nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Het is geen essentiële verplaatsing, dus ze mag momenteel niet plaatsvinden, vermoed ik.foopah schreef: ↑2 februari 2021, 10:54Ai, daar schiet hij weer in een NVA-kramp met de bijhorende leugens.amturingas schreef: ↑2 februari 2021, 09:49 Bart De Wever strijkt al 20 jaar het salaris van parlementslid op.
* Sinds 2004 parlementslid, dat is 17 jaar.
* Heeft een begrensde totaalwedde, en krijgt dus geen volledig salaris van parlementslid.
Weverke, ondertussen al eens laten kijken naar je NVA-obsessie ?
Ondertussen is men bij VLD ook lustig bezig om interne afrekeningen te houden:
Daar waar Rutte vorige week zelf nog de risé van de Wetstraat was, ziet ze haar kans nu schoon om op A. De Croo te schieten nu die is komen zeggen dat een panemiewet die democratisch vastlegt hoe de overheid vrijheidsbeperkende maatregelen dient op te leggen, een 'risico' inhoudt!
Zoals de oud-voorzitster terecht opmerkte, is dat toch elementair democratisch fatsoen om zo iets fundamenteel via het parlement te regelen, zeker voor een liberaal!
https://twitter.com/RuttenGwendolyn/sta ... 2026566663
Dat zal deugd gedaan hebben om het onhooggevallen 'zoontje-van' eventjes flink te kakken kunnen zetten hebben.
Ik vraag mij af of ze al een huiszoeking gepland hebben om te zien of ze geen verfborstels met groene verfsporen op in haar tuinhuis liggen heeft trouwens...
E. Lachaert weet ondertussen van geen hout meer pijlen maken met al de interne conflicten tussen enerzijds de liberalen die enkel hun partijprogramma uitverkopen om aan de macht te komen en anderzijds zij die er ook nog eens al hun ideologische principes zelf bij in solden willen zetten... en speelt nu blijkbaar met het idee om VLD niet enkel een nieuwe naam te geven, maar gewoonweg om te vormen naar een naamloze beweging rond de premier! Nu kidding: een soort LREM van Macron, maar dan in Vlaanderen, correctie, België!
Wie er tot nu toe nog aan twijfelde dat de man uit Merelbeke weldegelijk een pure stroman van de familie De Croo was en al zijn geleuter over een terugkeer naar de donkerblauwe waarden ook echt serieus nam, die voelt zich nu wel helemaal een zotskap aangemeten worden door het trio De Croo - Lachaert - Van Quickenborne.
-
- Verbannen Gebruiker
inquirer schreef: ↑2 februari 2021, 11:23
Ondertussen is men bij VLD ook lustig bezig om interne afrekeningen te houden:
Daar waar Rutte vorige week zelf nog de risé van de Wetstraat was, ziet ze haar kans nu schoon om opte schieten nu die is komen zeggen dat een panemiewet die democratisch vastlegt hoe de overheid vrijheidsbeperkende maatregelen dient op te leggen, een 'risico' inhoudt!A. De Croo
Zoals de oud-voorzitster terecht opmerkte, is dat toch elementair democratisch fatsoen om zo iets fundamenteel via het parlement te regelen, zeker voor een liberaal!
https://twitter.com/RuttenGwendolyn/sta ... 2026566663
Dat zal deugd gedaan hebben om het onhooggevallen 'zoontje-van' eventjes flink te kakken kunnen zetten hebben.
Ik vraag mij af of ze al een huiszoeking gepland hebben om te zien of ze geen verfborstels met groene verfsporen op in haar tuinhuis liggen heeft trouwens...
E. Lachaert weet ondertussen van geen hout meer pijlen maken met al de interne conflicten tussen enerzijds de liberalen die enkel hun partijprogramma uitverkopen om aan de macht te komen en anderzijds zij die er ook nog eens al hun ideologische principes zelf bij in solden willen zetten... en speelt nu blijkbaar met het idee om VLD niet enkel een nieuwe naam te geven, maar gewoonweg om te vormen naar een naamloze beweging rond de premier! Nu kidding: een soort LREM van Macron, maar dan in Vlaanderen, correctie, België!
Wie er tot nu toe nog aan twijfelde dat de man uit Merelbeke weldegelijk een pure stroman van de familie De Croo was en al zijn geleuter over een terugkeer naar de donkerblauwe waarden ook echt serieus nam, die voelt zich nu wel helemaal een zotskap aangemeten worden door het trio De Croo - Lachaert - Van Quickenborne.
1112 berichten over VLD ....
En per bericht een tiental keer een VLD persoon of VLD noemen...
Meer dan 10.000 keer ....
Inquirer, jongen, denk je dat dat gezond is
Bwah, volgens het gelekte interne document betaal je 250 per persoon en mag je doorrijden.DeanThe2nd schreef: ↑2 februari 2021, 11:16Mag dat wel? Dat is nu toch niet bepaald een essentiële verplaatsing. Eerder een overbodige en verder totaal te vermijden verplaatsing, mijn gedacht.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Dus als je 250 € op overschot hebt, kan je uitstapjes naar het 'buitenland' doen. Voor calvo geen probleem natuurlijk, die schuift zijn rekeningen gewoon door naar de belastingbetaler.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Ik heb het interne document nog niet gelezen maar de gazet blijkbaar wel. Hoe zou dat nu komen .
Wie geld genoeg heeft kan naar het buitenland, de rest blijft beter thuis.
Wie geld genoeg heeft kan naar het buitenland, de rest blijft beter thuis.
Hahaha, zalig.inquirer schreef: ↑2 februari 2021, 11:23 E. Lachaert weet ondertussen van geen hout meer pijlen maken met al de interne conflicten tussen enerzijds de liberalen die enkel hun partijprogramma uitverkopen om aan de macht te komen en anderzijds zij die er ook nog eens al hun ideologische principes zelf bij in solden willen zetten...
-
- Verbannen Gebruiker
Hij zoekt nog iemand met een auto en rijbewijs om hem op regelmatige basis richting Nederland te rijden.DeanThe2nd schreef: ↑2 februari 2021, 12:18 Voor calvo geen probleem natuurlijk, die schuift zijn rekeningen gewoon door naar de belastingbetaler.
Dat is nog zo geen slechte deal, we betalen hem een wedde en in ruil belooft hij in de luwte te blijven en zijn hobby vanaf nu in het buitenland te beoefenen.inquirer schreef: ↑2 februari 2021, 09:46 K. Calvo stapt op als fractievoorzitter van GROEN en gaat binnenkort in de luwte werken in Nederland: daar, achter de schermen, wordt hij medewerker bij de denktank van de Nederlandse partij GroenLinks. Hij wil ook een nieuw boek schrijven en blijft natuurlijk wel de wedde van parlementslid in België opstrijken.
Als hij stopt als parlementslid komt er toch een andere groene in de plaats...
K. Calvo heeft inderdaad geen rijbewijs, maar ik hoop dat hij toch het fatsoen heeft om met de trein te gaan?
Of gaat die echt elke dag een pak luchtvervuiling veroorzaken om ginder in Den Haag een boek te gaan schrijven?
"Fuck de Zijlijn" was toch zijn vorige pennenvrucht... Het was wel profetisch.
Goed bezig.
Of gaat die echt elke dag een pak luchtvervuiling veroorzaken om ginder in Den Haag een boek te gaan schrijven?
Goed bezig.
-
- Verbannen Gebruiker
Als federaal parlementslid heeft hij inderdaad recht op gratis openbaar vervoer (in eerste klasse), maar enkel tot aan de grens. Een of andere geitenwollensok zal hem van daar af dan met de bakfiets tot in Den Haag moeten voeren zeker?David_DeWa schreef: ↑2 februari 2021, 16:11Porblematisch, de loketten in zijn station worden waarschijnlijk gesloten.
Of zou hij nog steeds genieten van een treinabonnement eerste klasse?
Hij behoorde tot hiertoe alleszins tot de 'lastigaards' die na een uitgelopen kamerdebat doodleuk aan leden van andere fracties die tot even voordien niets goeds konden doen, poeslief kwam vragen om hem een lift richting huis te geven...
Politiek is toch soms echt slecht theater, hoor.
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
Hij heeft in elk geval het fatsoen om zich niet te laten fotograferen tussen de hoofden van 2 mafia-families.inquirer schreef: ↑2 februari 2021, 16:05 K. Calvo heeft inderdaad geen rijbewijs, maar ik hoop dat hij toch het fatsoen heeft om met de trein te gaan?
Goed bezig.
Jij vindt dat blijkbaar minder erg dan geen rijbewijs hebben.
-
- Verbannen Gebruiker
Deze persoon raapt ook wel heel gemakkelijk zijn parlementaire wedde op.
'Ik doe inderdaad weinig of niets in het parlement, maar ik lever enorm veel werk als volksvertegenwoordiger buiten het parlement.' Dat is de reactie van Bart De Wever (N-VA) op zijn lage score in de ranking van parlementairen die zewerkenvoorjou.be maakte.
Bart De Wever is naast voorzitter van de grootste partij van het land, N-VA, en burgemeester van de grootste stad van Vlaanderen, ook nog Vlaams parlementslid. Volgens een ranking van zewerkenvoorjou.be en de Universiteit van Antwerpen is De Wever verre van een actief parlementslid. Hij staat op de 122e plaats, de voorlaatste. Op de 124e plaats staat zijn voorganger als Antwerps burgemeester, Patrick Janssens (SP.A).
'Ik doe inderdaad weinig of niets in het parlement, maar ik lever enorm veel werk als volksvertegenwoordiger buiten het parlement.' Dat is de reactie van Bart De Wever (N-VA) op zijn lage score in de ranking van parlementairen die zewerkenvoorjou.be maakte.
Bart De Wever is naast voorzitter van de grootste partij van het land, N-VA, en burgemeester van de grootste stad van Vlaanderen, ook nog Vlaams parlementslid. Volgens een ranking van zewerkenvoorjou.be en de Universiteit van Antwerpen is De Wever verre van een actief parlementslid. Hij staat op de 122e plaats, de voorlaatste. Op de 124e plaats staat zijn voorganger als Antwerps burgemeester, Patrick Janssens (SP.A).
-
- Verbannen Gebruiker
Wat moeten we hierop plakken?inquirer schreef: ↑2 februari 2021, 16:05 K. Calvo heeft inderdaad geen rijbewijs, maar ik hoop dat hij toch het fatsoen heeft om met de trein te gaan?
Goed bezig.