Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Niet dodelijker ? Net doordat het besmettelijker is zal de capaciteit van de ziekenhuizen vlugger overschreden zijn met als resultaat rijen wachtende ambulances aan ziekenhuizen en daaruit volgend meer doden doordat ze mensen die ze anders wel gingen kunnen verzorgen nu niet kunnen verzorgen ...
Volg je eigenlijk nog het nieuws ?

Maar een versie die 50% besmettelijker is die is dodelijker dan een versie die 50% dodelijker is.kingsfan schreef: ↑18 januari 2021, 13:01Toch nog een logisch denkende mens.R1150GS schreef: ↑18 januari 2021, 12:05 En als er iemand besmet is door iemand anders, niet door dit gezin dat op reis is geweest?
Persoon in kwestie zal ook wel iets verkeerd hebben gedaan- bvb ergens op bezoek, gaan betogen, in de winkel te dicht bij elkaar gestaan om een praatje te maken- gaan wandelen in de Ardennen of in de Nieuwstraat in Brussel , bij vrienden op bezoek, de ouders bezocht, noem maar op. Anders kun je niet besmet geraken. Kan alleen als je te dicht bij iemand bent geweest.
Dus ook al de kosten verhalen op die persoon?
Maar nee, meehuilen met de wolven in het bos is eenvoudig...
BRITSE VERSIE ZOU BESMETTELIJKER ZIJN MAAR NIET DODELIJKER.
Uiteindelijk gaan we dankzij de britten sneller groepsimmuniteit hebben,,dat vind ik ervan.
God save the queen.
In Manaus dachten ze ook groepsimmuniteit te hebben.
Ik betwijfel eigenlijk of jij een verpleger op rust bent en dan nog een hoofdverpleger. Het verwondert me dat je dergelijke uitspraken doet.kingsfan schreef: ↑18 januari 2021, 13:01Toch nog een logisch denkende mens.R1150GS schreef: ↑18 januari 2021, 12:05 En als er iemand besmet is door iemand anders, niet door dit gezin dat op reis is geweest?
Persoon in kwestie zal ook wel iets verkeerd hebben gedaan- bvb ergens op bezoek, gaan betogen, in de winkel te dicht bij elkaar gestaan om een praatje te maken- gaan wandelen in de Ardennen of in de Nieuwstraat in Brussel , bij vrienden op bezoek, de ouders bezocht, noem maar op. Anders kun je niet besmet geraken. Kan alleen als je te dicht bij iemand bent geweest.
Dus ook al de kosten verhalen op die persoon?
Maar nee, meehuilen met de wolven in het bos is eenvoudig...
BRITSE VERSIE ZOU BESMETTELIJKER ZIJN MAAR NIET DODELIJKER.
Uiteindelijk gaan we dankzij de britten sneller groepsimmuniteit hebben,,dat vind ik ervan.
God save the queen.
Voor de zevenhonderdduizenste keer. Het gaat niet alleen over de doden maar vooral over de ziekenhuisbezetting. Misschien krijg je wel een hartaanval terwijl het ziekenhuis vol ligt met Covidpatiënten en de helft van het personeel ziek thuis zit. Veel succes dan om het te overleven.
Ignorance is bliss.
Het geluk is met de onwetenden.
Wat niet weet, wat niet deert.
Zalig zijn de onwetenden.
Als je er zo even over nadenkt moet het toch zalig zijn als er in je hersenpan weinig of geen activiteit te bespeuren valt.
Het moet zalig zijn als men een ketel water tegen je gooit en dat het er gewoon afglijdt en dat je droog blijft.
Dat moet toch écht zalig zijn ? Niet moeten nadenken, gewoon doen en laten wat je wil zonder ook maar één tel na te denken over eventuele consequenties voor jezelf en/of voor anderen ... dat moet toch écht zalig zijn ?
Laatst gewijzigd door geebee op 18 januari 2021, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Wees gerust, 25 jaar dagelijks in de zorg gestaan, en bij elke inspectie was mijn afdeling geslaagd met vlag en wimpel.geebee schreef: ↑18 januari 2021, 14:24Niet dodelijker ? Net doordat het besmettelijker is zal de capaciteit van de ziekenhuizen vlugger overschreden zijn met als resultaat rijen wachtende ambulances aan ziekenhuizen en daaruit volgend meer doden doordat ze mensen die ze anders wel gingen kunnen verzorgen nu niet kunnen verzorgen ...
Volg je eigenlijk nog het nieuws ?![]()
![]()
Elke dag volg ik nieuws en krant , men zegt daar dat mondmaskers helpen en overal verplicht zijn.
Hoe raakt iedereen dan besmet?
Allemaal naar buitenland geweest ?
Als iedereen uit risicogroep regels volgt en maskers draagt en ontsmet met alcohol tot huid eraf is en kinderen en kleinkinderen niet zien en personeel in zorginstellingen ook alle regels volgt kan er niets foutlopen. Meer dan 80% van onze overledenen leefden ergens onder professionele zorg.
Of zitten er vele overtreders bij risicogroepen zelf?
Of zijn alle regels die we moeten volgen onzin?
Of zijn professionele zorgverleners soms ook niet zo zorgzaam?
Ik moet toegeven dat ik het ook niet meer weet nu.
Allen in een bunker, de britten komen eraan.
Wel, de reden dat er nu 2000 mensen in quarantaine moeten is omdat 1 ik herhaal één onnozelaar is gaan skiën, zich vervolgens niet heeft gehouden aan de regels, zijn zoon heeft besmet, die op zijn beurt 2 vriendjes heeft besmet, enzovoort enzoverder. Je hebt maar 1 pipo nodig.
In de huiselijke kring zijn geen mondmaskers verplicht dacht ik.
Op het openbaar vervoer staan ze op elkaars tenen met een stoffen prutmaskertje dat al 4 weken niet gewassen is.
De meeste mensen dragen een brolmasker dat geen bal helpt.
Ik draag altijd een FFP2 of 3. Kost wat meer maar is tenminste geen brol.
In de huiselijke kring zijn geen mondmaskers verplicht dacht ik.
Op het openbaar vervoer staan ze op elkaars tenen met een stoffen prutmaskertje dat al 4 weken niet gewassen is.
De meeste mensen dragen een brolmasker dat geen bal helpt.
Ik draag altijd een FFP2 of 3. Kost wat meer maar is tenminste geen brol.
Laatst gewijzigd door anonymous op 18 januari 2021, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Het beestje is zo besmettelijk dat zelfs al volg je de regels het - microscopisch klein als het is - toch zijn weg vindt.
De regels houden veel beestjes tegen maar niet alles. Een onoplettendheid is vlug gebeurd.
Laat je alle regels los dan pas zou je iets zien.
Met aids bv. is het tamelijk eenvoudig, steek je je stokje niet in andermans gaatje of speel je geen draculaatje en zuig je andermans bloed niet op dan zal je geen aids krijgen ... met dit beestje is het niet zo, je mag alle regeltjes volgen en toch bestaat de kans dat je prijs hebt.
-
- Verbannen Gebruiker
Kingsfan heeft geen dag, geen uur, geen minuut, geen seconde in een ziekenhuis of in de zorg gewerkt.
Een grapjas. Naughty boy !!!!!!
Een grapjas. Naughty boy !!!!!!
Er was een tijd dat je voor de opleiding verpleegkunde vooral een kont moest kunnen afvegen, wassen en onder de lakens stoppen.
Dat is lang geleden maar die tijd is er wel geweest.
Ik twijfel ook omdat hij 'hoofd'verpleegkundige zegt. In menig sector en bedrijf zet men mensen waar niets mee aan te vangen is aan het hoofd van de dienst op voorwaarde dat ze de juiste meningen of visie na-apen. Het zou zowaar kunnen..
Ook volgens dat gezegde over (hoe lomper) den boer en (hoe schoner) zijn patatten kan het wel waar zijn.
Zelf ben ik nooit ergens hoofd geworden, voor wie zich dat afvraagt.
Om in de hiërarchie te kunnen opklimmen moet je die eerst zelf erkennen en je er aan onderwerpen.
Dat is lang geleden maar die tijd is er wel geweest.
Ik twijfel ook omdat hij 'hoofd'verpleegkundige zegt. In menig sector en bedrijf zet men mensen waar niets mee aan te vangen is aan het hoofd van de dienst op voorwaarde dat ze de juiste meningen of visie na-apen. Het zou zowaar kunnen..
Ook volgens dat gezegde over (hoe lomper) den boer en (hoe schoner) zijn patatten kan het wel waar zijn.

Zelf ben ik nooit ergens hoofd geworden, voor wie zich dat afvraagt.
Om in de hiërarchie te kunnen opklimmen moet je die eerst zelf erkennen en je er aan onderwerpen.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 18 januari 2021, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ken je het Peter-principle ?
Bij een aantal van de forumleden die zich al of niet voordoen als "hoofd" van dit of dat heb ik al vaak aan dit principe moeten denken

Ik ken het principe en ik heb het er hier al een paar keer over gehad op dit forum.
Maar volgens het Peter Principle zou het ook weer zowaar kunnen he, dat verhaal !
Ik verbaas me hier soms over de diploma's die leden gehaald hebben.
Maar ook dat kan
Al durft een mens al eens twijfelen.
Een van mijn halve vrienden heeft twee A1 diploma's maar kan zelf zijn auto niet tanken want dat is volgens hem 'te technisch'.
Maar volgens het Peter Principle zou het ook weer zowaar kunnen he, dat verhaal !
Ik verbaas me hier soms over de diploma's die leden gehaald hebben.
Maar ook dat kan

Een van mijn halve vrienden heeft twee A1 diploma's maar kan zelf zijn auto niet tanken want dat is volgens hem 'te technisch'.
De Britse variant of gelijk welke andere variant die veel besmettelijker is heeft al aardig voet aan de grond hier.
Ze is nu ook in Aalst tevoorschijn gekomen.
Ondertussen gaat het aantal besmettingen hier op het werk ook weer hard de hoogte in, dit na een relatief kalme periode. Er zijn verschillende niet-essentiële diensten naar huis gestuurd om zo weinig mogelijk volk op dienst te hebben.
Benieuwd welke variant hier rondraast.
Ze is nu ook in Aalst tevoorschijn gekomen.
Ondertussen gaat het aantal besmettingen hier op het werk ook weer hard de hoogte in, dit na een relatief kalme periode. Er zijn verschillende niet-essentiële diensten naar huis gestuurd om zo weinig mogelijk volk op dienst te hebben.
Benieuwd welke variant hier rondraast.
Best grappig dat wie nooit gevraagd werd voor een promotie zich eigenlijk toch niet wenste te onderwerpen aan gezag, aan de uitleg zal het niet liggen.
Nemen van verantwoordelijkheid is niet voor iedereen.
Maar onderwerpen aan huidige regels geen enkel probleem, vreemd.
Nemen van verantwoordelijkheid is niet voor iedereen.
Maar onderwerpen aan huidige regels geen enkel probleem, vreemd.
2 miljoen doden op een bevolking van 7,8 miljard mensen ..

The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.