Corona-virus.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
De Britse variant begint hier ook al 'héél goed' voet aan grond te krijgen.
Woonzorgcentra, scholen, ... er staat ons wat te wachten.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Tja er zijn de voorbije jaren miljarden euros bespaard in de NHS. De enige verantwoordelijken voor zo'n drama's zijn de politici.anonymous schreef: ↑17 januari 2021, 19:24 Drama's in de UK.
https://www.hln.be/buitenland/britse-pa ... ~ab820404/
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Pukkie, ge staat met foto en al in de gazet!
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Maar het goede nieuws is dat de scholen niet de verspreiders zijn van het Corona virus.Spruitekop schreef: ↑18 januari 2021, 01:06 De Britse variant begint hier ook al 'héél goed' voet aan grond te krijgen.
Scholen zijn vrijgesteld van het doorgeven van bacterieën, virussen en andere overdraagbare ziektes. Dit werd per decreet vastgelegd door oppersmurf BW.Natal schreef: ↑18 januari 2021, 12:44Maar het goede nieuws is dat de scholen niet de verspreiders zijn van het Corona virus.Spruitekop schreef: ↑18 januari 2021, 01:06 De Britse variant begint hier ook al 'héél goed' voet aan grond te krijgen.
Iedereen weet dat toch !
Laatst gewijzigd door geebee op 18 januari 2021, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Overal waar mensen zijn is verspreiding, maak gewoon al die mensen af en corona verdwijnt? Iedereen ter wereld 7 dagen opsluiten of niets doen, dat zijn de 2 opties.
Britse of afrikaanse of chinese variant, er is geen vlaamse variant, die komt nog wel.
Britse of afrikaanse of chinese variant, er is geen vlaamse variant, die komt nog wel.
De Vlaamse variant van een virus dat de hersenen aantast en dat zich redelijk snel verspreidt zit hier al op dit forum.
Gelukkig moet je voor je pc geen masker opzetten om het te vermijden. Het zou niets helpen..
Sommigen zijn van nature immuun en anderen hebben al een afwijking, die zijn meer vatbaar.
Gelukkig moet je voor je pc geen masker opzetten om het te vermijden. Het zou niets helpen..
Sommigen zijn van nature immuun en anderen hebben al een afwijking, die zijn meer vatbaar.
Moedige getuigenis Haelewyn
Ik heb veel begrip voor je situatie
Veel sterkte
Ik heb veel begrip voor je situatie
Veel sterkte
Een extra symptoom : hier geen smaak- of reukverlies.
Wel het syndroom dat alcoholiekers typeert : verzopen hersenen maar ze vinden zichzelf superieure denkers.
Ingenieur Aerolla ? Voelt ge u aangesproken ?
Wel het syndroom dat alcoholiekers typeert : verzopen hersenen maar ze vinden zichzelf superieure denkers.
Ingenieur Aerolla ? Voelt ge u aangesproken ?
Wist je dat véle grote vedetten, sportlui, acteurs, uitvinders, musici enz...zich eerst zat moesten zuipen om meer inspiratie te hebben en podiumvrees weg te nemen? En dat dat ook écht helpt?
Mijne papa zei het dikwijls tegen ons : "kindjes luister, als ze niet zuipen zijn ze niet te betrouwen!"
Mijne papa zei het dikwijls tegen ons : "kindjes luister, als ze niet zuipen zijn ze niet te betrouwen!"
Bij de VRT moet dat geweest zijn : Als ze niet vur de Poewp zijn, pakken we ze niet.
Ja bij vrt passeert iedereen eerst door de bruindreef vooraleer ze binnen mogen
Ah nee, ik heb daar zelf geen last van
Maar ik wou je gewoon steunen in je getuigenis, dan is een mens eens vriendelijk....
-
- Verbannen Gebruiker
IEPER - Iepers burgemeester Emmily Talpe (Open VLD) stelde afgelopen zaterdagavond verlies van reukvermogen vast.
Ze rook onraad
Ze liet zich onmiddellijk testen en kreeg zondag in de vooravond de bevestiging dat ze besmet was met het coronavirus.
Ze rook onraad
Ze liet zich onmiddellijk testen en kreeg zondag in de vooravond de bevestiging dat ze besmet was met het coronavirus.
Ik had nog zo gezegd tegen dat journalistje om tenminste mijn hond onherkenbaar te maken op de foto !
Nu heb ik ook een uitvlucht om hier onder een nieuwe naam te posten. Wie vint, die wind ...