Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Aanvankelijk veel problemen met die deals. Dan heb ik een specifieke browser ingesteld met de MV plugin en zonder privacy add-ons en dat loopt (relatief) vlot.
Van netwerk was ik aanvankelijk geen fan. Niet zo vaak nodig want woonde niet in BE, maar herinner me dat ik vaak geen bereik had qua internet als ik BE binnenkwam en zelfs in Brabant rond Brussel.
Ik merk nu toch een serieuze verbetering.
Van netwerk was ik aanvankelijk geen fan. Niet zo vaak nodig want woonde niet in BE, maar herinner me dat ik vaak geen bereik had qua internet als ik BE binnenkwam en zelfs in Brabant rond Brussel.
Ik merk nu toch een serieuze verbetering.
Mijn vrouw heeft zonet via de Vikingdeals een nieuwe smartphone gekocht via Bol.com. Eens zien of ze haar punten zal krijgen.
Bij mijn iPhone heb ik ze nooit gekregen en toen ik mijn laptop (1329 euro) ook niet.
Bij mijn iPhone heb ik ze nooit gekregen en toen ik mijn laptop (1329 euro) ook niet.
Ja , als eind van de week geen mail over punten in de wacht , claim indienen.
En hopelijk was bij uw vrouw de Viking deal actief , anders geen punten. ( melding op tabblad)
Dus niet te rap op Mobile Vikings schieten , als aankoop niet geregistreerd staat in overzicht geen punten.
Dus inloggen , viking punten , viking punten niet gekregen , daar bol com en er zou een uur moeten staan van aankoop.
En hopelijk was bij uw vrouw de Viking deal actief , anders geen punten. ( melding op tabblad)
Dus niet te rap op Mobile Vikings schieten , als aankoop niet geregistreerd staat in overzicht geen punten.
Dus inloggen , viking punten , viking punten niet gekregen , daar bol com en er zou een uur moeten staan van aankoop.
Estate Guru believer.
Heb ook al een aantal keer claim gedaan, is altijd al binnen de dag goedgekeurd.
Wel goed kijken hoe je de punten moet berekenen, is zonder verzendkost en zonder btw, is niet altijd duidelijk op de factuur.
Recent nog via fonq en brouwland geshopt: 47,89 punten staan in wacht
Wel goed kijken hoe je de punten moet berekenen, is zonder verzendkost en zonder btw, is niet altijd duidelijk op de factuur.
Recent nog via fonq en brouwland geshopt: 47,89 punten staan in wacht
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
We hebben het samen gedaan omdat ik haar zei van 'je zal belwaarde terug krijgen als je het via MV doet'. Ze had de gsm + hoesje in haar winkelmandje gelegd. Daarna alles gesloten en dan via MV -> Vikingdeals naar Bol.com en meteen afrekenen.platin schreef: ↑26 januari 2021, 20:25 Ja , als eind van de week geen mail over punten in de wacht , claim indienen.
Ik weet dat het bij duurdere aankopen heel vaak misgaat met die punten.
Ik heb al een paar keer een claim gedaan. Bij mij duurt het altijd lang (weken) eer het in orde komt en soms komt het gewoon nooit in orde.
Ik zou niet durven zeggen dat het allemaal perfect gaat maar de 5 punten / euro van Hello Bank komt elke maand op tijd. Voor de rest kan het me niet zo veel schelen.
Met die Hello Bank heb ik ook geen problemen. Het gaat vaak mis bij de grote (duurdere) aankopen zoals smartphones, laptops en reizen.
Mediamarkt moet ik systematisch zelf achteraf aanvragen, voor de rest werkt het wel vrij vlot. Met Bol en Coolbue nog nooit een probleem gehad.
ING heeft ook zo'n systeem (ING+Deals) maar dan cash teruggestort op de rekening. 2/3 aankopen in januari verschijnen niet automatisch...
ING heeft ook zo'n systeem (ING+Deals) maar dan cash teruggestort op de rekening. 2/3 aankopen in januari verschijnen niet automatisch...
De terug betalingen gebeuren niet altijd op dezelfde manier.
Er zijn er bvb met wachttijd van 105 dagen , werkdagen of weekend inbegrepen ?
Estate Guru believer.
-
- Newbie
- Contacteer:
ik ben er erg tevreden mee. Ik had eens een probleempje met de app en ik stuurde hen een PB op facebook en ik werd meteen verder geholpen. Bij andere providers had ik waarschijnlijk 15 min aan de lijn moeten wachten om dan doorgestuurd te worden naar iemand anders!
Voor mij blijft het ontbreken van VoWiFi en VolTE een te groot negatief punt om MV te nemen. Voor de rest, nu de problemen van de full MVNO omslag achterwege zijn, blijf ik hun aanbod wel goed vinden (niet meer DE trendsetter van vroeger, maar wel nog zeker ok).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Nu nog in het Vlaams waarom nodig, of belangrijk en voor wat, voor wie.
Nodig voor enkelingen of belangrijk voor beperkte groep.
Bij welke gsm-operators wel al in gebruik of mogelijk.
Estate Guru believer.
VoWiFi zorgt er in nieuwe gebouwen met wifi voor dat je smartphone kan bellen via de wifi. Met de huidige normen in nieuwbouw geraakt de gsm mast amper binnen.
VolTE zorgt ervoor dat wanneer je belt met je smartphone je dataverbinding niet wegvalt. Dat is vooral nodig als je met een gps zoals bv Waze onderweg bent of dat je kan bellen en iets opzoeken tegelijkertijd.
Momenteel bieden Orange, Proximus, Telenet en Youphone VoWiFi aan. EDPnet zou ermee bezig zijn.
Dus ja, dat zijn broodnodige functies die zelfs nog niet op de roadmap staan bij MV. Heel spijtig voor zo'n type provider.
VolTE zorgt ervoor dat wanneer je belt met je smartphone je dataverbinding niet wegvalt. Dat is vooral nodig als je met een gps zoals bv Waze onderweg bent of dat je kan bellen en iets opzoeken tegelijkertijd.
Momenteel bieden Orange, Proximus, Telenet en Youphone VoWiFi aan. EDPnet zou ermee bezig zijn.
Dus ja, dat zijn broodnodige functies die zelfs nog niet op de roadmap staan bij MV. Heel spijtig voor zo'n type provider.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Weeral iets bijgeleerd.
En heeft elke smartphone zoiets aan boord ?
Estate Guru believer.
Alleen de recentere en duurdere machines.. maar het raakt meer en meer ingeburgerd in de nieuwe toestellen.
Mijn toestel uit de prijsklasse 200-300 euro van 2 a 3 jaar oud heeft dat niet.
Een high range toestel had dat toen wel al.
Mijn toestel uit de prijsklasse 200-300 euro van 2 a 3 jaar oud heeft dat niet.
Een high range toestel had dat toen wel al.