GameStop
TIP
Re: GameStop
Volgende week in de S&P500 

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Waarom knalde het even naar beneden na de freeze?
Weer een halt 

- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
weeral halted @73
Erop en erover 

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik denk dat we officieel kunnen stellen dat het begonnen is. Er was zelfs geen positief nieuws nodig
.Vraag is waar de raket uiteindelijk landt. Pronostiek???
Ik acht 400$ volgende week niet onmogelijk.

Ik acht 400$ volgende week niet onmogelijk.
die halts doen de prijs wel serieus zakken ...
Aandelen : AD - AGS - LGEN - LSEG - TSCO - WKL
-
- Sr. Member
- Contacteer:
wel grappig, het dondert terug naar "beneden" en het is hier ineens gedaan met posten 

+36%, donderen naar beneden??
Daar teken ik elke dag van het jaar voor ....
Daar teken ik elke dag van het jaar voor ....
Aandelen : AD - AGS - LGEN - LSEG - TSCO - WKL
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik gok dat er een fonds n.a.v. de "geleidelijke" stijging naar 50$ in de loop van de dag een margin call heeft gekregen en geforceerd werd haar positie te sluiten door aandelen op de open markt te kopen, met de freeze tot gevolg.
Als er een shortpositie gesloten wordt, worden er terug aandelen beschikbaar om te shorten. Het is mogelijk dat een ander fonds met diepere zakken deze terug heeft ingenomen in de hoop de kettingreactie te onderbreken door deze onmiddelijk opnieuw te shorten met een bijbehorende koersval tot gevolg. Er zullen wellicht ook al een hoop aandeelhouders aan het verkopen geweest zijn.
Volgens mij was dit de eerste dominosteen, en gaan er volgende week nog volgen.
Ik kijk de kat nog even uit de boom.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Als in: je verkoopt nog niet?nyotaimori schreef: ↑22 januari 2021, 20:12Ik gok dat er een fonds n.a.v. de "geleidelijke" stijging naar 50$ in de loop van de dag een margin call heeft gekregen en geforceerd werd haar positie te sluiten door aandelen op de open markt te kopen, met de freeze tot gevolg.
Als er een shortpositie gesloten wordt, worden er terug aandelen beschikbaar om te shorten. Het is mogelijk dat een ander fonds met diepere zakken deze terug heeft ingenomen in de hoop de kettingreactie te onderbreken door deze onmiddelijk opnieuw te shorten met een bijbehorende koersval tot gevolg. Er zullen wellicht ook al een hoop aandeelhouders aan het verkopen geweest zijn.
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Sorry, ik was op mijn gemak een kreeftje aant etenLaCucaracha schreef: ↑22 januari 2021, 20:00 wel grappig, het dondert terug naar "beneden" en het is hier ineens gedaan met posten![]()

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Inderdaad, ik ga zien wat volgende week brengt.LaCucaracha schreef: ↑22 januari 2021, 20:18Als in: je verkoopt nog niet?nyotaimori schreef: ↑22 januari 2021, 20:12
Ik gok dat er een fonds n.a.v. de "geleidelijke" stijging naar 50$ in de loop van de dag een margin call heeft gekregen en geforceerd werd haar positie te sluiten door aandelen op de open markt te kopen, met de freeze tot gevolg.
Ik zou eigenlijk graag LT aandeelhouder blijven (ik vind 4 B$ qua waardering nog steeds niet veel gesteld dat Cohen erin slaagt het schip te keren), maar als GME tijdelijk evenveel waard wordt als TSLA bij wijze van spreken zal ik de kans niet laten liggen om een stukje winst te nemen.
Proficiat Stockzombie en Pieter. Ik volg deze al van in het begin samen met jullie, maar heb nooit een positie genomen. En als ik die al gehad zou hebben, dan had ik al lang verkocht.
Ik zou het niet gekunnen hebben. Geniet van de meer of verdiende BBQ!
Ik zou het niet gekunnen hebben. Geniet van de meer of verdiende BBQ!
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024