Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik heb geen grote of kleine baas. Hooguit iemand die de boel wat probeert te coordineren.Heb ook geen idee met welke auto of fiets die rijdt. Interesseert me trouwens ook niet.
En dan komt een spoedarts doodleuk op VRT nieuws uitleggen waarom hij in Auchan aan het shoppen is.
"Omdat hij zich voor de rest aan de regels houdt en het toch niet zoveel uitmaakt".
Die zal ook wel wat scheve blikken krijgen op z´n werk.
"Omdat hij zich voor de rest aan de regels houdt en het toch niet zoveel uitmaakt".
Die zal ook wel wat scheve blikken krijgen op z´n werk.
Laatst gewijzigd door Fakkel op 23 januari 2021, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
https://www.hln.be/dossier-coronavirus/ ... ~a3af6e7c/
Geen wonder dat hun woordvoerder vraagt om voorrang te krijgen bij de vaccinaties. Ze vegen overal hun kl*ten aan.
En dan maar janken dat ze zich geviseerd voelen.
Geen wonder dat hun woordvoerder vraagt om voorrang te krijgen bij de vaccinaties. Ze vegen overal hun kl*ten aan.
En dan maar janken dat ze zich geviseerd voelen.
Zie je wel, arm-dinges heeft gelijk. Alle flikken zijn vuile racisten.
Die mannen doen niks verkeerd en jij viseert en stigmatiseert hen.
Terwijl het zo simpel is, knip dienen eroev door en ze blijven in hun kot.
Die mannen doen niks verkeerd en jij viseert en stigmatiseert hen.
Terwijl het zo simpel is, knip dienen eroev door en ze blijven in hun kot.
Die heb ik gemist. En die had ik graag gezien. Welk journaal was dat precies ?
D'n deez gaat aanstaande dinsdag nog even naar een Nederlandse Jumbo. Lekkere dingen kopen.
Die van Deurne heeft bijna het Nederlandse gamma, corned beef inbegrepen. Maar lusten Belgen geen Rivella ?
Nieuwtje op het JT: als je voor de 27e vertrekt en daarna terugkomt, dan heb je ook 250 euros pukkieboete aan je broek !
Ik had overigens in de krokusvakantie graag naar de Auchan gewild. In Grande Synthe. Ze kennen me daar. Maar goed... het gaat dus de Carrefour van Bray-Dunes worden. Op de fiets.
VRT nieuws van 19u.
En Annelies Verlinden die in de studio kwam uitleggen dat je een verklaring op eer bij moet hebben als je in het buitenland bent. Genre ´mijn vaste bakker is in Nederland´ of ´ik heb een minares over de grens´. Enfin. Dat laatste is een fictieve persoonlijke uitvinding en toevoeging.
Ge zult de agent maar zijn die moet controleren of iedereen die de grens over gaat zo´n zelfgeschreven briefje heeft. Want, zo verklaarde ze fier, dat gaat wel gecontroleerd worden, he.
Hier te herbekijken: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/Journaal-W ... ournaal-7/
En Annelies Verlinden die in de studio kwam uitleggen dat je een verklaring op eer bij moet hebben als je in het buitenland bent. Genre ´mijn vaste bakker is in Nederland´ of ´ik heb een minares over de grens´. Enfin. Dat laatste is een fictieve persoonlijke uitvinding en toevoeging.
Ge zult de agent maar zijn die moet controleren of iedereen die de grens over gaat zo´n zelfgeschreven briefje heeft. Want, zo verklaarde ze fier, dat gaat wel gecontroleerd worden, he.
Hier te herbekijken: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/Journaal-W ... ournaal-7/
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Tja...
Aan de ene kant: langs alle kanten niet antwoorden op de vraag, wel een ellenlange uitleg om ervoor te zorgen dat de journalist zijn tijd op geraakt
Langs de andere kant: gewoon vragen aan de bevolking om zich niet meer naar het buitenland te begeven voor toeristische doeleinden, dat werkt gewoonweg niet voldoende.
Het zou veel eenvoudiger zijn als iedereen zich zou houden aan de "common sense" regels zonder dat er controles nodig zijn, maar dat is natuurlijk een utopie ;-)
Je kan toch moeilijke verwachten dat Annelies gaat zeggen: "er zullen controles zijn, maar de pakkans is slechts 1%, dus wat maakt het uit" ;-)
Aan de ene kant: langs alle kanten niet antwoorden op de vraag, wel een ellenlange uitleg om ervoor te zorgen dat de journalist zijn tijd op geraakt
Langs de andere kant: gewoon vragen aan de bevolking om zich niet meer naar het buitenland te begeven voor toeristische doeleinden, dat werkt gewoonweg niet voldoende.
Het zou veel eenvoudiger zijn als iedereen zich zou houden aan de "common sense" regels zonder dat er controles nodig zijn, maar dat is natuurlijk een utopie ;-)
Je kan toch moeilijke verwachten dat Annelies gaat zeggen: "er zullen controles zijn, maar de pakkans is slechts 1%, dus wat maakt het uit" ;-)
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 23 januari 2021, 20:19, 4 keer totaal gewijzigd.
Morgen zal het probleem zich niet stellen, maar voor volgende week zondag zal ik zo'n formulier opmaken en bijhebben in Baarle. Eens meten hoe rekbaar het begrip grensgemeente is.
Beleefdheid en een goede voorbereiding zullen we alvast laten primeren.
Beleefdheid en een goede voorbereiding zullen we alvast laten primeren.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Vanaf het begin dacht ik dat die MVR was aangesteld met de opdracht: "zorg dat er geen volkspaniek uitbreekt"
En tot nu toe heb ik nog geen aanwijzingen dat ik daar verkeerd over dacht ...
Van alle "experten" is MVR naar mijn mening de meest nutteloze.
En tot nu toe heb ik nog geen aanwijzingen dat ik daar verkeerd over dacht ...
Van alle "experten" is MVR naar mijn mening de meest nutteloze.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 23 januari 2021, 20:28, 2 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
BEspaar schreef: ↑23 januari 2021, 20:07 Essentiële marc is helemaal niet mediageil:
https://www.hln.be/izegem/optreden-marc ... ~a369f187/
Ik neem het graag op voor de West-Vlamingen maar die marktkramer heeft toch op een andere planeet geleefd de laatste 10 jaar?“Heeft die niets beters te doen dan zich voor de kar van een brouwerij te laten spannen?”, vroeg een zestiger zich dan weer af. “Ik kan niet geloven dat het Marc Van Ranst zelf was”, aldus een verbouwereerde marktkramer. “Ik denk eerder aan een dubbelganger. Marc Van Ranst zou toch zelf niet als een puppie achter een steekkar met Filoubieren huppelen en biertjes uitdelen?”
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat zijn quotes van meerdere marktkramers volgens mij.CarpeNoctem schreef: ↑23 januari 2021, 20:20BEspaar schreef: ↑23 januari 2021, 20:07 Essentiële marc is helemaal niet mediageil:
https://www.hln.be/izegem/optreden-marc ... ~a369f187/
Ik neem het graag op voor de West-Vlamingen maar die marktkramer heeft toch op een andere planeet geleefd de laatste 10 jaar?“Heeft die niets beters te doen dan zich voor de kar van een brouwerij te laten spannen?”, vroeg een zestiger zich dan weer af. “Ik kan niet geloven dat het Marc Van Ranst zelf was”, aldus een verbouwereerde marktkramer. “Ik denk eerder aan een dubbelganger. Marc Van Ranst zou toch zelf niet als een puppie achter een steekkar met Filoubieren huppelen en biertjes uitdelen?”
Maar los daarvan: hoezo ? wat zeggen deze zo verkeerd ?
Wat zeg je nu?
MVR is daar gewoon om ons te informeren over de maatregelen, helemaal niet mediageil.
Dat is in dit topic toch al vaak genoeg gezegd? ^^
De Izegemse alcoholici, zijn nu eenmaal een moeilijk bereikbare groep in de samenleving.
MVR is daar gewoon om ons te informeren over de maatregelen, helemaal niet mediageil.
Dat is in dit topic toch al vaak genoeg gezegd? ^^
De Izegemse alcoholici, zijn nu eenmaal een moeilijk bereikbare groep in de samenleving.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Die zeggen helemaal niets verkeerd.
Maar bij het lemma "mediageil" staat in menige encyclopedie een foto van MVR.
Iemand die "Marc Van Ranst zou toch zelf niet als een puppie achter een steekkar met Filoubieren huppelen en biertjes uitdelen?” uit zijn strot krijgt heeft toch de laatste tien jaar onder een steen geleefd?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.