Coronavaccinaties en de cijfers
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
In een draad waar je volop quotes aan het verkrachten bent iemand anders betichten van quotes verdraaien. haelewyn kan dat.
Je mag nu eens aantonen waar ik quotes verdraai. Of ga je andermaal een Weverke doen? De laatste tijd gebeurt het wel vaker dat je vlakaf liegt.

En wat precies houd je er tegen om grafieken te plaatsen waar Nederland (of andere slecht scorende landen) op voorkomen?
Hier kan je landen naar believen toevoegen of verwijderen, neem een screenshotje en verblijdt ons met je grafiek.
Maar dat gaat niets veranderen aan ons schraal palmares.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Verbannen Gebruiker
CarpeNoctem schreef: ↑19 januari 2021, 11:48In een draad waar je volop quotes aan het verkrachten bent iemand anders betichten van quotes verdraaien. haelewyn kan dat.
Je mag nu eens aantonen waar ik quotes verdraai. Of ga je andermaal een Weverke doen? De laatste tijd gebeurt het wel vaker dat je vlakaf liegt.![]()
En wat precies houd je er tegen om grafieken te plaatsen waar Nederland (of andere slecht scorende landen) op voorkomen?
Hier kan je landen naar believen toevoegen of verwijderen, neem een screenshotje en verblijdt ons met je grafiek.

amturingas schreef: ↑19 januari 2021, 12:35Oei... Diegene die mensen constant een rad voor de ogen draait gaat zeggen dat een ander het doet... De NVA'er die anderen beschuldigt van demagogieCarpeNoctem schreef: ↑19 januari 2021, 11:48
In een draad waar je volop quotes aan het verkrachten bent iemand anders betichten van quotes verdraaien. haelewyn kan dat.
Je mag nu eens aantonen waar ik quotes verdraai. Of ga je andermaal een Weverke doen? De laatste tijd gebeurt het wel vaker dat je vlakaf liegt.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is echt niet waard dat ik daar veel meer tijd in stop dan 2 zinnen.
Waar je quotes verdraait : hierboven... Het is duidelijk genoeg. ..
Wie nog niet weet dat je alleen maar lulkoek verkoopt zal het nooit weten. Daar steek ik mijn tijd verder niet in.
-
- Verbannen Gebruiker
WTF ...haelewyn schreef: ↑19 januari 2021, 12:44Oei... Diegene die mensen constant een rad voor de ogen draait gaat zeggen dat een ander het doet... De NVA'er die anderen beschuldigt van demagogie![]()
![]()
Het is echt niet waard dat ik daar veel meer tijd in stop dan 2 zinnen.
Waar je quotes verdraait : hierboven... Het is duidelijk genoeg. ..
Wie nog niet weet dat je alleen maar lulkoek verkoopt zal het nooit weten. Daar steek ik mijn tijd verder niet in.![]()
Zeg je nu dat ik een andere nickname ben voor CarpeNoctem?
Hoe heb je dat ontdekt?
CarpeNoctem de oude zagevent, altijd maar steen en been klagen.
Ik, het joviale zonnetje in huis ...
Chapeau !!!!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Oef, er zijn nog zekerheden in 't leven

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
+1.CarpeNoctem schreef: ↑19 januari 2021, 11:48 In een draad waar je volop quotes aan het verkrachten bent iemand anders betichten van quotes verdraaien. haelewyn kan dat.
![]()
Zeer moeilijk om op dit forum posts van hem te vinden waarin hij met feiten en cijfers een punt maakt of dat van een ander weerlegt. Het overgrote deel van zijn posts zijn niet-aangetoonde beweringen en eigen conclusies die hij als feiten probeert te verslijten, aangevuld met zijn visie op hoe hard de ander lult. Beetje pijnlijk alleen, aangezien die anderen wel altijd feiten en cijfers gebruiken.
Waarschijnlijk zal hij mijn post nu ook weer quoten en antwoorden dat ik hetzelfde doe, zonder voorbeelden te geven.
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
CarpeNoctem schreef: ↑19 januari 2021, 11:48In een draad waar je volop quotes aan het verkrachten bent iemand anders betichten van quotes verdraaien. haelewyn kan dat.
Nee... Ik was eigenlijk tegen CN bezig maar vanop de gsm en onderweg. Daarna geen tijd meer gehad om te checken !amturingas schreef: ↑19 januari 2021, 12:54
Zeg je nu dat ik een andere nickname ben voor CarpeNoctem?
Hoe heb je dat ontdekt?
CarpeNoctem de oude zagevent, altijd maar steen en been klagen.
Ik, het joviale zonnetje in huis ...
Chapeau !!!!
De quote ging verkeerd op de een of andere manier..
Laatst gewijzigd door haelewyn op 19 januari 2021, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja Foopah ... Dat is inderdaad wat je zelf altijd doet. Voorbeelden ga ik voor jou niet zoeken. Ik ben je knechtje niet.foopah schreef: ↑19 januari 2021, 13:00 Zeer moeilijk om op dit forum posts van hem te vinden waarin hij met feiten en cijfers een punt maakt of dat van een ander weerlegt. Het overgrote deel van zijn posts zijn niet-aangetoonde beweringen en eigen conclusies die hij als feiten probeert te verslijten, aangevuld met zijn visie op hoe hard de ander lult. Beetje pijnlijk alleen, aangezien die anderen wel altijd feiten en cijfers gebruiken.
Waarschijnlijk zal hij mijn post nu ook weer quoten en antwoorden dat ik hetzelfde doe, zonder voorbeelden te geven.
Ik zie weer een uitspraak van iemand die denkt dat hij het licht gezien heeft maar zelf nog niet gehoord heeft van de uitvinding van de zaklamp.
Je doet maar ! Al jouw gelul nog eens weerleggen is te veel werk.
Leef maar in je eigen wereldje van 'pief poef paf , ik ben de beste en de rest ligt eraf !'
Vaccinaties in alle Vlaamse ziekenhuizen uitgesteld
Vaccinaties in alle Vlaamse ziekenhuizen worden uitgesteld omdat Pfizer geen leveringszekerheid kan bieden. Dat meldt Zorgnet-Icuro. (Nieuwsblad)
Vaccinaties in alle Vlaamse ziekenhuizen worden uitgesteld omdat Pfizer geen leveringszekerheid kan bieden. Dat meldt Zorgnet-Icuro. (Nieuwsblad)
Maar nee, we hebben onze vaccins aan Noord-Korea verkocht
Ik heb dat toch al eerder gemeld? :3
Ik heb dat toch al eerder gemeld? :3
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ja, machtig hé.foopah schreef: ↑19 januari 2021, 13:00Zeer moeilijk om op dit forum posts van hem te vinden waarin hij met feiten en cijfers een punt maakt of dat van een ander weerlegt. Het overgrote deel van zijn posts zijn niet-aangetoonde beweringen en eigen conclusies die hij als feiten probeert te verslijten, aangevuld met zijn visie op hoe hard de ander lult. Beetje pijnlijk alleen, aangezien die anderen wel altijd feiten en cijfers gebruiken.

Zo zit hij hier te fulmineren met zijn samenzweringstheorie dat de VS wel moeten gestopt zijn met tellen want orange man bad, Trump blabla, NVA blabla en de rest van zijn gewoonlijke feitenvrije blabla. Het dringt niet eens tot hem door dat het zijn maandenlange ontkenning van de cijfers is die hem zover gebracht heeft. Hij heeft elke dag in Het Laagste Nieuws/op de VoRT gelezen over die stoute VS en dit in combinatie met zijn ontkenningsmanie wat betreft onze vaderlandse cijfers zorgde ervoor dat hij zich in een parallel universum bevond waar onze cijfers beter waren dan die van de VS.
En als hij dan opeens met zijn neus in de cijfers gewreven wordt is het enige wat hij kan uitbrengen: de VS zijn gestopt met tellen

Maar ik zou hem voor geen geld van de wereld willen missen. Het zou hier toch wel heel saai worden?
Vwalahaelewyn schreef: ↑19 januari 2021, 16:19 Tja Foopah ... Dat is inderdaad wat je zelf altijd doet. Voorbeelden ga ik voor jou niet zoeken. Ik ben je knechtje niet.
Ik zie weer een uitspraak van iemand die denkt dat hij het licht gezien heeft maar zelf nog niet gehoord heeft van de uitvinding van de zaklamp.
Je doet maar ! Al jouw gelul nog eens weerleggen is te veel werk.
Leef maar in je eigen wereldje van 'pief poef paf , ik ben de beste en de rest ligt eraf !'

Orange man bad ... Als je dat nog niet doorhebt ben je nog meer retarded dan we al dachten. De feiten waren duidelijk, een paar weken geleden. Daar heb jij waarschijnlijk naast en buiten geleefd.CarpeNoctem schreef: ↑19 januari 2021, 20:07 Ja, machtig hé.![]()
Zo zit hij hier te fulmineren met zijn samenzweringstheorie dat de VS wel moeten gestopt zijn met tellen want orange man bad, Trump blabla, NVA blabla en de rest van zijn gewoonlijke feitenvrije blabla.
Het gaat al maanden slechter in nogal wat US staten, al stoppen hun cijfers van besmetting wel redelijk abrupt de laatste maanden. Niet op jouw grafiek maar wel op de mijne : Ze zaten twee maanden geleden al aan 2000+ doden per 100.000 in jouw favoriete tabel en per deel van de bevolking in meer dan één staat en ze zitten eigenlijk zo goed als niets hoger in diezelfde tabel die ik postte.CarpeNoctem schreef: ↑19 januari 2021, 20:07 Het dringt niet eens tot hem door dat het zijn maandenlange ontkenning van de cijfers is die hem zover gebracht heeft. Hij heeft elke dag in Het Laagste Nieuws/op de VoRT gelezen over die stoute VS en dit in combinatie met zijn ontkenningsmanie wat betreft onze vaderlandse cijfers zorgde ervoor dat hij zich in een parallel universum bevond waar onze cijfers beter waren dan die van de VS.
Dat jij dat als 'geloofwaardig' beschouwt kan zijn. Ik niet. Het woedt ginder nogal stevig maar dat ene cijfer stijgt niet. Jaja ... dat is een samenzweringstheorie. Bla bla bla... Carpe bedriegt den boer.
Parallel universum . Jullie ?? Dat is niet meer parallel hoor waar jullie verblijven.
Ook weer iets zoals de NVA'er die over demagogie klaagt bij anderen. Daar ga je weer... en je zal wel nog een paar keren gaan zeker ?
@Foopah : post maar gauw nog wat feiten van jouw slag.. je middagmaal in de mess rekruten en een foto van een handvuurwapen kan een feit zijn maar dan eentje van het slag dat niets met de zaak te maken heeft. Of vertel ons nog wat van jouw feiten die ieder mens die niet in een psychiatrische inrichting pijn doen aan zijn verstand.
Zeer verstandig argument jongen ! Ga maar gauw soldaatje spelen en zorg dat ge uw broek niet verliest onderweg !
Meneer 'ik ben de verdediger van vrijheid van mening' en 'ik heb je zonet gemeld'.

Laatst gewijzigd door haelewyn op 19 januari 2021, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.