Coronavaccinaties en de cijfers
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
pukkie007 schreef: ↑15 januari 2021, 09:53amturingas schreef: ↑15 januari 2021, 09:43
Nu zit je in de patatjes hé. Not at all, luv.
Eerst zeg je: op het forum zijn ze bekwamer dan de politici, want als de politici eens een goed idee hebben, dan hebben ze het hier gelezen. Je verdraait mijn woorden. Is een vaak voorkomend iets bij jou, trol !
Je kunt 0 voorbeelden geven
QED
Vaccinatie is niet verplicht maar als je dit in een woonzorgcentrum weigert vlieg je buiten dus daar is 100% snel gehaald. En bewoners hebben al helemaal geen vrije keuze meer.
Voor de vrijwillige griepvaccins kwam nog 60% van mijn personeel langs de laatste keer. Duidelijk genoeg?
Trekt gemiddelde van de rest snel omhoog natuurlijk.
Some animals are created more equal
En
Pas op wat je wenst want je kan het krijgen
Voor de vrijwillige griepvaccins kwam nog 60% van mijn personeel langs de laatste keer. Duidelijk genoeg?
Trekt gemiddelde van de rest snel omhoog natuurlijk.
Some animals are created more equal
En
Pas op wat je wenst want je kan het krijgen
Dat van : het kot staat niet in brand. Zou dat van hier gekomen zijn ?amturingas schreef: ↑15 januari 2021, 09:43Nu zit je in de patatjes hé.
Eerst zeg je: op het forum zijn ze bekwamer dan de politici, want als de politici eens een goed idee hebben, dan hebben ze het hier gelezen.
Zou Jambon dat hier gelezen hebben ?
haelewijn, ik ben hoofdverpleegkundige op rust.
Mijn voormalig personeel bij zorgbedrijf antwerpen houdt me op de hoogte.
Mijn voormalig personeel bij zorgbedrijf antwerpen houdt me op de hoogte.
als je 25 jaar zwaar dementerenden verzorgd hebt en honderden mensen gezien hebt waar de geest al vertrokken was maar het lichaam, door goede zorg, nog jaren verder leefde, waar mensen van hun familie nog moesten blijven leven tegen advies van arts en verpleging in.
Die hun partner of kinderen niet meer herkenden, geen eten meer herkenden, sondevoeding kregen maar de sonde steeds uittrokken, daarom moesten gefixeerd worden heel de dag, zo niet aan voeding geraakten en daarom moesten gesedeerd worden omdat familie niet wou loslaten en de euthanasiewet nu eenmaal niet gemaakt is voor levenskwaliteit maar extra kalenderdagen.
Sommigen hadden bij vol verstand een negatieve wilsverklaring opgesteld, waarin duidelijk stond, geen levensverlengende behandeling, (zoals sondevoeding bij niet meer herkennen van voeding,) meer bij gevorderde dementie, maar als ze dement worden kan dit papier in de vuilbak en beslist familie.....dan heb je na meer dan duizend doden gezien te hebben een andere mening over wat sterven en wat leven is.en al deze doden hadden een gezicht en en een naam, geen simpel statistiekje zoals nu dagelijks gebracht wordt.
Velen hebben geen menswaardige laatste extra jaren gehad maar leefden nog wel.
Een maatschappij waar het verboden is waardig te sterven is tegen de natuur, een vaccinatie geven is bij veel van deze bewoners een misdaad en ontnemen van een extra kans op natuurlijk overlijden. Natuurlijk moet er op toegezien worden dat er geen lijden volgt uit de ziekte, maar daar helpt de farma bij.
Bij hoogbejaarden die beseffen dat ze nog leven lijkt het vaccin me wel zeer nuttig.
Maar ongetwijfeld zijn er hier op forum die nog geen massa overledenen gezien hebben en het toch beter zullen weten. Kom eens kijken of werken op een afdeling voor zwaar dementen en spreek me dan nog eens over vaccinatie voor alle ouderen.
Die hun partner of kinderen niet meer herkenden, geen eten meer herkenden, sondevoeding kregen maar de sonde steeds uittrokken, daarom moesten gefixeerd worden heel de dag, zo niet aan voeding geraakten en daarom moesten gesedeerd worden omdat familie niet wou loslaten en de euthanasiewet nu eenmaal niet gemaakt is voor levenskwaliteit maar extra kalenderdagen.
Sommigen hadden bij vol verstand een negatieve wilsverklaring opgesteld, waarin duidelijk stond, geen levensverlengende behandeling, (zoals sondevoeding bij niet meer herkennen van voeding,) meer bij gevorderde dementie, maar als ze dement worden kan dit papier in de vuilbak en beslist familie.....dan heb je na meer dan duizend doden gezien te hebben een andere mening over wat sterven en wat leven is.en al deze doden hadden een gezicht en en een naam, geen simpel statistiekje zoals nu dagelijks gebracht wordt.
Velen hebben geen menswaardige laatste extra jaren gehad maar leefden nog wel.
Een maatschappij waar het verboden is waardig te sterven is tegen de natuur, een vaccinatie geven is bij veel van deze bewoners een misdaad en ontnemen van een extra kans op natuurlijk overlijden. Natuurlijk moet er op toegezien worden dat er geen lijden volgt uit de ziekte, maar daar helpt de farma bij.
Bij hoogbejaarden die beseffen dat ze nog leven lijkt het vaccin me wel zeer nuttig.
Maar ongetwijfeld zijn er hier op forum die nog geen massa overledenen gezien hebben en het toch beter zullen weten. Kom eens kijken of werken op een afdeling voor zwaar dementen en spreek me dan nog eens over vaccinatie voor alle ouderen.
Jongen toch.. ik heb vele jaren, een paar jaar meer dan 25 in en zeer dicht bij de gezondheidszorg gewerkt en ik heb er ook mijn idee over.
Maar ik zit niet in de categorie die je viseert, die mensen niet zeer vaak op het einde van hun leven of kort daarna hebben gezien.
Bottom line : you didn't impress me much.
Waarom je iemand van 80 wel een vaccin moet geven : om de anderen rond hem / haar te beschermen. Om een massale slachting (waar ook personeel in de prijzen kan vallen) te vermijden. Om het niet allemaal gewoon zijn gang te laten gaan. Om het overlijden niet te versnellen bij duizenden bejaarden die WEL nog een menswaardig leven hebben.
Maar ik zit niet in de categorie die je viseert, die mensen niet zeer vaak op het einde van hun leven of kort daarna hebben gezien.
Bottom line : you didn't impress me much.
Waarom je iemand van 80 wel een vaccin moet geven : om de anderen rond hem / haar te beschermen. Om een massale slachting (waar ook personeel in de prijzen kan vallen) te vermijden. Om het niet allemaal gewoon zijn gang te laten gaan. Om het overlijden niet te versnellen bij duizenden bejaarden die WEL nog een menswaardig leven hebben.
Jij lijkt me dan ook niet snel onder de indruk, tenzij van rechtse politiekers en trollen
Ik ben het wel eens met iedereen vaccineren, niet omdat ik denk dat oudjes hun verplegers gaan besmetten waardoor die verplegers gaan sterven maar omdat we aan 70% immuniteit moeten geraken willen we ooit nog een normaal leven kunnen leiden.
Ik weet dat velen onder jullie het nu te gek vinden, geen rat race, minder files, iedereen gezellig thuis, ... maar er zijn een pak mensen die wel aan loon (omzet) moeten inboeten en voor hen is het leven een pak minder rooskleurig en die stilaan de rand van de afgrond naderen
Dus vaccineren gelijk zot aub!
Waarom gelooft men dat eva gemaakt werd uit een rib van adam? Of dat een maagd onbevlekt ontvangen werd?
Ideologie van "elk leven is heilig "belet euthanasie, abortus, ongeacht situatie, een ongelukkige mens zal meer bidden zeker? Lijden hoort bij het leven. Kerk heeft eeuwen vooruitgang tegengehouden, ook islam verwijst enkel naar zaken uit het verre verleden om nu zaken te verbieden.
Ideologie van "elk leven is heilig "belet euthanasie, abortus, ongeacht situatie, een ongelukkige mens zal meer bidden zeker? Lijden hoort bij het leven. Kerk heeft eeuwen vooruitgang tegengehouden, ook islam verwijst enkel naar zaken uit het verre verleden om nu zaken te verbieden.
-
- Verbannen Gebruiker
Jawel (onderstaande gaat over 2020):haelewyn schreef: ↑15 januari 2021, 10:29Dat van : het kot staat niet in brand. Zou dat van hier gekomen zijn ?amturingas schreef: ↑15 januari 2021, 09:43
Nu zit je in de patatjes hé.
Eerst zeg je: op het forum zijn ze bekwamer dan de politici, want als de politici eens een goed idee hebben, dan hebben ze het hier gelezen.
Zou Jambon dat hier gelezen hebben ?
Kevva schreef: ↑4 februari 2020, 23:15 Cijfers na 22 januari. Daarvoor gingen de besmettingen veel sneller. Zoals je ziet begint procentueel gezien de nieuwe besmettingen en doden in aantallen af te nemen.
Het is een curve, we naderen de top. Ik voorspel dat het eind februari sterk op zijn retour zal zijn.
-
- Verbannen Gebruiker
kingsfan is niet goed op de hoogte .... zelfs sommige medewerkers van woonzorgcentra laten zich niet vaccineren.
Het vlees in onze kuip kennende staat hij zichzelf voor de spiegel te strelen bij deze uitspraak.
Zonder mondmasker uiteraard want dat vermindert de saus der ijdelheid.
Situatie in Israel
Zij voeren dus wel vaccinatiepaspoort in
Zij voeren dus wel vaccinatiepaspoort in
Essentially an immunity passport announced by the Ministry of Health earlier this week, the “green booklet” would be given to people who’ve received two doses of the vaccine.
“The Ministry of Health will issue the vaccine certificate after receiving the second dose,” Israel’s Health Ministry said on its website. “It will take effect 7 days later, not counting the day of vaccine administration.”
The booklet would offer vaccinated individuals significant freedom from Covid-19 safety restrictions. People holding it would no longer have to do the following:
Go into isolation after coming in contact with an infected person.
Go into isolation after international traveling to a Covid “red zone,” or countries with very high infection rates.
Have to be tested before entering certain touristy areas, known as “green islands.”
They would still, however, be required to wear a mask in public and maintain social distancing, staying two meters from others and avoiding social gatherings.
Vaccinated people holding the booklet would be “eligible for relaxed restrictions in destinations around the world,” the ministry’s website said.
Als je zou zeggen dat het recht op waardig leven en sterven momenteel slechts benaderd wordt, zou je naar mijn gevoel gelijk hebben.kingsfan schreef: ↑15 januari 2021, 14:16
Aan de andere kant : al eens iemand zien overlijden onder palliatieve sedatie ? Ik vermoed van wel ?
Dat moet zowat het toppunt van beschaving zijn en medelijden, voor sommigen, maar in de werkelijkheid is het een barbaarse manier om iemand sneller aan de overkant te helpen.. en als dat toch het doel is, is het redelijk hypocriet om euthanasie te verbieden maar iemand sneller naar de overkant helpen en dat verheerlijken is dan wel in orde hier bij ons.
Met één injectie mag het niet, maar met meerdere mag het wel... Dat is cru hoe het nu is.