Corona-virus.
-
telewerken
- Jr. Member

Re: Corona-virus.
Ondanks de vele besmettingen, vergeet niet dat het overgrote deel van de bevolking GEZOND EN NIET ZIEK IS. Die lopen alleen de kans om het te worden àls ze zich laten inenten. Of ernstige bijwerkingen te krijgen.
Als er een elite zou zijn die de wereldbevolking structureel wil verminderen, zou die wel heel erg dom zijn om dat te doen door de ouderen wat sneller het hoekje om te helpen.
Om een duurzame afname van de wereldbevolking te realiseren, moet je het aantal geboortes beperken, liefst op een permanente manier. En dat doe je niet door het oude, onvruchtbare gedeelte van de bevolking uit te dunnen.
Om een duurzame afname van de wereldbevolking te realiseren, moet je het aantal geboortes beperken, liefst op een permanente manier. En dat doe je niet door het oude, onvruchtbare gedeelte van de bevolking uit te dunnen.
-
telewerken
- Jr. Member

mmm goed om weten, en hoe pak je de geboortes aan zonder dat het opvalt?
-
telewerken
- Jr. Member

Eigenlijk niet zo moeilijk, als het de beurt is aan jonge vrouwen tussen 16 en 30 jaar, dan dien je een vaccin toe dat vermengd is met een sterk anticonceptiemiddel.
Niet teveel moeite steken Nipo in het proberen te overtuigen van onze nutcases hier op spaargids (en zoals ik ook vaststel op reacties op facebookberichten) het is nutteloos.
Tot voor een paar maanden was ik er van overtuigd dat een schertsfiguur als Trump hier nooit verkozen zou geraken, nu zou ik er mijn handen niet meer voor in het vuur durven steken.
Dat is net het punt. Tot voor een paar maanden beweerden ze dat kinderen niet de motor waren van de epidemie en dat ze wellicht geen verspreiders waren, niet moeilijk om dat te beweren als ze geen kinderen testen. Ik kan zo ook zeggen dat ik er van overtuigd ben dat 120-jarigen geen virusverspreiders zijn : er zijn er geen.Charlesvdw schreef: ↑30 januari 2021, 10:26 @Jeff : natuurlijk vinden ze meer besmettingen bij kinderen, ze worden veel meer getest. Dat staat trouwens in je eigen bericht.
Met de Britse variant is men kinderen beginnen testen en wonder boven wonder : ze zijn wel degelijk besmet en besmettelijk.
Zonet het bericht gelezen van een school in Langemark : nu al zeker 22 besmettingen op 154 leerlingen ... besmet op school ? Neenee, het zal wel vanuit de gezinssituatie komen.
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
En amper 2 leraars.
Nu, ik vind het goed dat die school nu een weekje toegaat.
Wat ik NIET goed zou vinden, is dat alle basisscholen toegaan.
En gelukkig is de minister van onderwijs hetzelfde idee toegedaan.
Nu, ik vind het goed dat die school nu een weekje toegaat.
Wat ik NIET goed zou vinden, is dat alle basisscholen toegaan.
En gelukkig is de minister van onderwijs hetzelfde idee toegedaan.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Zoals hier: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171203 ... eLnxd6LOHQtelewerken schreef: ↑30 januari 2021, 11:08 Ondanks de vele besmettingen, vergeet niet dat het overgrote deel van de bevolking GEZOND EN NIET ZIEK IS. Die lopen alleen de kans om het te worden àls ze zich laten inenten. Of ernstige bijwerkingen te krijgen.
-
telewerken
- Jr. Member

Bedankt Marilyn, dat artikel toont zeker aan dat er serieuze vergissingen gebeuren met vaccins. De farma-industrie is zéér machtig en sterk verweven met politiek, zeker dezer dagen.
Dus geloof zomaar niet alles wat je leest over die vaccins, de ene dag is het 95% zeker, de volgende is het maar 55%, naargelang wié er over schrijft. De Chinezen lachen met het westen, en verketteren onze vaccins.
En van smorgens tot savonds lezen wij bijna niets anders meer dan virussen en vaccins. Wat is wààr en wat zijn leugens...dat moet je er zelf maar proberen uit te filteren.
Mijn raad is : als je niet besmet bent, en je voelt je helemaal niet ziek...LAAT JE DAN OOK ZOMAAR NIET VACCINEREN
Dus geloof zomaar niet alles wat je leest over die vaccins, de ene dag is het 95% zeker, de volgende is het maar 55%, naargelang wié er over schrijft. De Chinezen lachen met het westen, en verketteren onze vaccins.
En van smorgens tot savonds lezen wij bijna niets anders meer dan virussen en vaccins. Wat is wààr en wat zijn leugens...dat moet je er zelf maar proberen uit te filteren.
Mijn raad is : als je niet besmet bent, en je voelt je helemaal niet ziek...LAAT JE DAN OOK ZOMAAR NIET VACCINEREN
Je hebt 100% gelijk @Telewerken!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Waarom moet je zolang wachten??telewerken schreef: ↑30 januari 2021, 11:32 Eigenlijk niet zo moeilijk, als het de beurt is aan jonge vrouwen tussen 16 en 30 jaar, dan dien je een vaccin toe dat vermengd is met een sterk anticonceptiemiddel.
Als dat de insteek is dan zit het er al in van in het begin.
Aan de 'Jos' en 'Maria' uit het WZC zal het niet opvallen dat ze onvruchtbaar zijn. Eer dat het boven water komt is gans de bevolking al 'behandeld'.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
telewerken
- Jr. Member

Bedankt Marylin, eindelijk iemand met verstand hier.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

geebee schreef: ↑24 januari 2021, 19:47"Het schoolse leven is duidelijk een bron van verspreiding" ... allee, ondergetekende heeft zo ongeveer negen/tien maanden geleden hetzelfde al gezegd ... (zoek het gerust op) maar nee, scholen waren vooral geen bron van verspreiding (het merendeel van de besmettingen gebeurden binnen het gezin : tja, een besmetting komt wel van ergens het gezin binnengewaaid) ... wetenschappers beginnen nu ook stilletjesaan hun kar te keren ... nu nog opperclown Weyts.
Let wel, ik heb er totaal geen plezier in om gelijk te krijgen, sluiten van scholen en activiteiten voor de jeugd, enzovoorts, is niet iets waar we naar moeten uitkijken maar ik heb het vooral moeilijk (gehad) met de stijging/nivelering van de cijfers altijd op iets of iemand te steken : reizigers, lockdownparties, het zogezegd niet houden aan de regeltjes, de allochtone gemeenschappen, enzovoorts ... terwijl er dagelijks overal te lande Tomorrowlandfestivals bezig waren en zijn (ik heb het over de hoeveelheid volk die op een kleine oppervlakte samen zit op kleine speelplaatsen, kleine klaslokalen en volgestampte bussen) ... zelfs al doen de scholen hun uiterste best om alles te doen zoals het hoort.
Je hebt gelijk wat die verspreiding betreft, en ik erger mij ook aan die hypocrisie van dit niet te durven benoemen.
Ik vind Weyts een ongelooflijk irritante regelneef maar hier strijdt hij mi wel voor de goede zaak. Ik vrees dat de scholen sluiten een geval is waar de remedie erger is dan de kwaal. De scholen sluiten zou zowat het allerlaatste redmiddel moeten zijn.
Enne:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker

Zoals zo dikwijls, 100% akkoord.CarpeNoctem schreef: ↑31 januari 2021, 06:10 Ik vind Weyts een ongelooflijk irritante regelneef maar hier strijdt hij mi wel voor de goede zaak. Ik vrees dat de scholen sluiten een geval is waar de remedie erger is dan de kwaal. De scholen sluiten zou zowat het allerlaatste redmiddel moeten zijn.
Enne:
![]()
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Telewerken is blijkbaar een expert terzake. U bent viroloog en wetenschappelijk geschoold neem ik aan ? Graag bronvermelding van meer dan één bron waar u deze onzin vandaan haalt. En niet afkomen met paljassen zoals viruswaanzin en anderen van dat soort. Gaat u deze onzin ook verkopen aan het medisch personeel op de Covid afdeling van een ziekenhuis of beperkt u zich tot zatte praat aan de virtuele toog ?telewerken schreef: ↑30 januari 2021, 21:14 De Chinezen lachen met het westen, en verketteren onze vaccins.