GameStop
TIP
Re: GameStop
Verkocht aan 138 USD!
Bogleheadsportefeuille: IWDA (40%) - EMIM (40%) - AGGH (20%)
Vanguard portefeuille : VWCE (80%) - VAGE (20%)
Aandelenportefeuille: Combinatie van familiale holdings & Belgisch vastgoed
Vanguard portefeuille : VWCE (80%) - VAGE (20%)
Aandelenportefeuille: Combinatie van familiale holdings & Belgisch vastgoed
Zonet een analist op CNBC geweest die de coverage gestopt heeft.
Refinitiv Newscasts - GameStop has disconnected from fundamentals: Loop Capital analyst - CNBC
25-Jan-2021 17:08:13
(TheFly.com) "Loop Capital analyst Anthony Chukumba said on CNBC that GameStop is "Blockbuster all over again," referring to the movie video chain that went out of business. Chukumba, who dropped coverage of GameStop today, said the stock price has become "disconnected' from the company's fundamentals. The analyst calls GameStop's fundamentals "terrible," noting video games are increasingly being downloaded. As such, gamers do not have physical games to sell to GameStop to rent out, which is its highest margin business, Chukumba told CNBC."
Refinitiv Newscasts - GameStop has disconnected from fundamentals: Loop Capital analyst - CNBC
(TheFly.com) "Loop Capital analyst Anthony Chukumba said on CNBC that GameStop is "Blockbuster all over again," referring to the movie video chain that went out of business. Chukumba, who dropped coverage of GameStop today, said the stock price has become "disconnected' from the company's fundamentals. The analyst calls GameStop's fundamentals "terrible," noting video games are increasingly being downloaded. As such, gamers do not have physical games to sell to GameStop to rent out, which is its highest margin business, Chukumba told CNBC."
Aandelenportefeuille netto met 1154% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -3,5% (tem 28 feb '25)
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
We gaan er een zot feestje van makenLaCucaracha schreef: ↑25 januari 2021, 16:52 Inderdaad! Dikke proficiat aan al zij die hier in geloofden én je inzichten met ons te hebben willen delen, stockzombie op kop... Je vervroegd pensioen is je van harte gegund!
PS: de uitnodigingen voor de BBQ volgen nog![]()

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Het is mede dankzij die dinosaurusanalysten met hun focus op de legacybusiness dat heel deze unieke situatie is ontstaan: de spreidstand tussen de bears en de bulls, de short interest, het langzaamaan erkennen van het potentieel door de markt, ... Danku mijnheer Chukumba!gpv1 schreef: ↑25 januari 2021, 17:16 Zonet een analist op CNBC geweest die de coverage gestopt heeft.
Aan allen die hier dikke winsten binnenrijven: proficiat, het is jullie gegund.
Ik ga ondertussen verder mijn kop tegen de muur bonken omdat ik onder 20 ben uitgestapt. Was toen blij mijn inleg terug te hebben met een kleine winst, na jaren geduld.
Mijn zin om te beleggen is hierdoor wel gekraakt. Ga me eerst eens bezinnen, maar met actief beleggen ga ik wel stoppen.
Ik ga ondertussen verder mijn kop tegen de muur bonken omdat ik onder 20 ben uitgestapt. Was toen blij mijn inleg terug te hebben met een kleine winst, na jaren geduld.
Mijn zin om te beleggen is hierdoor wel gekraakt. Ga me eerst eens bezinnen, maar met actief beleggen ga ik wel stoppen.
Grote positie ingenomen op 159...
Stel je voor.

Stel je voor.

Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
What a ride! Hoop dat iedereen er even hard van genoten heeft als mezelf. Hou 8% van de positie over voor het LT-verhaal. Kijk uit naar warmere dagen en BBQ's! 

deze die veel winst hebben genomen, zullen wel de happy few zijnpaljas schreef: ↑25 januari 2021, 17:40 Aan allen die hier dikke winsten binnenrijven: proficiat, het is jullie gegund.

Nooit ingestapt, maar altijd getwijfeld. Vond het als beginnende belegger 'teveel' risico.
Toch eventjes ontgoocheld
Nuja, nooit klagen over een gemiste trein
Toch eventjes ontgoocheld

Nuja, nooit klagen over een gemiste trein

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Godja, definieer veel:) In % gesproken denk ik best wel dat er redelijk wat volk veel winst heeft genomen, in absolute termen zal het heel wat minder zijn , omdat enkel de die hard believers het zullen aangedurfd hebben om er serieus wat geld in te steken...fwybo schreef: ↑25 januari 2021, 18:49deze die veel winst hebben genomen, zullen wel de happy few zijnpaljas schreef: ↑25 januari 2021, 17:40 Aan allen die hier dikke winsten binnenrijven: proficiat, het is jullie gegund.
Mijn zin om te beleggen is hierdoor wel gekraakt. Ga me eerst eens bezinnen, maar met actief beleggen ga ik wel stoppen.![]()
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Zalig. Niet te veel medelijden hebben met die mannen. Gabe had net dit stulpje gekocht: https://www.google.be/amp/s/therealdeal ... urces/amp/
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Een ordinaire bail-out dus

Benieuwd wat de rest van deze week brengt. Komt er nog een 'tweede ronde'? Gaan we terug naar de 30$ regionen? Place your bets!
Pre-market en in Frankfurt alvast terug hoger, fwiw...