Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Ocharme.. het bleiterke komt wat compassie opwekken.foopah schreef: ↑21 januari 2021, 18:07 Ik heb gereageerd op bepaalde personen die beweerden dat België het helemaal niet slechter doet dan andere landen. Ik heb nergens gezegd dat andere landen in het algemeen, laat staan UK specifiek, het goed deden. Dat is voor de zoveelste keer een aanname die je zelf doet in een doorzichtige poging om van de vraag of de stelling af te wijken.
Als mensen zoals jij niet continu zouden stellen dat ik bepaalde dingen gezegd zou hebben, die ik totaal niet gezegd heb, dan moest ik niet iedere post vragen om aan te tonen waar ik dat dan wel gezegd zou hebben. Ik denk dat je de boel hier probeert om te draaien (bewust uiteraard) om je zogezegd groot gelijk aan te tonen.
Ikke brave jongen, ikke niets gedaan, ikke bij rechte eind hebben altijd, ikke maar zeggen Belgie niet goed bezig en meer niet. Woehahahahahahaha.
Omdat je niet (begrijpend) kan lezen (of spreken) heb je dat zo vertaald.
Ik zeg dat we het niet goed doen. Anderen doen het ook niet goed. We doen het niet in alles slechter dan de anderen. Jij zegt van wel .. in ALLES.
Het is dom om te denken dat dat mogelijk is, ook al zou BE wel een kanshebber zijn maar zo ver is het niet.
Je wil gewoon je eigen domme gedachten doordrijven en herhalen, uitwegen vinden die er niet zijn, staven met zever waarvan ieder mens doorheeft dat het gelul is...
Vragen om cijfers van dingen dat je niet in cijfers kan omvatten maar waarvan jij het tegendeel ook niet kan aantonen tenzij een klein stuk van het verhaal.
Over aannames die anderen doen zou ik in jouw plaats in alle talen zwijgen. Je bent heel erg sterk in het niet begrijpen wat anderen zeggen en het dan anders gaan uitleggen.
Wat scheelt er dan ? Je draait je als een paling, maar die leven in de modder... Dus als je je veel kronkelt wordt je gewoon vuil.
Wat je zelf wel of niet vertelt : het zou me niet verbazen als je het zelf niet meer weet. Sterker nog : ik ben zeker dat je er zelf niet meer uit wijs raakt.
Zoals ik al zei Foopah : ga vooral volledig los. Ik vermoed dat je nog veel erger kan...
In geval je het nog niet weet : je hebt nog altijd niet bewezen dat Belgie het slechter doet in alle facetten en op alle vlak etc etc ... Het zal ook nooit lukken.
-
- Verbannen Gebruiker
Je bent wel hopeloos. Jouw bericht is een reactie op:foopah schreef: ↑21 januari 2021, 18:07 Ik heb gereageerd op bepaalde personen die beweerden dat België het helemaal niet slechter doet dan andere landen. Ik heb nergens gezegd dat andere landen in het algemeen, laat staan UK specifiek, het goed deden. Dat is voor de zoveelste keer een aanname die je zelf doet in een doorzichtige poging om van de vraag of de stelling af te wijken.
Als mensen zoals jij niet continu zouden stellen dat ik bepaalde dingen gezegd zou hebben, die ik totaal niet gezegd heb, dan moest ik niet iedere post vragen om aan te tonen waar ik dat dan wel gezegd zou hebben. Ik denk dat je de boel hier probeert om te draaien (bewust uiteraard) om je zogezegd groot gelijk aan te tonen.
Wel, verlos ons uit de spanning. Je plaatst de hele tijd cryptische boodschappen waarop Nostradamus, de kabbalisten, de maya's, de inca's en de tantristen jaloers zouden zijn.
De hele tijd zit je te kwaken dat je dat NIET gezegd hebt, dat je dat NIET denkt, dat je dat NIET geschreven hebt.
Verlos ons:
- wat denk je over de covid toestand in de UK
- wat vind je over de aanpak van covid in de UK
Dank u.
En wil je dan echt wel eens vertellen wat je met het onderstaande bedoelt? Je plaatst de hele tijd cryptische boodschappen waarop Nostradamus, de kabbalisten, de maya's, de inca's en de tantristen jaloers zouden zijn.
Geen kat raakt er aan uit wat je bedoelt ....
-
- Verbannen Gebruiker
Deze organisaties danken jou voor jouw misprijzende en discriminerende humor:

Allee. Nog iets waar we geen grapjes meer over mogen maken. Het worden straks uitdagende tijden voor cabaretiers en komieken allerhande als iedereen z´n wenslijst met verboden onderwerpen mag doorgeven.amturingas schreef: ↑21 januari 2021, 19:34
Deze organisaties danken jou voor jouw misprijzende en discriminerende humor:
Als je van die cartoon van CN en met als achtergrond het Belgische fiasco, de humor niet inziet, scheelt er iets met JOU, niet met CN.
Mocht je overigens de cartoon gesnapt hebben, zou je begrijpen dat niet de blinde in z´n hemd gezet wordt, maar het beleid. Zij zijn immers zo lomp geweest om het ´contract te laten nalezen door een blinde´.
Dit terzijde.
Het was eigenlijk minder vermoeiend toen ik gewoon langs jouw gewauwel over NVA heen moest scrollen.
Dit terzijde.
Het was eigenlijk minder vermoeiend toen ik gewoon langs jouw gewauwel over NVA heen moest scrollen.
Beschamend.anonymous schreef: ↑21 januari 2021, 17:33 Die heeft ook geen schaamte.
https://www.hln.be/binnenland/joodse-wo ... ~ac44e79e/
Hij trapt er weer met open ogen in: voor de zoveelste keer toegeven dat zijn beweringen totaal niet aangetoond kunnen worden en dus per definitie meningen, aannames, verzinsels zijn.
Akkoord, die +20.000 doden zijn maar een klein stuk van het verhaal

Euh wat ?

Vandaag nog een extra slag van de molen gehad ?foopah schreef: ↑21 januari 2021, 21:03
Hij trapt er weer met open ogen in: voor de zoveelste keer toegeven dat zijn beweringen totaal niet aangetoond kunnen worden en dus per definitie meningen, aannames, verzinsels zijn.
Akkoord, die +20.000 doden zijn maar een klein stuk van het verhaal. Ik vraag me af of hun familie het met je eens is. Ook die vaccinaties zijn maar een klein deel van het verhaal, namelijk de oplossing
.
Beetje de tekstjes van CN gaan kopiëren die zelfs bij hem al niet erg geslaagd waren ? Sukkel !
Je begrijpt gewoon zelf niet wat je lult... Of die 20k doden in BE een absolute top zijn of niet in de wereld, ze blijven dood. Of hun familie nog kan rekenen op een ziekenhuisbed of niet, is daarentegen wel belangrijk want die leven nu nog.
Gewoon gezeik en melodrama van jouw kant dus.
De 'ik weet alles beter approach'. Van bleiter foopah dan nog wel, godbetert.
Als België niet of wel slechter is in alles , zal de familie van die 20.000 mensen daar niet wakker van liggen. Net zoals de familie van een Duits slachtoffer niet blij zal zijn dat het bij hen veel beter is. Of de kinderen van een Franse bejaarde - ook daar zijn er meer dan genoeg gestorven.
De vaccinaties die we kwijt waren maar toch niet... De laatste van Europa maar Nederland was nog later... Etc etc.
Gelul.
Wat ben je toch al een flinke peuter he !
Beweringen aantonen :
Het gaat over JOUW beweringen, dumkopf.
JIJ zegt dat België in ALLES slecht is. En je denkt dat dat bewezen is met dat ene grafiekje. Bewijs jij jouw bewering eens. Bewijs dat ALLES slechter is.
Gaat het licht met het uur meer uit in je bovenkamer ?
Daar heb je dan weer wel gelijk in.. thanks dumkopf.
-
- Verbannen Gebruiker
Blij dat je zo vrijdenkend bent. Ik dacht dat je een verzuurde oude zaag was, maar je kunt goede humor appreciëren.
Ik was al bang dat je een bekrompen Vlaming was

Gieren ! Lachen !!! Brullen !!!!!!!!!

Hiermee raak je mij totaal niet want ik ben geen Vlaams nationalist. Al stel ik mij wel vragen bij de werking van België, door de manier van inrichting.
Maar m´n bloedeigen moeder is van Brusselse komaf, ik heb er gestudeerd, m´n beste vriend is Franstalig etc.
(Neemt niet weg dat België een failed state is die in vereffening mag, maar dat zeg ik niet omwille van ´anti Waalse´ of ´anti Franstalige´ gevoelens.)
Je zal te weinig van m´n posts gelezen hebben, of je database niet goed bijgehouden hebben. Het staat hier wel ergens dat ik nog nooit op NVA gestemd heb, en het ook niet gauw zinnes ben. Om andere redenen trouwens: te snel gegroeid en daarom ´jan en klein piereke´ op de lijst gezet. De spoeling is er erg dun. En dat mag ik zeggen, want ik ben ook gecontacteerd om op de lijst te gaan staan. En heb vriendelijk bedankt.
Maar m´n bloedeigen moeder is van Brusselse komaf, ik heb er gestudeerd, m´n beste vriend is Franstalig etc.
(Neemt niet weg dat België een failed state is die in vereffening mag, maar dat zeg ik niet omwille van ´anti Waalse´ of ´anti Franstalige´ gevoelens.)
Je zal te weinig van m´n posts gelezen hebben, of je database niet goed bijgehouden hebben. Het staat hier wel ergens dat ik nog nooit op NVA gestemd heb, en het ook niet gauw zinnes ben. Om andere redenen trouwens: te snel gegroeid en daarom ´jan en klein piereke´ op de lijst gezet. De spoeling is er erg dun. En dat mag ik zeggen, want ik ben ook gecontacteerd om op de lijst te gaan staan. En heb vriendelijk bedankt.
-
- Verbannen Gebruiker
Wat bedoel je? Het is lomp om een contract te laten lezen door een blinde, want:
- een blinde is te dwaas om een contract na te lezen
- een blinde is te dom om een contract na te lezen
- een blinde is niet naar school geweest
- een blinde is niet in staat rechten te studeren
- een blinde is niet te vertrouwen
- een blinde is een misdadiger
- een blinde is corrupt
- een blinde is een terrorist
- een blinde is een zielige sukkel
- een blinde is ....?
Ik wil je geen woorden in de mond leggen. Vandaar:
Waarom vind je dat het lomp is om een blinde een contract te laten nalezen?
-
- Verbannen Gebruiker
Fakkel.Fakkel schreef: ↑21 januari 2021, 21:38 Hiermee raak je mij totaal niet want ik ben geen Vlaams nationalist. Al stel ik mij wel vragen bij de werking van België, door de manier van inrichting.
Het was humor !!!!!!!
Snap je niet????? Humor !!!!!!
Wat zit jij hier nu allemaal te wauwelen ?
Het is misschien een netto ontvanger en die hebben alleen recht om te spreken als het in bijval van de loontrekkenden is.amturingas schreef: ↑21 januari 2021, 21:39
....

Niet mijn stelling hoor. Die van Fakkel.
Ook humor, zeker?amturingas schreef: ↑21 januari 2021, 21:39Wat bedoel je? Het is lomp om een contract te laten lezen door een blinde, want:
- een blinde is te dwaas om een contract na te lezen
- een blinde is te dom om een contract na te lezen
- een blinde is niet te vertrouwen
- een blinde is een misdadiger
- een blinde is corrupt
- een blinde is een terrorist
- een blinde is een zielige sukkel
- een blinde is ....?
Ik wil je geen woorden in de mond leggen. Vandaar:
Waarom vind je dat het lomp is om een blinde een contract te laten nalezen?
Waw. Indrukwekkend. Jij moet nogal the life of the party zijn.