Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Het kost soms moeite om tot de kern van haelewyn's betoog te komen, maar ik ben erin geslaagd: de officiële cijfers zijn verkeerd.
Best dat we deze thread dan sluiten, want zinnig discussiëren over cijfers is de facto onmogelijk als de cijfers verkeerd zijn.
De facto is het enige dat mis is dat jij en enkele anderen te dom zijn om cijfers af te wegen, begrijpen, nuanceren, snappen wat het WEL wil zeggen maar vooral wat het NIET wil zeggen. Een zinnige discussie met jullie ? Komaan, laat me niet lachen ! Zoals gezegd : de keukenrollen in de LIDL ... etc
Verder is alles in orde hoor.
Wat het WEL wil zeggen : Belgie doet het niet goed in de strijd tegen Corona. Andere landen ook niet.
Wat het NIET wil zeggen maar volgens jou wel : Belgie doet het in alles en op ieder vlak slechter dan eender welk ander land.
I rest my case.
Verder is alles in orde hoor.
Wat het WEL wil zeggen : Belgie doet het niet goed in de strijd tegen Corona. Andere landen ook niet.
Wat het NIET wil zeggen maar volgens jou wel : Belgie doet het in alles en op ieder vlak slechter dan eender welk ander land.
I rest my case.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Natuurlijk, ik snap dat je je aan elke strohalm vastklampt om het licht van de zon te ontkennen. Het Belgisch coronadebacle ligt niet aan incompetente politici en mediageile tv-virologen maar het was gewoon tegenslag. De granaten van FN zijn te goed en onze trams te drukbevolkt...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Kleine correctie: de officiële cijfers zijn verkeerd als ze hem slecht uitkomen. Die van de vastgestelde besmettingen bvb neemt iedereen met een werkende hersencel met een paar kilo zout maar ze doen zijn geliefde vaderland voor één keer niet op het ereschavot belanden dus deze zijn dan opeens zeer belangrijk.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Het zit eerder zo : jouw cijfers komen van dezelfde bron en uit hetzelfde boekje.CarpeNoctem schreef: ↑21 januari 2021, 12:44 Kleine correctie: de officiële cijfers zijn verkeerd als ze hem slecht uitkomen. Die van de vastgestelde besmettingen bvb neemt iedereen met een werkende hersencel met een paar kilo zout maar ze doen zijn geliefde vaderland voor één keer niet op het ereschavot belanden dus deze zijn dan opeens zeer belangrijk.
Omdat DIE cijfers jou uitkomen zijn dat de enige juiste en de andere natuurlijk niet.
Jullie vroegen om CIJFERS .. beelden zijn niet genoeg.
Het gaat hier slechter dan het in de ziekenhuizen van Noord Italie ging etc...
Ik post dan CIJFERS ..omdat jullie dat vroegen.
Ik geloof die cijfers zelf niet blindelings en zelfs amper. Net zoals ik jouw cijfers wel geloof maar zoals ik zei : ze zeggen iets WEL en ook iets NIET. Maar jullie kunnen beiden dat verschil niet maken blijkbaar.
Andere parabel : jullie geloven de cijfers over het weer in de Ardennen op maandag.
En daaruit maken jullie een besluit voor heel BE en het weer van de ganse week.
Zijn de cijfers fout ? Neen...
Kunnen jullie niet begrijpen wat het wel of niet betekent ? Klopt !
-
- Verbannen Gebruiker
België doet het het allerslechtst ter wereld qua relatieve doden. Daar zijn we het over eens.
Maar in jouw ogen doet al de rest het fantastisch goed, simpelweg omdat ze beter doen dan de allerslechtste?
Er zijn meer dan 200 landen die het beter doen dan de UK, en toch vind je dat de UK het fantastisch goed doet?
Ga je dan ook consequent zijn?
Where do taxpayers pay the highest income taxes? In 2019, the highest income earners in Sweden pay a whopping 57.19 percent, more than anywhere else in the world.
België doet het dus fantastisch goed, want ze doen beter dan Zweden. We leven in een belastingparadijs maar jij en CarpeNoctem en een hoop anderen ontkennen dat in alle toonaarden.
Of welke kromme redenering ga je nu weer volgen om je verkrampte gelijk te halen?
Toon me graag even de post waarin ik dat beweerd heb.amturingas schreef: ↑21 januari 2021, 13:06 Maar in jouw ogen doet al de rest het fantastisch goed, simpelweg omdat ze beter doen dan de allerslechtste?
Alleszins niet die van andere forumleden woorden in de mond te leggen die ze niet gepost hebben.amturingas schreef: ↑21 januari 2021, 13:06 Of welke kromme redenering ga je nu weer volgen om je verkrampte gelijk te halen?
Je bent trouwens vergeten om iets over NVA te zeggen in je post. Best dat je dat even rechtzet want ze gaan anders nog denken dat je ziek bent, en in tegenstelling tot jou, wensen forumleden elkaar hier niets slechts toe.
-
- Verbannen Gebruiker
OK. We noteren dat je vindt dat de UK het fantastisch slecht doet. Beter dan België maar toch fantastisch slecht.foopah schreef: ↑21 januari 2021, 13:28Toon me graag even de post waarin ik dat beweerd heb.amturingas schreef: ↑21 januari 2021, 13:06 Maar in jouw ogen doet al de rest het fantastisch goed, simpelweg omdat ze beter doen dan de allerslechtste?
Nog even mijn vorige post herhalen: "Alleszins niet die van andere forumleden woorden in de mond te leggen die ze niet gepost hebben."
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het is niet omdat ze mij goed uitkomen (of toch niet enkel daarvoorhaelewyn schreef: ↑21 januari 2021, 13:00Omdat DIE cijfers jou uitkomen zijn dat de enige juiste en de andere natuurlijk niet.CarpeNoctem schreef: ↑21 januari 2021, 12:44 Kleine correctie: de officiële cijfers zijn verkeerd als ze hem slecht uitkomen. Die van de vastgestelde besmettingen bvb neemt iedereen met een werkende hersencel met een paar kilo zout maar ze doen zijn geliefde vaderland voor één keer niet op het ereschavot belanden dus deze zijn dan opeens zeer belangrijk.

Wel, ik kan erover gekeken hebben maar ik heb je er nog geen zien geven.
Naast die van de doden zijn ook die van de vaccinaties moeilijker te manipuleren dus beperk ik me tot deze twee. Alhoewel wij wat vaccinaties betreft toevallig anders tellen dan de andere landen. Bij het procentuele aantal gaan wij enkel de 18+ in rekening brengen itt de rest van de wereld. Dat dit toevallig een mooier cijfer geeft zal toeval zijn

Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 21 januari 2021, 18:01, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Wel, verlos ons uit de spanning. Je plaatst de hele tijd cryptische boodschappen waarop Nostradamus, de kabbalisten, de maya's, de inca's en de tantristen jaloers zouden zijn.
De hele tijd zit je te kwaken dat je dat NIET gezegd hebt, dat je dat NIET denkt, dat je dat NIET geschreven hebt.
Verlos ons:
- wat denk je over de covid toestand in de UK
- wat vind je over de aanpak van covid in de UK
Dank u.
Ik heb gereageerd op bepaalde personen die beweerden dat België het helemaal niet slechter doet dan andere landen. Ik heb nergens gezegd dat andere landen in het algemeen, laat staan UK specifiek, het goed deden. Dat is voor de zoveelste keer een aanname die je zelf doet in een doorzichtige poging om van de vraag of de stelling af te wijken.
Als mensen zoals jij niet continu zouden stellen dat ik bepaalde dingen gezegd zou hebben, die ik totaal niet gezegd heb, dan moest ik niet iedere post vragen om aan te tonen waar ik dat dan wel gezegd zou hebben. Ik denk dat je de boel hier probeert om te draaien (bewust uiteraard) om je zogezegd groot gelijk aan te tonen.
Als mensen zoals jij niet continu zouden stellen dat ik bepaalde dingen gezegd zou hebben, die ik totaal niet gezegd heb, dan moest ik niet iedere post vragen om aan te tonen waar ik dat dan wel gezegd zou hebben. Ik denk dat je de boel hier probeert om te draaien (bewust uiteraard) om je zogezegd groot gelijk aan te tonen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer: