Aanvraag Digipass
Re: Aanvraag Digipass
Is bij velen het geval. Ondanks dat er een waarschuwing komt altijd maar wachten, wachten en wachten tot het niet meer werkt en dan maar klagen dat ze niet ONMIDDELLIJK geholpen worden.
Is bij velen het geval. Ondanks dat er een waarschuwing komt dat de batterij begint leeg te geraken altijd maar wachten, wachten en wachten tot het niet meer werkt en dan maar klagen dat ze niet ONMIDDELLIJK geholpen worden.
Maar een week wachten? Gelukzak. Weet je dat ik al meer dan drie weken wacht op de terugbetaling van een geannuleerde bestelling bij een bekende elektrowinkel en zeven weken op een attest van de RVA?
Dus als ik mijn digipas meer zou gebruiken dan was ik sneller aan een nieuwe geraakt? Dat soort logica begrijp ik dan niet.
Batterij meldingen kunnen op elk moment gebeuren of je die nu veel of weinig gebruikt. Bij frequent gebruik is het eigenlijk nog erger want dan is het waarschijnlijk dringender dan waneer je die maar af en toe nodig zou hebben. Trouwens de eerste meldingen die ik kreeg waren disabled en een nummer. Pas na een aantal keren proberen kreeg ik plots battery 2 te zien. Ondertussen had ik al de aanvraag om een nieuwe gedaan. Ik weet dat geduld een schone zaak is, maar bij geldzaken ben ik wat ongeduldigerzeker?
PS. Ik ben al lang klant bij Rabobank.be en ik dacht mij zelfs nog een tijd herinneren dat je automatisch na 3 of 5 jaar een nieuwe kreeg toegestuurd omdat ze er van uitgingen dat de batterij van de oude het toch binnenkort ging opgeven.
Batterij meldingen kunnen op elk moment gebeuren of je die nu veel of weinig gebruikt. Bij frequent gebruik is het eigenlijk nog erger want dan is het waarschijnlijk dringender dan waneer je die maar af en toe nodig zou hebben. Trouwens de eerste meldingen die ik kreeg waren disabled en een nummer. Pas na een aantal keren proberen kreeg ik plots battery 2 te zien. Ondertussen had ik al de aanvraag om een nieuwe gedaan. Ik weet dat geduld een schone zaak is, maar bij geldzaken ben ik wat ongeduldigerzeker?
PS. Ik ben al lang klant bij Rabobank.be en ik dacht mij zelfs nog een tijd herinneren dat je automatisch na 3 of 5 jaar een nieuwe kreeg toegestuurd omdat ze er van uitgingen dat de batterij van de oude het toch binnenkort ging opgeven.
Dat laatste kan ik me niet herinneren. Ik ben nochtans ook al klant bij Rabobank.be sinds het begin. Ik herinner me wel dat het leegraken van de batterij van de digipass op tijd aangekondigd werd, beginnend met een cijfer 5 en zo teruglopend naar 1 of 0.