Aanvraag Digipass
Re: Aanvraag Digipass
U hebt gelijk, dit is slechte service.
Ze gaan ook niet mee met hun tijd, ondertussen kun je bij bijna alle banken ook inloggen met itsme .
Ze gaan ook niet mee met hun tijd, ondertussen kun je bij bijna alle banken ook inloggen met itsme .
Re: Aanvraag Digipass
Denk je dat iedereen daarmee gediend is?
Ik heb bewust geen smartphone, een simpele gsm is voor mij voldoende. Kan hiermee het minst problemen krijgen.
Re: Aanvraag Digipass
Re: Aanvraag Digipass
Hier ook heel bewust geen smartphone, en mijn simpele Nokia is meer dan voldoende.
Re: Aanvraag Digipass
In november 2 bestellingen van mij op een verkeerde adres afgezet aan de voordeur. Je krijgt wel een bericht dat het pakje is geleverd om uur x....maar aan mijn voordeur lag niets. Eenmaal met bpost en de ander keer met postnl. Gelukkig goede buren.....
-
- Jr. Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 14 dec 2020
Re: Aanvraag Digipass
En ik heb al diverse keren meegemaakt met bpost, postnl, dhl, dat ze een pakje bij de buren afgeven, zonder een bericht in mijn bus te steken. Ik krijg dan wel het bericht 'het pakje is afgeleverd' in mijn mailbox, maar niet wààr!
Dan kan ik bij diverse buren gaan aanbellen. Ik wil helemaal niéts bij de buren laten aankomen.
Volgens mij zijn dat die chauffeurs zélf, die er zich niets van aantrekken, en hun bazen ook niet.
Dan kan ik bij diverse buren gaan aanbellen. Ik wil helemaal niéts bij de buren laten aankomen.
Volgens mij zijn dat die chauffeurs zélf, die er zich niets van aantrekken, en hun bazen ook niet.
Re: Aanvraag Digipass
Even terug on topic .... waarom zou Rabobank itsme implementeren ?
Rabobank is een Hollandse bank die hier in ruil voor wat hogere intrest geld komt ophalen. Die willen met een minimum aan kosten werken. De beleggingen zijn destijds ook verkocht op het moment dat de regelgeving verstrengd werd.
Rabobank is een Hollandse bank die hier in ruil voor wat hogere intrest geld komt ophalen. Die willen met een minimum aan kosten werken. De beleggingen zijn destijds ook verkocht op het moment dat de regelgeving verstrengd werd.
Re: Aanvraag Digipass
Niet tevreden? Kijk naar een alternatief. Zo heb ik het zelf opgelost.
Re: Aanvraag Digipass
Gisteren met Rabobank gebeld. Toen ik enkele dagen geleden wou inloggen om de intrest te bekijken, kwam er "Batt 0" op mijn digipas, ook al is alles nog heel duidelijk leesbaar.
Wat blijkt, die wordt gewoon in een gewatteerde enveloppe opgestuurd en in je brievenbus gestopt. Verzending daarvan alleen op vrijdag en dinsdag.
Pakjes komen er helemaal niet aan te pas.
Re: Aanvraag Digipass
Ik heb kort voor nieuwjaar dezelfde melding gehad.
Mailtje gestuurd naar Rabo en welgeteld 1 week later zat er nieuwe toestel in de bus.
Geen klachten hier van Rabo support
Mailtje gestuurd naar Rabo en welgeteld 1 week later zat er nieuwe toestel in de bus.
Geen klachten hier van Rabo support
Re: Aanvraag Digipass
Hetzelfde bij mij begin deze week. Eerst kwam er disabled en een code te voorschijn, mailtje naar Rabo gestuurd voor vervanging. Kort nadien automatische confirmatie terug dat ze de aanvraag hadden ontvangen met de melding "Wegens de drukte hebben we helaas enige achterstand bij het behandelen van onze mails.".
Later nog eens geprobeerd en toen kwam er BATT 2 op het scherm en kon ik dan toch nog verder met inloggen.
Hopelijk krijg ik dan volgende week mijn nieuwe digipass.
Later nog eens geprobeerd en toen kwam er BATT 2 op het scherm en kon ik dan toch nog verder met inloggen.
Hopelijk krijg ik dan volgende week mijn nieuwe digipass.
Re: Aanvraag Digipass
Vandaag is mijn nieuwe Digipass toegekomen. Gewoon in een gewatteerde enveloppe in mijn brievenbus.annetje schreef: ↑6 januari 2021, 15:19Gisteren met Rabobank gebeld. Toen ik enkele dagen geleden wou inloggen om de intrest te bekijken, kwam er "Batt 0" op mijn digipas, ook al is alles nog heel duidelijk leesbaar.
Wat blijkt, die wordt gewoon in een gewatteerde enveloppe opgestuurd en in je brievenbus gestopt. Verzending daarvan alleen op vrijdag en dinsdag.
Pakjes komen er helemaal niet aan te pas.
Re: Aanvraag Digipass
Hoe zou je willen dat ze hem anders opsturen? Niemand kan iets met een nieuwe digipass doen zolang je hem niet geactiveerd hebt.
Re: Aanvraag Digipass
Bij mij ook. Iets meer dan een week tussen aanvraag en ontvangst. Kan beter, maar het zal wel weer wegens COVID-19 zijn zeker? Gelukkig moet ik niet dikwijls aanloggen of ik had er meer problemen mee gehad.
Re: Aanvraag Digipass
Indien je dikwijls zou aanloggen had je eerder gezien dat je batterij aan het leeggeraken was en had je op tijd een nieuwe kunnen bestellen.