dat die zijn kant het vooral niet gedaan heeft en nergens mee tussen zit of schuld draagt.
Dat is wishful thinking.
Beke is niet rechts. Die draait naar de kant van waar de wind komt.
Ah, maar we moeten dan zeggen welke kant het vooral wel gedaan heeft want dat deed je toch door naar rechts te verwijzen?
Mij maakt het niet uit wie links, rechts of averechts is als ze hun job maar degelijk doen.
Spijtig genoeg zie ik dat in onze vele regeringen maar bitter weinig mensen doen.
Anderzijds heb ik met wat collega's in Spanje en Canada gesproken, ook daar is de vaccinatiecampagne al grondig verknoeid alvorens ze goed en wel begonnen zijn. Er zijn dus genoeg landen met incompetente ministers van volksgezondheid.
We moeten ons dus al geen uitzondering voelen
Of het nu rechts of links is/was zal me worst wezen. Het is wat het is en dat is VEEEEEEL te traag, al zijn er nu wel die hun imago zo een beetje willen oppoetsen en de schijnheilige uithangen (zonder uitzondering van partijen).
Je kan het met me eens of oneens zijn. Ik wijs niemand specifiek met de vinger;
Ik vind het alleen bewezen dat kakken op de sossen, de liberalen of de tsjeven redelijk dom is.
Het is eender wie er aan de macht is.
Elders is men ook niet tevreden over hoe alles gegaan is en daar hebben ze misschien minder reden voor dan wij.
Dat het VEEEEEEL te traag gaat allemaal: jaja .. ik ben het al van vorig jaar maart met jou eens.
Ik wijs alleen naar rechts omdat er toch mensen hier schijnen de denken dat een rechts bewind dat allemaal 100 keer beter had gedaan.
Voor mij is al lang bewezen dat dat niet zo is.
En net als jullie (precies toch) denk ik : links of rechts .. allemaal dezelfde troep.
Ik vind het alleen bewezen dat kakken op de sossen, de liberalen of de tsjeven redelijk dom is.
Het is eender wie er aan de macht is.
Elders is men ook niet tevreden over hoe alles gegaan is en daar hebben ze misschien minder reden voor dan wij.
Dat het VEEEEEEL te traag gaat allemaal: jaja .. ik ben het al van vorig jaar maart met jou eens.
Ik wijs alleen naar rechts omdat er toch mensen hier schijnen de denken dat een rechts bewind dat allemaal 100 keer beter had gedaan.
Voor mij is al lang bewezen dat dat niet zo is.
En net als jullie (precies toch) denk ik : links of rechts .. allemaal dezelfde troep.
Misschien hier ook eens het parlement bestormen? Met blabla gaan we er niet komen, en voor anderen stemmen lost ook niets op blijkbaar, want ze stellen zelfs figuren aan die niet op een kieslijst stonden....
-
- Verbannen Gebruiker
Denk je nu aan Johan Van Overtveld? Werd door NVA als minister aangesteld zonder dat hij op een lijst gestaan had?
Of dacht je aan Jan Briers? Door NVA als gouverneur aangesteld zonder ooit op een lijst gestaan te hebben?
Of dacht je aan Jan Briers? Door NVA als gouverneur aangesteld zonder ooit op een lijst gestaan te hebben?
Mag dat dan volgende week? Want ik zit nog in quarantaine
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Merci deelnemers aan lockdownfeestjesanonymous schreef: ↑7 januari 2021, 19:26 Merci toeristen.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210107 ... nieuwsblad
Merci aan de shoppers in de overvolle winkelstraten
Merci aan de profvoetballers die op elkaar springen
Merci aan degenen die met kerst en nieuw heel de familie afgelopen zijn
Slaat de verveling toe? Gingen jullie niet braaf de corona-crisis uitzitten wegens ' zo erg is dat nu toch niet'? Zijn ze bij de buurlanden dan zoveel braver? Hoe zou het ondertussen in China zijn? ... Geeuw!R1150GS schreef: ↑7 januari 2021, 20:55Merci deelnemers aan lockdownfeestjesanonymous schreef: ↑7 januari 2021, 19:26 Merci toeristen.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210107 ... nieuwsblad
Merci aan de shoppers in de overvolle winkelstraten
Merci aan de profvoetballers die op elkaar springen
Merci aan degenen die met kerst en nieuw heel de familie afgelopen zijn
Vandaag een stukje in De Standaard over de Coronacontroles bij de bedrijven, meer in het bijzonder bij Audi.
Daar slagen ze er namelijk niet in een auto in elkaar te kunnen telewerken.
Mooie foto van een overleg in de vergaderzaal. Vier ambetantenaren en twee Audi-medewerkers.
Maar... draagt eentje van de inspecteurs - die met zijn oranje bordje om zijn nek - nu een masker met uitblaasventielen ? U weet wel, van die dingen die je ademhaling vergemakkelijken, zodat je je Corona gemakkelijker de zaal in kan blazen ?
Daar slagen ze er namelijk niet in een auto in elkaar te kunnen telewerken.
Mooie foto van een overleg in de vergaderzaal. Vier ambetantenaren en twee Audi-medewerkers.
Maar... draagt eentje van de inspecteurs - die met zijn oranje bordje om zijn nek - nu een masker met uitblaasventielen ? U weet wel, van die dingen die je ademhaling vergemakkelijken, zodat je je Corona gemakkelijker de zaal in kan blazen ?