De Beurs vandaag
TIP
-
- Verbannen Gebruiker
Re: De Beurs vandaag
komt wel goed beurs gaat niet dalen maar stijgen denk ikamturingas schreef: ↑11 januari 2021, 08:19Je slaat de nagel op de kop:
US STOCK FUTURES
DOW FUTURES
-188.00 -0.61%
S&P 500 FUTURES
-23.00 -0.60%
NASDAQ FUTURES
-53.00 -0.40%
Deze middag hebben de aandelenbeurzen wereldwijd nieuwe hoogte records gebroken.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
- Verbannen Gebruiker
Ja ik reken in Euro's, en de indexen van de wereldwijde aandelen hebben nooit zo hoog gestaan als nu.amturingas schreef: ↑11 januari 2021, 17:07Neen hoor. De USD is gestegen, de beurzen zijn gedaald.
Voor een belegger in € lijken de wereldwijde beurzen (gerekend in €) daardoor te stijgen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
-
- Verbannen Gebruiker
De indexen staan niet in €, ze staan in de lokale munt. In de lokale munt zijn ze vandaag gedaald.B7H4long schreef: ↑11 januari 2021, 17:23Ja ik reken in Euro's, en de indexen van de wereldwijde aandelen hebben nooit zo hoog gestaan als nu.amturingas schreef: ↑11 januari 2021, 17:07
Neen hoor. De USD is gestegen, de beurzen zijn gedaald.
Voor een belegger in € lijken de wereldwijde beurzen (gerekend in €) daardoor te stijgen.
vanaf februari beginnen ze terug te stijgenelibar schreef: ↑11 januari 2021, 08:39komt wel goed beurs gaat niet dalen maar stijgen denk ikamturingas schreef: ↑11 januari 2021, 08:19
Je slaat de nagel op de kop:
US STOCK FUTURES
DOW FUTURES
-188.00 -0.61%
S&P 500 FUTURES
-23.00 -0.60%
NASDAQ FUTURES
-53.00 -0.40%
![Afro O0](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/afro.gif)
1 Koersdoel van KBC daalt, van koopadvies naar houden. Resultaat kbc +3,6pct en staat nu quasi op koersdoel.
Ik klaag niet hoor, maar wat snap ik blijkbaar weer niet? Ok het is maar 1 advies van 1 speler, maar toch.
Ik klaag niet hoor, maar wat snap ik blijkbaar weer niet? Ok het is maar 1 advies van 1 speler, maar toch.
Heb een verkooporder staan aan 64 hopelijk vliegen ze deze week de deur uit
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Ik heb kbca voor de lange termijn. Zien wel.
Is dat niet wat vroeg? 52wk max is 73.5€.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Toch wel benieuwd wat de koers van Tesla vandaag gaat doen.
Autoriteiten willen dat Tesla 158.000 auto’s terugroept wegens probleem met veiligheid.
Het verzoek van de NHTSA is bijzonder pijnlijk voor Tesla: 158.000 wagens, dat komt overeen met 32 procent van de totale productie in 2020.
Autoriteiten willen dat Tesla 158.000 auto’s terugroept wegens probleem met veiligheid.
Het verzoek van de NHTSA is bijzonder pijnlijk voor Tesla: 158.000 wagens, dat komt overeen met 32 procent van de totale productie in 2020.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Iemand die toevallig TUI in portefeuille heeft? Zij zullen een kapitaalsverhoging doorvoeren en sinds vandaag staat TUI AG RIGHTS (DE000TUAG109) in mijn portefuille. Volgens mij zijn dit warrants, maar ik ben niet echt thuis in die materie, en ik weet niet echt wat ik ermee moet doen. Is dit een beetje zoals een calloptie?
Zoals ik al zei, ik ben niet echt thuis in die materie en ik koop nooit financiële instrumenten waarvan ik niet precies weet wat het doet, maar deze zijn vanzelf komen opdagen, en uiteraard wil ik er wel het maximum uithalen.
Zoals ik al zei, ik ben niet echt thuis in die materie en ik koop nooit financiële instrumenten waarvan ik niet precies weet wat het doet, maar deze zijn vanzelf komen opdagen, en uiteraard wil ik er wel het maximum uithalen.
Sinds 1 januari is IWDA 4,13% gestegen en EMIM 7,4%. Dat is dus op 9 beursdagen tijd. Beurzen aan het oververhitten?
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Ik vrees ook dat de beurzen te hoog gaan. De corona-epidemie is nog niet gedaan. We krijgen een derde golf al of niet met varianten van het virus. In de ons omringende landen nemen ze terug hardere maatregelen. Dat gaat zeker zijn effect hebben op de economie en de bedrijfswinsten.