Order automatisch vervallen
Order automatisch vervallen
Vandaag wou ik een order invoeren. Bij de controle viel het op dat er een waarschuwing stond dat de limietprijs sterk afweek van de laatste koers. Als ik het order bevestigde, dan werd het order meteen geweigerd en stond er bij dat deze vervallen was.
Meer specifiek was het een order voor Moury Construct, die aan 189 noteert. Eerst een order van 178 ingegeven en dan 179 geprobeerd. Bij order van 180 kreeg ik niet meer de waarschuwing dat deze sterk afweek van de laatste koers, maar ook deze ging uiteindelijk niet door.
Wat is hier de bedoeling van? Is dit door de hele GameStop hetze? Dit kan toch niet, deze orders zijn volgens mij perfect normaal? Zeker als je dat orderboek bekijkt.
Of is het omdat het aandeel op de fixing markt noteert en ik hier nog een formulier voor moet invullen?
Meer specifiek was het een order voor Moury Construct, die aan 189 noteert. Eerst een order van 178 ingegeven en dan 179 geprobeerd. Bij order van 180 kreeg ik niet meer de waarschuwing dat deze sterk afweek van de laatste koers, maar ook deze ging uiteindelijk niet door.
Wat is hier de bedoeling van? Is dit door de hele GameStop hetze? Dit kan toch niet, deze orders zijn volgens mij perfect normaal? Zeker als je dat orderboek bekijkt.
Of is het omdat het aandeel op de fixing markt noteert en ik hier nog een formulier voor moet invullen?
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Order automatisch vervallen
Die is met Double-Fixing, ja.
Hoe dit volgens mij werkt:
09:00 -> 11:30 kan je auction order ingeven
11:30 -> fixing prijs
11:30 -> 15:00 continues trading aan laatste prijs
15:00 -> 16:30 kan je auction order ingeven
16:30 -> fixing prijs
16:30 -> 17:00 continues trading aan laatste prijs
Meer info: https://www.euronext.com/sites/default/ ... 04/FAQ.pdf
Hoe dit volgens mij werkt:
09:00 -> 11:30 kan je auction order ingeven
11:30 -> fixing prijs
11:30 -> 15:00 continues trading aan laatste prijs
15:00 -> 16:30 kan je auction order ingeven
16:30 -> fixing prijs
16:30 -> 17:00 continues trading aan laatste prijs
Meer info: https://www.euronext.com/sites/default/ ... 04/FAQ.pdf
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Order automatisch vervallen
Daarnet een order geplaatst en deze keer ging het dus wel.
Dank voor de opheldering!
Dank voor de opheldering!
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)