Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik ga elke 5 maand ofzo naar de kapper..
Dus geen overdreven kost, en ik zie er tenminste wel nog handsome uit
Ik heb nu een kapper rechttegenover het werk, normaal ga ik altijd in de weekend en verspil ik veel tijd, maar nu is het gewoon na het werk binnenspringen, en weer buiten.
Maar nu begint het toch wel echt tijd te worden dat ik terug naar de kapper ga....
Weet iemand wat die kappers dezer dagen vragen?
Normale prijzen of rekenen ze ook een corona-risicopremie in?
Ik vind: als ik ze thuis laat komen hebben ze minder kosten, dat mag ook aan hun rekening te zien zijn (en het is zelfs in het zwart )
Dus geen overdreven kost, en ik zie er tenminste wel nog handsome uit
Ik heb nu een kapper rechttegenover het werk, normaal ga ik altijd in de weekend en verspil ik veel tijd, maar nu is het gewoon na het werk binnenspringen, en weer buiten.
Maar nu begint het toch wel echt tijd te worden dat ik terug naar de kapper ga....
Weet iemand wat die kappers dezer dagen vragen?
Normale prijzen of rekenen ze ook een corona-risicopremie in?
Ik vind: als ik ze thuis laat komen hebben ze minder kosten, dat mag ook aan hun rekening te zien zijn (en het is zelfs in het zwart )
Weeral te laat jij, met je zotte idee.
Pierrot vindt het 'een gewaagde piste'. Kortom... dat gaan we nog meemaken.
Betreffende de kapper: bij les Salons Pierre et Patricia was het vorige week 15 euro.
Twee euro korting, omdat Pierre geen haren wast vanwege Corona. Vind ik al lang best.
Hij gebruikte overigens een vuilniszak als kappersschort. Uitstekend idee.
Het ziet er bijzonder strak uit, dus ik ben tevreden. Halverwege februari weer.
Koop u voor 40 EUR een haartrimmer en laat uw vrouw/lief/moeder/zus/dochter/aanhoudster het werk doen.
Mijn vriendin doet haar best, maar ik heb nogal ´n trendy kapsel. 19euro per 3 weken die ´k nu bespaar, maar je begint het wel te zien.
Ga gewoon voor een kort militair kapsel met de tondeuse.
Als ik er aan denk wat ik daar al mee gewonnen heb... Dat is meer dan de centiemen van Keytrade.
Als ik er aan denk wat ik daar al mee gewonnen heb... Dat is meer dan de centiemen van Keytrade.
Kapper in Spanje kost me 6 euro, daarvoor riskeer ik niet dat mijn vrouw met een scheermes in de buurt van mijn gezicht komt. Met huidige stand van de groepsverzekering ben ik dood meer waard dan levend
Om de drie weken naar de kapper ? Dat is wel heel vaak. Ik ging normaal gezien om de 3 maanden en nu is het al een half jaar geleden.Mijn kapper vraagt 21 euro en dat is wel duur voor 20 minuten werk. Betalen kan alleen cash , hij zall wel weten waarom hij geen bankcontact heeft.... En dan staat er nog een schaaltje met kleingeld naast de kassa voor een eventuele fooi waar ik uiteraard nog nooit iets heb ingelegd.
Laatst gewijzigd door Brembos op 8 januari 2021, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ga wel naar de kapper maar idd denk ook korter en minder vaak.
-
- Verbannen Gebruiker
Ge moet er ook de kop voor hebben, he.
Sommige mensen staan daar mee, denk dat ik er als een verwaaide gabber uit zou zien.
´t Is veel geld, maar ik wil nog even succes blijven hebben bij het ander geslacht. ;-)
Door de strapatsen van de weledelingelichten ga ik nu dus naar les Salons Pierre et Patricia.
Maar in normale tijden ga ik gewoon naar de Turkse kapper.
En die klanten daar zijn net zoals Fakkel. DIe gaan zo vaak, dat je aan de klanten op de bank niet kan zien of ze nog moeten of al zijn geweest.
Maar in normale tijden ga ik gewoon naar de Turkse kapper.
En die klanten daar zijn net zoals Fakkel. DIe gaan zo vaak, dat je aan de klanten op de bank niet kan zien of ze nog moeten of al zijn geweest.
Als ik je ervaringen met banken lees dit jaar (nog maar de achtste dag ervan), dan heb je daar al geen geluk mee.
Het is te hopen dat 2021 een topjaar wordt voor je succes bij de vrouwen.
Lol
Ik ga normaal zo om de 10 weken, maar nu begint het grijze bos toch lang te worden. Alles eraf doe ik enkel in de zomer