nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Amturingas heeft gewoon een bliksemafleider nodig, Sintorama.sintorama schreef: ↑4 februari 2021, 09:24Op zich zegt dat niks he. Je zou ook een lijst kunnen opmaken van parlementleden die minder dan de mediaan aanwezig zijn en dan vaststellen dat potvdedorie DE HELFT van alle parlementsleden onder die drempel valt!!
Er moet iemand de laatste zijn, dus zo'n hitparade zegt op zich niets. Wat telt zijn de absolute cijfers en daarvan weten we dat die erg belabberd zijn, aangezien parlementsleden het meeste van hun werk niet in het parlement uitvoeren. Ik ben afgelopen jaar ook maar enkele keren aanwezig geweest op kantoor, wilt dat zeggen dat ik niet veel gewerkt heb?
Laat hem maar eens die Said opzoeken.
Je komt nogal wat tegen hoor...
Oh, en als u klaar bent, Amturingas: de juffrouw heeft nog een zusje, 'Fikria'.
Ook met een heel interessant profiel trouwens: een beetje een cross-over tussen de speels-artistieke aanpak van grote zus, en het religieus-fundamentalistische van haar broer.
Leuk gezelschap daar aan tafel, de zondag bij mama (buiten Coronatijden).
-
- Verbannen Gebruiker
Ik heb alleen haatpagina's gevonden van extreemrechtse, racistische groeperingen.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 09:31
Laat hem maar eens die Said opzoeken.
Je komt nogal wat tegen hoor...
Oh, en als u klaar bent, Amturingas: de juffrouw heeft nog een zusje, 'Fikria'.
Ook met een heel interessant profiel trouwens: een beetje een cross-over tussen de speels-artistieke aanpak van grote zus, en het religieus-fundamentalistische van haar broer.
Leuk gezelschap daar aan tafel, de zondag bij mama (buiten Coronatijden).
Help ons allemaal uit de onzekerheid: wat zijn jouw bronnen?
De pagina's waarop u bij het zoeken als eerste terecht komt, zeggen veel over iemands dagdagelijkse obsessie...amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 09:28Ik heb alleen haatpagina's gevonden van extreemrechtse, racistische groeperingen.
Ik zie bv. via de "extreemrechtse haatpagina" LinkedIn, dat haar broer Chairman bij Al Mawada is.
Als ik vervolgens doorzoek op wat normaal een bedrijf zou moeten zijn gelet op deze professionele netwerksite, dan blijkt dat een religieuze vzw te zijn die in een flink aantal rapporten van de politie en de Staatveiligheid opduikt...
De Veiligheid van de Staat, da's waarschijnlijk nog zo'n racistische groepering zeker, in uw ogen?
-
- Verbannen Gebruiker
Kun je nu eindelijk eens concreet zijn? Altijd rond de pot draaien?inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 09:39De pagina's waarop u bij het zoeken als eerste terecht komt, zeggen veel over iemands dagdagelijkse obsessie...amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 09:28
Ik heb alleen haatpagina's gevonden van extreemrechtse, racistische groeperingen.
Ik zie bv. via de "extreemrechtse haatpagina" LinkedIn, dat haar broer Chairman bij Al Mawada is.
Als ik vervolgens doorzoek op wat normaal een bedrijf zou moeten zijn gelet op deze professionele netwerksite, dan blijkt dat een religieuze vzw te zijn die in een flink aantal rapporten van de politie en de Staatveiligheid opduikt...
De Veiligheid van de Staat, da's waarschijnlijk nog zo'n racistische groepering zeker, in uw ogen?
Altijd maar mist spuien?
Welke rapporten?
Wat staat in die rapporten?
-
- Verbannen Gebruiker
Bijkomende vraag.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 09:39De pagina's waarop u bij het zoeken als eerste terecht komt, zeggen veel over iemands dagdagelijkse obsessie...amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 09:28
Ik heb alleen haatpagina's gevonden van extreemrechtse, racistische groeperingen.
Ik kan mij niet voorstellen dat op hun LinkedIn pagina staat dat ze voorkomen in talrijke rapporten.
Vandaar: op welke haatpagina van welke extreemrechtse, racistische groeperingen heb je deze info gevonden?
-
- Verbannen Gebruiker
Je hebt tot nu toe enkel verwezen naar de LinkedIn pagina van de vzw waar die broer voorzitter van is.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 09:16Weet u dat niet, of doet u alsof?amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 09:09
Dat is het niveau van Dag Allemaal
We zijn heel benieuwd naar meer details over die salafistische banden.
Sihame's broer heet Saïd...
Zoek die gewoon eens op via Google, dan krijgt u op één pagina meteen een mooi beeld van 's mans activiteiten en overtuigingen. De man wordt dus wel door de Veiligheid van de Staat opgevolgd, hé!
Kun je a.u.b. nu eindelijk eens zeggen wat die ene pagina is?
Lees gewoon de links die op uw google zoekpagina tevoorschijn komen, Amturingas, ipv hier tot 3 maal toe half hysterisch te komen schreeuwen tegen mij dat ik u in geuren en kleuren elk detail moet overschrijven eruit, enkel omdat de bronnen die u vindt, u niet aanstaan.
Blijkbaar wel erg lange teentjes: u komt toch niet toevallig uit dezelfde gemeenschap zeker?
Want dan hebben we een patroontje ontdekt. Lees maar eens wie hierin 'plots' opduikt, zogezegd als 'gewone moslim' om meteen kritiek te komen geven: https://www.hln.be/binnenland/antwerpse ... ~a22ddf8d/
En welke vergoelijking er weeral gemaakt wordt door Saïd El Kaouakibi.
Dat sfeertje altijd, toch weer...
Blijkbaar wel erg lange teentjes: u komt toch niet toevallig uit dezelfde gemeenschap zeker?
Want dan hebben we een patroontje ontdekt. Lees maar eens wie hierin 'plots' opduikt, zogezegd als 'gewone moslim' om meteen kritiek te komen geven: https://www.hln.be/binnenland/antwerpse ... ~a22ddf8d/
Beseft U eigenlijk wel dat journalisten zich dienen te houden aan objectiviteit bij hun berichtgeving en dat er daarbij ook een deontologische code geldt. Daar heeft U hier duidelijk geen last van.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 09:11 Ondertussen zijn de 'onderzoeksjournalisten' ook wakker geworden hoor, al sloven ze zich vooral uit in het benadrukken dat 'dit niet noodzakelijk onwettig hoeft te zijn': tot VIJF maal toe in een artikel, soms zelfs in 1 enkele zin....
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02/03 ... ijk-de-he/
Ik vraag mij ook af wat al die 'wetstraatwatchers' van VRT en VTM sinds eind november hebben gedaan?
Het moet hen toch ook opgevallen zijn dat ze sindsdien nooit nog in het Vlaams Parlement is geweest?
Stellen die zich dan geen vragen bij de langdurige afwezigheid van iemand die tot deze zomer letterlijk geen enkele zitting voorbij kon laten gaan zonder oppositie te moeten gaan voeren tegen een regering waarin haar eigen partij zit?
Vreemd toch hoe sommige dingen blijkbaar 'niet opgemerkt' worden door experten en analisten... of gewoon collectief genegeerd worden, in de hoop dat het allemaal nog goed komt.
U neemt steeds een aantal feiten/vaststellingen, dikt deze dan aan met (nog) niet bewezen insinuaties die U steevast al als feiten voorstelt en zo brouwt U hier al maandenlang uw posts en presenteert ze dan als "de waarheid". Door vele vele lezers hier worden ze dan ook als dusdanig gelooft. Of ze vinden er de bevestiging van hun zienswijze in.
Ik weet wel beter. Ze geven enkel maar uw opinie op de zaken weer.
Het weergeven van vaststaande feiten is objectief en geen voorafname op eventuele conclusies door journalisten of wie dan ook toch?jeff schreef: ↑4 februari 2021, 10:48Beseft U eigenlijk wel dat journalisten zich dienen te houden aan objectiviteit bij hun berichtgeving en dat er daarbij ook een deontologische code geldt.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 09:11 Ondertussen zijn de 'onderzoeksjournalisten' ook wakker geworden hoor, al sloven ze zich vooral uit in het benadrukken dat 'dit niet noodzakelijk onwettig hoeft te zijn': tot VIJF maal toe in een artikel, soms zelfs in 1 enkele zin....
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02/03 ... ijk-de-he/
Ik vraag mij ook af wat al die 'wetstraatwatchers' van VRT en VTM sinds eind november hebben gedaan?
Het moet hen toch ook opgevallen zijn dat ze sindsdien nooit nog in het Vlaams Parlement is geweest?
Stellen die zich dan geen vragen bij de langdurige afwezigheid van iemand die tot deze zomer letterlijk geen enkele zitting voorbij kon laten gaan zonder oppositie te moeten gaan voeren tegen een regering waarin haar eigen partij zit?
Vreemd toch hoe sommige dingen blijkbaar 'niet opgemerkt' worden door experten en analisten... of gewoon collectief genegeerd worden, in de hoop dat het allemaal nog goed komt.
Ik merk op dat nu plots uitlekt dat de raad van bestuur van de vzw Let's Go Urban reeds begin november in een intern conflict verwikkeld was over de boekhouding van de voorbije 3 jaar (een boekhouding die plots voor een paar weken verdween en dan in gewijzigde vorm terug opdook! Da's schriftvervalsing hé, is hier trouwens al een klacht over ingediend?), dat 3 onafhankelijke bestuurders uit een vzw die voor 100% leeft van subsidies collectief opstapten, terwijl de 2 overige bestuurders bleven zitten (met name Sihame en haar broer), dat er een verzoek bij de rechtbank werd ingediend door die 3 bestuurders om een voorlopige bewindvoerder aan te stellen bij deze subsidieslokkop (dat is toch niet niets als dat op de rol verschijnt, zou je denken?), dat er een hele batterij advocaten aangesteld zijn om dit te gaan bepleiten, dat het parlementslid gedurende al die tijd van de aardboden verdwenen was en niet bereikbaar is voor de pers over gelijk welk thema terwijl ze vroeger zelf mensen opbelde om haar mening kwijt te kunnen, dat een van de veelgeprezen bedrijfjes Wannawork dit weekend plots verkocht werd aan Vivaldis interim zonder verdere uitleg...
Dat dat allemaal gebeurde zonder dat er 1 enkel lijntje over geschreven werd...
Het kan natuurlijk zijn dat Corona zo veel aandacht opslorpt, dat je tegenwoordig met zowat alles wegkomt.
Of het kan zijn dat men het liever niet brengt, omdat het nogal 'gevoelig' ligt, niets reeds met alsolute zekerheid vaststaat en de persoonlijke sympathie tov de dame ongezond groot is.
Ik stel alleen vast samen met u dat hier tot nu toe heel erg veel vaststaande nieuwsfeiten waren die zeker objectief konden gebracht worden zonder deontologische blunder of verder insinuaties dan ook, maar totaal niet vermeld zijn: een bewuste keuze of gewoon incompetentie?
-
- Verbannen Gebruiker
Wel wel. Een nieuwe kant van Inquirer: houdt niet van moslims. Houd je alleen van witte mensen?inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 10:13 Lees gewoon de links die op uw google zoekpagina tevoorschijn komen, Amturingas, ipv hier tot 3 maal toe half hysterisch te komen schreeuwen tegen mij dat ik u in geuren en kleuren elk detail moet overschrijven eruit, enkel omdat de bronnen die u vindt, u niet aanstaan.
Jouw grote baas Bart De Wever zal dit niet leuk vinden.
PS: het feit dat je niet kunt / mag zeggen wat die ene pagina is, maakt jou niet echt geloofwaardig.
U legt mij zoals gebruikelijk weer eens woorden in de mond, naast een partijkaart in de portefeuille.amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 11:21Wel wel. Een nieuwe kant van Inquirer: houdt niet van moslims. Houd je alleen van witte mensen?inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 10:13 Lees gewoon de links die op uw google zoekpagina tevoorschijn komen, Amturingas, ipv hier tot 3 maal toe half hysterisch te komen schreeuwen tegen mij dat ik u in geuren en kleuren elk detail moet overschrijven eruit, enkel omdat de bronnen die u vindt, u niet aanstaan.
Hebt u ook iets inhoudelijks te zeggen over deze onwelriekende zaak, of beperkt uw bijdrage zich tot het gebruikelijke verdachtmaken van de bronnen zelf en de vervolgens al even gebruikelijke 'reductio ad De Weverum' zoals we die van u kennen?
Al iets gevonden over Saïd bv en zijn 'werkgever'?
-
- Verbannen Gebruiker
Ok, dan. De pagina waar ik op kom als ik doe wat je zegt, is een haatpagina van een extreemrechtse, racistische groepering.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 09:16Weet u dat niet, of doet u alsof?amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 09:09
Dat is het niveau van Dag Allemaal
We zijn heel benieuwd naar meer details over die salafistische banden.
Sihame's broer heet Saïd...
Zoek die gewoon eens op via Google, dan krijgt u op één pagina meteen een mooi beeld van 's mans activiteiten en overtuigingen. De man wordt dus wel door de Veiligheid van de Staat opgevolgd, hé!
Je mag deze bron geloofwaardig vinden, maar ik vind ze niet geloofwaardig.
Oei, dan komt u ergens anders terecht dan ik.
Welke pagina is dat wel, als ik vragen mag?
Welke pagina is dat wel, als ik vragen mag?
-
- Verbannen Gebruiker
Ik heb mijn citaat in je post vervolledigd want op de rest (in vetjes) heb je blijkbaar geen reactie.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 11:17Het weergeven van vaststaande feiten is objectief en geen voorafname op eventuele conclusies door journalisten of wie dan ook toch?jeff schreef: ↑4 februari 2021, 10:48
Beseft U eigenlijk wel dat journalisten zich dienen te houden aan objectiviteit bij hun berichtgeving en dat er daarbij ook een deontologische code geldt. Daar heeft U hier duidelijk geen last van.
U neemt steeds een aantal feiten/vaststellingen, dikt deze dan aan met (nog) niet bewezen insinuaties die U steevast al als feiten voorstelt en zo brouwt U hier al maandenlang uw posts en presenteert ze dan als "de waarheid". Door vele vele lezers hier worden ze dan ook als dusdanig gelooft. Of ze vinden er de bevestiging van hun zienswijze in.
Ik weet wel beter. Ze geven enkel maar uw opinie op de zaken weer.
Ik merk op dat nu plots uitlekt dat de raad van bestuur van de vzw Let's Go Urban reeds begin november in een intern conflict verwikkeld was over de boekhouding van de voorbije 3 jaar (een boekhouding die plots voor een paar weken verdween en dan in gewijzigde vorm terug opdook! Da's schriftvervalsing hé, is hier trouwens al een klacht over ingediend?), dat 3 onafhankelijke bestuurders uit een vzw die voor 100% leeft van subsidies collectief opstapten, terwijl de 2 overige bestuurders bleven zitten (met name Sihame en haar broer), dat er een verzoek bij de rechtbank werd ingediend door die 3 bestuurders om een voorlopige bewindvoerder aan te stellen bij deze subsidieslokkop (dat is toch niet niets als dat op de rol verschijnt, zou je denken?), dat er een hele batterij advocaten aangesteld zijn om dit te gaan bepleiten, dat het parlementslid gedurende al die tijd van de aardboden verdwenen was en niet bereikbaar is voor de pers over gelijk welk thema terwijl ze vroeger zelf mensen opbelde om haar mening kwijt te kunnen, dat een van de veelgeprezen bedrijfjes Wannawork dit weekend plots verkocht werd aan Vivaldis interim zonder verdere uitleg...
Dat dat allemaal gebeurde zonder dat er 1 enkel lijntje over geschreven werd...
Het kan natuurlijk zijn dat Corona zo veel aandacht opslorpt, dat je tegenwoordig met zowat alles wegkomt.
Of het kan zijn dat men het liever niet brengt, omdat het nogal 'gevoelig' ligt, niets reeds met alsolute zekerheid vaststaat en de persoonlijke sympathie tov de dame ongezond groot is.
Ik stel alleen vast samen met u dat hier tot nu toe heel erg veel vaststaande nieuwsfeiten waren die zeker objectief konden gebracht worden zonder deontologische blunder of verder insinuaties dan ook, maar totaal niet vermeld zijn: een bewuste keuze of gewoon incompetentie?
Als je jezelf dan toch zo objectief vindt, dan moet er zeker nog een gevestigd mediakanaal zijn waar je nog professioneel aan de bak kan komen, dan hier op SG je "objectieve" pijlen naar de mussen te verschieten.
Maar als gewezen intimus van E. Lachaert zal men her en der wel beter weten. Je kan dus beter proberen bij NVA of LDD, tenminste als je daar al niet onder dak bent. Ik vind in je discours vooral veel echo's van hen en de laatste tijd steeds meer van JMDD terug. Uiteindelijk vind ik het wel vreemd dat je pas het afgelopen jaar "het licht" hebt gezien en pas nu aansluiting hebt gevonden bij het "gedachtengoed" van JMDD.