Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Ik zie al dat jij gewoon één beter land afzet tegen Belgie (= uiteraard een minder goed land in de klassering).CarpeNoctem schreef: ↑24 januari 2021, 10:57 Maar ik zie dat je al tevreden bent als we beter scoren dan de zwaksten van de klas.
En dat je daarmee wil laten uitschijnen dat je het eens allemaal goed gezegd hebt.
Informatieve waarde : nul. Eigenlijk gewoon weer het bedriegt den boer cijfermateriaal dat we van jou gewoon zijn.
Het verschil is dat jij weet wat je doet. Die andere denkt dat hij de slimste is als hij het vanbuiten leert en doet alsof hij een slimmerik is.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Eén land?
Zelfs binnen de EU -die het slecht doet- scoren we beneden het gemiddelde. Als jij content wil zijn dat we het beter doen dan Zimbabwe tja ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ga je echt mensen dom blijven noemen en consequent Dummkopf verkeerd schrijven ?haelewyn schreef: ↑24 januari 2021, 10:19 Vooral als je die cijfers van haar of pluim begrijpt. Of er mensen gewoon een rad mee voor de ogen wil draaien.
Dan ben je niet enkel een leugenaar maar een domme kl*
Een vergelijking van Denemarken en Belgie zegt bv zeeeer weinig.
Maar je kan altijd wel van jezelf denken dat je de slimste bent.. Anderen zullen het wel doorprikken voor jou
Dat is hier de laatste tijd al vaak gebeurd.
Als je nou werkelijk informatief zou willen bezig zijn, zijn deze tabellen veel duidelijker...
Hierse Herr Dumkopf : cijfers !

Maar haelewyn, je kan tevreden zijn, we zijn niet de slechtste van heel de wereld op alle vlakken. Dat is voor jou voldoende, toch ? Vergeef me dat mijn lat wat hoger ligt.
"Lever ons de vaccins en we vaccineren heel Antwerpen in 100 dagen"
Zo. Dat is een belofte waar ik wel vertrouwen in heb !
Nu, klein probleempje... hij krijgt de vaccins niet. Want er is altijd wel de een of andere eik?l van een hogere overheid die zijn handtekening vergeet te zetten.
Had Vandenbroucke nu al een datum genoemd wanneer we hem mogen afschieten ? Want die had toch ook van alles beloofd 'en anders mag u me afschieten' ?
Zo. Dat is een belofte waar ik wel vertrouwen in heb !
Nu, klein probleempje... hij krijgt de vaccins niet. Want er is altijd wel de een of andere eik?l van een hogere overheid die zijn handtekening vergeet te zetten.
Had Vandenbroucke nu al een datum genoemd wanneer we hem mogen afschieten ? Want die had toch ook van alles beloofd 'en anders mag u me afschieten' ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Tja, die zal een alternatieve definitie van snel hanteren zeker?

Ons al gezapig tempo vertraagt nog:
Nog steeds 200.000 dossisen in de diepvries, voorlopig nog meer dan er al in bovenarmen zijn verdwenen

Maarre, in deze is Nederland geen gidsland. Jij die daar wel beter thuis bent: plannen ze daar wat vooruitgang? Want achter den Belziek eindigen is voor Nederlanders toch wel een serieuze vernedering

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Eén land dat het beter deed in de cijfers die jij postte. Je kan toch tot 2 tellen ? Je postte 2 landen dus 1 die het beter deed dan de andere.
Ga nou niet opzettelijk dom doen omdat dat in het plaatje past..
Hey dumkopf, beide schrijfwijzen zijn ok. Zoek maar op.. en je zal het verschil misschien vinden.
Jouw lat ligt hoger he ? Dat heb je wel bewezen... je hebt de afgelopen week zeker gescoord. Woehahahahaha
-
- Verbannen Gebruiker
CarpeNoctem schreef: ↑24 januari 2021, 13:10Tja, die zal een alternatieve definitie van snel hanteren zeker?![]()
Ons al gezapig tempo vertraagt nog:
Nog steeds 200.000 dossisen in de diepvries, voorlopig nog meer dan er al in bovenarmen zijn verdwenen![]()
Maarre, in deze is Nederland geen gidsland. Jij die daar wel beter thuis bent: plannen ze daar wat vooruitgang? Want achter den Belziek eindigen is voor Nederlanders toch wel een serieuze vernedering![]()

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Vergelijking met onze buurlanden:
https://ourworldindata.org/coronavirus- ... rSort=desc
Vergelijking wereld:
Vergelijking wereld:
Cijfers zijn er om gemanipuleerd te kunnen worden, in iemands voor- of nadeel.
Bij ons op het werk toen dienden deze ook opgenomen te worden in een XLS file zodanig dat deze in goede orde naar de klant konden doorgegeven worden. Dit duurde tot er brand was en men niet meer teug kon.
Ik hecht persoonlijk weinig aan cijfers, heb er weinig of geen vertrouwen in.
Bij ons op het werk toen dienden deze ook opgenomen te worden in een XLS file zodanig dat deze in goede orde naar de klant konden doorgegeven worden. Dit duurde tot er brand was en men niet meer teug kon.
Ik hecht persoonlijk weinig aan cijfers, heb er weinig of geen vertrouwen in.
Zorg dat je in mijn vriendenkring raakt en ik zal het je vertellen.
Tot die tijd : Nahhhh... None of your business. Ik zal je wel verklappen dat het niets spectaculair is geworden.
Spijt heb ik daar niet van : diegenen die hier WEL pretenderen een hoog diploma gehaald te hebben : blijkbaar helpt hen dat verstandelijk niet altijd verder.
Wat jij ? Hetzelfde ?
Tot die tijd : Nahhhh... None of your business. Ik zal je wel verklappen dat het niets spectaculair is geworden.
Spijt heb ik daar niet van : diegenen die hier WEL pretenderen een hoog diploma gehaald te hebben : blijkbaar helpt hen dat verstandelijk niet altijd verder.
Wat jij ? Hetzelfde ?
Kwestie van tijd vooraleer hier protesten uitbreken. Maatregelen hebben mi niks meer met Corona te maken.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Nederland, België en Frankrijk. Ze doen alle drie hun best in de afdeling crétin als het over dit onderwerp gaat.CarpeNoctem schreef: ↑24 januari 2021, 13:10 Maarre, in deze is Nederland geen gidsland. Jij die daar wel beter thuis bent: plannen ze daar wat vooruitgang? Want achter den Belziek eindigen is voor Nederlanders toch wel een serieuze vernedering![]()
Wel, vandaar dat wilde idee om het tweede shot pas na 6 weken te geven. Dan hoef je minder vaccin te hamsteren. Enfin, de eerste 6 weken dan toch...
-
- Verbannen Gebruiker
Neen, je moet er meer hamsteren. Want het 2e vaccin bewaar je. Je geeft het niet aan iemand anders. Als er plots niets meer van vaccins binnenkomen, dan kun je toch iedereen die een 1e vaccin gekregen heeft, dat 2e geven.Dixit schreef: ↑24 januari 2021, 16:43Nederland, België en Frankrijk. Ze doen alle drie hun best in de afdeling crétin als het over dit onderwerp gaat.CarpeNoctem schreef: ↑24 januari 2021, 13:10 Maarre, in deze is Nederland geen gidsland. Jij die daar wel beter thuis bent: plannen ze daar wat vooruitgang? Want achter den Belziek eindigen is voor Nederlanders toch wel een serieuze vernedering![]()
Wel, vandaar dat wilde idee om het tweede shot pas na 6 weken te geven. Dan hoef je minder vaccin te hamsteren. Enfin, de eerste 6 weken dan toch...
CarpeNoctem heeft dit nog altijd niet begrepen. Hij ziet al die vaccins en zit de hele tijd te fulmineren waarom ze niet gegeven worden. Het is simpel, maar je moet weten waarover je praat.