GameStop
TIP
Re: GameStop
Iemand enig idee of dit een staartje(SEC,...) gaat krijgen en dat de handel van het aandeel stop gezet gaat worden??
Aandelen : AD - AGS - LGEN - LSEG - TSCO - WKL
Het kan altijd, reden te meer om op tijd winst te nemen
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Wie zit nog long hier?
Morgen vliegt er zo te zien weer een stukje buiten.
Morgen vliegt er zo te zien weer een stukje buiten.
Ik heb eens gekeken naar de technische indicatoren en goed gelachen, afterhours.. ja man
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Is Elon tegenwoordig ook een technische indicator?
Tesla is ook hevig geshort geweest, bijna tot failliet zijnde ...
Ik doelde eerder op de absurde stijging van alles waar Elon ook maar naar kijkt. Neem als toonvoorbeeld de aandelen van Signal Advance, nadat Elon tweet: "use signal."
Gelijk waar de man over tweet, het gaat irrationeel omhoog. Lijkt me een goeie technische indicator
Gelijk waar de man over tweet, het gaat irrationeel omhoog. Lijkt me een goeie technische indicator

-
- Newbie
- Contacteer:
Heb er nog 330 aan gem. 3,7USD over. Morgen hier ook weer deel buiten.
Waarom? De Sec heeft ook niet ingegrepen toen de shorters boven 100% short gingen van de float..
Nu betalen de hedgefunds de prijs voor hun arrogantie en dan zouden de SEC hen nog te hulp moeten komen?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik heb nooit veel om centen gegeven, maar gisteren toen ik $128K op korte tijd weer zag verdampen begon ik toch even te twijfelen.stockzombie schreef: ↑26 januari 2021, 22:14$163 afterhours... Als we niet hadden afgebouwd had ik verdomme eender welke voetbalploeg kunnen kopen..RGiskard schreef: ↑26 januari 2021, 22:10 Elon has spoken!
https://twitter.com/elonmusk/status/135 ... 42703?s=20
Melvin zal die 2.75 B waarschijnlijk gebruiken om zijn shortpositie af te bouwen, ik denk niet dat ze die 2.75 B kregen om verder te knoeien.
Ben eens benieuwd hoelang het fenomeen shorten nog gaat bestaan ... Na dit, waarschijnlijk gaat elk groot hedge fund mensen aannemen alleen om meme stocks en reddit te vinden zodat ze niet failliet gaan, zeker nudat er veel mensen van reddit veel centen gaan hebben.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Heb ze nog 1600 aan $5.15 (ik kan er een cent naast zitten)
Ik zag eerst de Short Squeeze als een mogelijke bonus, de laatste twee weken geloof ik er in.
Game stop heeft nog ongeveer 35miljoen aandelen in de kast liggen, onder de $5 aangekocht, die ze in deeltjes tegen idiote bedragen weer kunnen verkopen. Boekwaarde kan ergens tussen de 4 en de 8 miljard toenemen de volgende weken.
Dat moet en enorme geruststelling voor de shorters zijn, ha we hebben de kans aan de bron om er tegen $x00 uit te stappen
. De koersdoelen zouden wel eens hoog kunnen uitvallen. 
Ik zag eerst de Short Squeeze als een mogelijke bonus, de laatste twee weken geloof ik er in.
Game stop heeft nog ongeveer 35miljoen aandelen in de kast liggen, onder de $5 aangekocht, die ze in deeltjes tegen idiote bedragen weer kunnen verkopen. Boekwaarde kan ergens tussen de 4 en de 8 miljard toenemen de volgende weken.
Dat moet en enorme geruststelling voor de shorters zijn, ha we hebben de kans aan de bron om er tegen $x00 uit te stappen

Leuk om de eerste berichten over Gamestop terug te lezen.
Laten we hopen dat ontdekker Tomke toch wat gekocht heeft...
Laten we hopen dat ontdekker Tomke toch wat gekocht heeft...
Momenteel mogen ze niks verhandelen geloof ik omdat earnings eraan komen.. Kan mis zittenWannesDenDopper schreef: ↑27 januari 2021, 00:35 Heb ze nog 1600 aan $5.15 (ik kan er een cent naast zitten)
Dat moet en enorme geruststelling voor de shorters zijn, ha we hebben de kans aan de bron om er tegen $x00 uit te stappen. De koersdoelen zouden wel eens hoog kunnen uitvallen.
![]()
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Heb idd stuk verkocht aan $150. Maar heb nog steeds een positie. En ja mijn winst had nog veel meer kunnen geweest zijn. Maar $gme was een gamechanger in die zin dat de komende 50 jaar niets meer hoeft en alles kan. Cheers fellow spaargidsers.