internetbankieren
internetbankieren
Zou volgende aanpassing op de site van het internetbankieren u mogelijk zijn ? Met name: het gedeelte waar je de cijfercodes om uw overschrijvingen met de digipass te valideren in een groter formaat te maken ? Ik vind ze nogal klein en ze staan dicht op elkaar. Ik heb er moeite mee. Met dank voor uw antwoord.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: internetbankieren
Hartelijk dank voor uw suggestie. Alle suggesties die wij krijgen van klanten worden steeds gebundeld en geanalyseerd. Op basis hiervan belapelen wij een prioriteitenlijst van wat wanneer kan en moet worden aangepast. Wij gaan deze suggestie zeker mee opnemen in deze lijst.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
terwijl we aan het suggereren zijn, zou het niet mogelijk zijn om de bedragen met "," en met "." te aanvaarden bij de betalingen?
Nu weigert het systeem "45.2".
Uit mijn numeriek toetsenbord komt "." ipv ","...
Andere banken hebben daar geen probleem mee.
Nu weigert het systeem "45.2".
Uit mijn numeriek toetsenbord komt "." ipv ","...
Andere banken hebben daar geen probleem mee.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Een goede suggestie, waarvoor dank.
De keuze om enkel een komma te aanvaarden voor de scheiding met de decimalen is in het verleden genomen om verwarring met de scheiding tussen duizendtallen te voorkomen. Ook het feit dat internationaal gezien op sommige plaatsen een punt en een komma anders worden gebruikt als hier bij ons heeft hier in meegespeeld.
Bv.: 1,234,567.89 in de US is 1.234.567,89 bij ons.
Dit wordt in elk geval verder opgevolgd waarbij zal worden onderzocht of er een eenvoudigere oplossing bestaat die eveneens vergissingen uitsluit.
De keuze om enkel een komma te aanvaarden voor de scheiding met de decimalen is in het verleden genomen om verwarring met de scheiding tussen duizendtallen te voorkomen. Ook het feit dat internationaal gezien op sommige plaatsen een punt en een komma anders worden gebruikt als hier bij ons heeft hier in meegespeeld.
Bv.: 1,234,567.89 in de US is 1.234.567,89 bij ons.
Dit wordt in elk geval verder opgevolgd waarbij zal worden onderzocht of er een eenvoudigere oplossing bestaat die eveneens vergissingen uitsluit.
Kunt ook het geheel getal en het komma getal scheiden.
Dus in apparte vakje
Invoer geheel getal - tab/enter - invoer van de decimalen
Dus in apparte vakje
Invoer geheel getal - tab/enter - invoer van de decimalen
ben ik de enige die nooit een teken zet tussen de duizendtallen?
maar ja, omdat de amerikanen dat doen...
quote "Om verwarring te voorkomen schrijft een ISO-richtlijn voor dat spaties de voorkeur hebben voor de groepering."
maar ja, omdat de amerikanen dat doen...
quote "Om verwarring te voorkomen schrijft een ISO-richtlijn voor dat spaties de voorkeur hebben voor de groepering."