Pc/laptop monitor
Pc/laptop monitor
Beste leden
Ik ben op zoek naar een extra monitor om aan te sluiten op mijn laptop grootte tussen 18 en 24 inch (standaard?).
Ik gebruik mijn laptop voor basis activiteiten (Office toepassingen, websearch) dus het hoeft zeker geen Game monitor te zijn.
Kennen jullie aanbieders/winkels die voordelige monitors verkopen? Of die vaak een aanbieding doen?
Ik heb reeds gezocht via de bekende coolblue's, bol.com's maar deze blijven naar mijn mening toch duur...
De goedkoopste die ik vandaag kon vinden was op de website van Dell voor net geen 80€.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Ik ben op zoek naar een extra monitor om aan te sluiten op mijn laptop grootte tussen 18 en 24 inch (standaard?).
Ik gebruik mijn laptop voor basis activiteiten (Office toepassingen, websearch) dus het hoeft zeker geen Game monitor te zijn.
Kennen jullie aanbieders/winkels die voordelige monitors verkopen? Of die vaak een aanbieding doen?
Ik heb reeds gezocht via de bekende coolblue's, bol.com's maar deze blijven naar mijn mening toch duur...
De goedkoopste die ik vandaag kon vinden was op de website van Dell voor net geen 80€.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Re: Pc/laptop monitor
Als €80 (of lager) het budget is dat je voor ogen hebt dan stel ik eerder voor om 2de hands te gaan kijken. Monitors gaan zeer lang mee en je kan best wel een goed model vinden van 5 jaar terug voor een mooie prijs (het aanbod is groot dus je kan gerust wat naar beneden afdwingen).
Best het toestel goed testen voordat je effectief koopt uiteraard. Kijk het goed na op dode pixels door er verschillende kleuren (rood, blauw, groen en wit) op te laten verschijnen en door te spelen met de helderheid.
Geen zin in 2dehands, dan denk ik dat die Dell op zich niet je slechtste keuze zal zijn. Een ruim aanbod in die €80 prijsklasse is er nu niet (tenzij van de volstrekt onbekende leverancier Terra), dus veel goedkoper zal je niet vinden. https://tweakers.net/monitoren/vergelij ... alKVqYGtQA
Overigens in de lage prijsklasse is er weinig verschil in monitors (ook gelijkaardig bij tv's). Die panelen worden door praktisch dezelfde leverancier gemaakt (LG, Samsung of een of andere Chinese OEM leverancier). Dan is het gewoon, choose your poison.
Ofwel heb je een "all arounder" die nergens echt in zal uitblinken ofwel sterk in het een (refresh rate bijvoorbeeld) en zeer zwak in het andere (bouwkwaliteit of zijn resolutie).
Om die reden ga je ook amper professionele reviews vinden. Ze zijn niet interessant om te maken want niemand leest ze.
Best het toestel goed testen voordat je effectief koopt uiteraard. Kijk het goed na op dode pixels door er verschillende kleuren (rood, blauw, groen en wit) op te laten verschijnen en door te spelen met de helderheid.
Geen zin in 2dehands, dan denk ik dat die Dell op zich niet je slechtste keuze zal zijn. Een ruim aanbod in die €80 prijsklasse is er nu niet (tenzij van de volstrekt onbekende leverancier Terra), dus veel goedkoper zal je niet vinden. https://tweakers.net/monitoren/vergelij ... alKVqYGtQA
Overigens in de lage prijsklasse is er weinig verschil in monitors (ook gelijkaardig bij tv's). Die panelen worden door praktisch dezelfde leverancier gemaakt (LG, Samsung of een of andere Chinese OEM leverancier). Dan is het gewoon, choose your poison.
Ofwel heb je een "all arounder" die nergens echt in zal uitblinken ofwel sterk in het een (refresh rate bijvoorbeeld) en zeer zwak in het andere (bouwkwaliteit of zijn resolutie).
Om die reden ga je ook amper professionele reviews vinden. Ze zijn niet interessant om te maken want niemand leest ze.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt @SMGGM voor je snelle reactie!
Eens gaan kijken op amazon.de misschien.
DE meeste tv's zijn eventueel als monitor te gebruiken. (hdmi pc - tv)
Keuze wordt alzo een stuk handiger.
Toch voor uw gebruik.
Estate Guru believer.
Kijk vooral naar de aansluitpoorten erop en dewelke je zelf denkt te gebruiken de komende jaren.
Niet alle goedkope schermen hebben DisplayPort of zelfs HDMI.
Samsung LC24F390FHU €120 heeft zelf maar enkel VGA
Niet alle goedkope schermen hebben DisplayPort of zelfs HDMI.
Samsung LC24F390FHU €120 heeft zelf maar enkel VGA
Bij OXFAM kan goede 2hands schermen voor een kleine prijs vinden met waarborg.
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
https://media-monster.be/nl/shop?page_n ... h&limit=60
Ik ben er het laptopje en extra monitor voor mijn dochter gaan kopen. Alles is refurbished en niet van nieuw te onderscheiden eigenlijk. Voor minder geld koop je er degelijker materiaal dan op de coolblues/bol.coms/mediamarkten van de wereld.
Ik ben er het laptopje en extra monitor voor mijn dochter gaan kopen. Alles is refurbished en niet van nieuw te onderscheiden eigenlijk. Voor minder geld koop je er degelijker materiaal dan op de coolblues/bol.coms/mediamarkten van de wereld.
Ik ben er zeker van dat OXFAM dit aanbied in bepaalde vestigingen. Heb ze zelf zien staan samen met 2hands Dell pc's!!door ludo » 23 minuten geleden
geo schreef: ↑
37 minuten geleden
Denk niet dat Oxfam dergelijk materiaal te koop aanbiedt..
Wil dan wel eens weten in welke OXFAM winkel of vestiging hoor....geo schreef: ↑3 februari 2021, 15:21Ik ben er zeker van dat OXFAM dit aanbied in bepaalde vestigingen. Heb ze zelf zien staan samen met 2hands Dell pc's!!door ludo » 23 minuten geleden
geo schreef: ↑
37 minuten geleden
Denk niet dat Oxfam dergelijk materiaal te koop aanbiedt..
op hun site:
In de Oxfam-tweedehandswinkels vind je een uitgebreid assortiment aan:
Kleding en accessoires
Brocante
Boeken
Computers
In de Oxfam-tweedehandswinkels vind je een uitgebreid assortiment aan:
Kleding en accessoires
Brocante
Boeken
Computers
-
- Newbie
Ik zou een computerscherm tweedehands toch nooit kopen hoor. Dan liever een goedkoop nieuwe tv, die kan je ook aan je laptop aansluiten.