nieuwe federale regering
-
- Verbannen Gebruiker
Re: nieuwe federale regering
Ha, ik heb de pagina gevonden die je bedoelde en waarop je je baseert.
Vind ik toch ook niet geloofwaardig hoor.
https://www.tscheldt.be/tag/said-el-kaouakibi/
Religieuze zotten geven coronageld aan Marc Van Ranst 13 december 2020 De Redactie
De beweging “Al Mawada Vlaamse moslims tegen Corona” heeft 1000 euro overhandigd aan Marc Van Ranst, de als viroloog vermomde Vlaamse imam.
De beweging “Al Mawada Vlaamse moslims tegen Corona” wordt voorgezeten door Said El Kaouakibi, broer van Sihame El Kaouakibidinges-het-zijn-zo-goed-als-altijd-witte-mannen.
De beweging is zo Vlaams dat ze adverteert in een taal die op geen enkele Vlaamse school onderwezen wordt.
Said El Kaouakibi staat gekend als een uitgesproken salafist, een soort moslim die wil dat de wereld geleid wordt op basis van een sprookjesboek gevuld met draconisch vuurspuwende profeten en appelsienenverzen die oproepen ongelovigen te vermoorden in ruil voor maagden uit de imaginaire wereld van Donatien Alphonse François de Sade.
Said El Kaouakibi is gewoon een religieuze zot. Eigenlijk kent Vlaanderen dat soort van zotten want de 14e, 15e, 16e, 17e, 18e, 19e eeuwse Katholieke Kerk liep er vol van. Blij waren we toen de Katholieke Kerk middels satire en Gezond Verstand implodeerde tot wat ze nu is, een museumbeweging. Angst hebben we, nu we merken dat het gat dat de Katholieke Kerk achterliet wordt ingenomen door de Islam, die net op dezelfde manier als haar Katholieke evenknie in het verleden, controle wil krijgen over de Vlaamse samenleving.
Omdat U ons niet gelooft dat het heel licht is in Saids hoofd volgt hier de karamellen-CV van Said op Facebook. Said, waar nochtans hersens in zouden moeten zitten omdat hij als mens geboren is, profileert zichzelf als “Ik ben enkel wat Hij (De Almachtige) vindt dat ik ben.”
Wij vinden Said, we herhalen, een religieuze zot
Ik kan me toch niet van de indruk doen dat dit zaakje stinkt! Nuja onze politici hebben hun reputatie tegen.
amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 12:11Ha, ik heb de pagina gevonden die je bedoelde en waarop je je baseert.
Zoals reeds gesteld, u komt blijkbaar ergens anders uit dan ik.
Een link met veel meer bedenkelijke feiten en flink wat achtergrond erbij, van een perfect aanvaardbare bron trouwens, is deze:
https://pallieterke.net/2019/11/jihadex ... -probleem/
Zeer interessante lectuur, me dunkt.
En zoals u kan zien, daterend van meer dan een jaar voor de bom barste.
Men dan dus moeilijk beweren dat het allemaal 'nieuw' is wat nu boven water komt, toch?
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Pauzetje genomen, de jaarcijfertjes voor 2020 lopen binnen dus lekker druk, en eens op die link geklikt.amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 12:11 Vind ik toch ook niet geloofwaardig hoor.
Religieuze zot of niet, dat op zich is misschien niet zo geloofwaardig.
Maar ik heb ook op enkele van de andere artikels geklikt die over zijn zuslief gaan en eens doorgelezen. Daar staan zaken in die iedereen kan verifiëren, dus in die zin best geloofwaardig.
Niet dat ik dat nodig heb, ik heb ervaring en wijsheid genoeg om een leugenaar, bedrieger en oplichter te herkennen als ik er één zie. Vooral als dat met belastingspecunia gebeurt.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
-
- Verbannen Gebruiker
Inderdaad.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 12:54 Een link met veel meer bedenkelijke feiten en flink wat achtergrond erbij, van een perfect aanvaardbare bron trouwens, is deze:
Nu kunnen we je uitgangspunten al beter plaatsen.
-
- Verbannen Gebruiker
Neen, Peter Velle is zo ongeveer de laatste persoon die ik geloofwaardig vind.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 12:54amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 12:11
Ha, ik heb de pagina gevonden die je bedoelde en waarop je je baseert.
Zoals reeds gesteld, u komt blijkbaar ergens anders uit dan ik.
Een link met veel meer bedenkelijke feiten en flink wat achtergrond erbij, van een perfect aanvaardbare bron trouwens, is deze:
En zoals u kan zien, daterend van meer dan een jaar voor de bom barste.
Men dan dus moeilijk beweren dat het allemaal 'nieuw' is wat nu boven water komt, toch?
Maar goed. We hebben allebei recht op een eigen mening.
En over één bijkomende zaak kunnen we het vanaf nu ook eens zijn: ik geloof je vanaf nu 100% dat je geen lidkaart van NVA hebt, en ook dat je niet op een andere wijze met NVA bent betrokken.
Het was een lange discussie deze morgen, maar het was niet vruchteloos.
Zoals het past na een cafédiscussie: no hard feelings
Ironisch bedoeld, neem ik aan want 't Pallieterke en objectief "aanvaarbare bron" in één zin. Dat we dat nog mochten meemaken!David_DeWa schreef: ↑4 februari 2021, 13:05Inderdaad.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 12:54 Een link met veel meer bedenkelijke feiten en flink wat achtergrond erbij, van een perfect aanvaardbare bron trouwens, is deze:
U mag van 't Pallieterke' vinden wat u wil, maar het is niet de extreem-rechtste, racistische bron, toch?jeff schreef: ↑4 februari 2021, 13:16Ironisch bedoeld, neem ik aan want 't Pallieterke en objectief "aanvaarbare bron" in één zin. Dat we dat nog mochten meemaken!David_DeWa schreef: ↑4 februari 2021, 13:05
Inderdaad.
Als zelfs Marc Van Ranst openlijk zegt het te lezen...
Wie enkel leest wat in zijn kraam past en waar hij zich goed bij voelt, is vaak onwetend, bewijze hiervan de door velen niet eens gespeelde verbazing toen gisteren het nieuws over de 'malversaties' rond dit jonge allochtone VLD-parlementslid plots in de brede media ontploften.
Ik lees alles, maar hou daarbij wel rekening met van wie de info afkomstig is of wie ze verspreidt.
Ik denk dat MVR daar ook rekening mee houdt als hij bepaalde artikels in 't Pallieterke leest.
Ik denk dat MVR daar ook rekening mee houdt als hij bepaalde artikels in 't Pallieterke leest.
-
- Verbannen Gebruiker
Heb je deze tweet al gezien van Peter Velle, de man die in het Pallieterke-interview waar je naar verwijst, al de interessante info verschaft waar je je op baseert?inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 13:27U mag van 't Pallieterke' vinden wat u wil, maar het is niet de extreem-rechtste, racistische bron, toch?
Wie enkel leest wat in zijn kraam past en waar hij zich goed bij voelt, is vaak onwetend, bewijze hiervan de door velen niet eens gespeelde verbazing toen gisteren het nieuws over de 'malversaties' rond dit jonge allochtone VLD-parlementslid plots in de brede media ontploften.
Dat je geen NVA'er bent, is mij deze morgen al duidelijk geworden. Maar voor de anderen die nog zouden twijfelen:
Peter Velle@PVelleAntiJihad
De stad Antwerpen, vooral burgemeester@Bart_DeWever en schepen
@NabillaAitDaoud, en minister @JanJambon hebben @openvld parlementslid @SihameElk
niets in de weg gelegd met haar gesjoemel. Meer nog, ze hebben haar fortuin aan subsidies gegeven. Geef jullie ontslag!!!
Ik hoop dat u bij deze gerust gesteld bent, en terug kunt slapen...amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 13:49
Dat je geen NVA'er bent, is mij deze morgen al duidelijk geworden. Maar voor de anderen die nog zouden twijfelen:
Die eeuwige obsessie met N-VA van u, daar moet u toch echt eens iets aan gaan doen hoor, want hoe belachelijk is dat nu eigenlijk, om dit na 4 maand en minstens evenveel verschillende pseudoniemen zelf te moeten gaan concluderen eigenlijk.
Doet dat trouwens iets ter zake aan de feiten die ik hier breng, of het nu over VLD of anderen is?
Focus u op de boodschap, niet op de boodschapper, zou ik denken.
Feit is dat het vandaag de dag bijna ondoenbaar is om aan objectieve informatie (zo niet informatie zonder meer) te geraken.inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 13:27U mag van 't Pallieterke' vinden wat u wil, maar het is niet de extreem-rechtste, racistische bron, toch?
Kaaiman schreef in De Tijd: 'Het publiek weet nog geen twintigste van wat er gebeurt'. Zijn bron was Rik Van Cauwelaert.
Dat is ooit anders geweest. Volg zelf reeds van in de zestiger jaren de pers. Ze was toen weliswaar sterk gepolitiseerd maar dat had ook zijn goede kanten:
- je wist welk vlees je in de kuip had
- de dagbladen hielden zich niet in als ze een andere partij konden bekladden
Dan kwam de periode van de zelfcensuur. Maar wat de kranten niet wisten was dat sommige hoofdredacteurs onder een schuilnaam in 't Pallieterke schreven en daar hun zeg konden doen.
Voorbeeld: Leo Custers van GVA.
Daarnaast had je ook de onvergetelijke Mark Grammens (zoon van ...) met Journaal. Hij had nog voor Engelse kranten gewerkt en had daar vele vrienden. Ook bij de EU.
Wist je dat hij postuum de moslim aanslagen in Brussel voorspelde ?
Dat zat zo:
- hij bracht jaren voordien uit dat de staatsveiligheid een stilzwijgend akkoord met hen had: ze mochten hier ongestoord hun aanslagen in Europa voorbereiden in ruil voor vrede in Belgie
- dat akkoord werd in mijn ogen bevestigd toen ze in de TGV wachtten tot de Franse grens voorbij was
- na de aanslag op de dancing in Parijs kon de regering er niet meer onderuit: er volgden huiszoekingen in Molenbeek
- dat was dus een eenzijdige verbreking; het was nog enkel wachten op de aanschaffing van schroot door die lieve jongens
- de aanslag in Zaventem volgde dan idd na enkele weken
-
- Newbie
Eyskens maakte zelfs discrete afspraken met terroristen, om verdwenen en gekidnapte belgen vrij te krijgen met losgeld van de overheid. Dat heeft hij later zélf bekend nadat hij betrapt was door een journalist tijdens zo'n afspraak.
-
- Verbannen Gebruiker
Je hebt ons goed bij de neus gehad. Je hebt altijd ontkend dat je van NVA was, terwijl iedereen dacht dat het wel zo was.
Wie je bent, is wel degelijk van belang. Als ik voor deze morgen wist dat je veel rechtsere opvattingen hebt dan NVA, zelfs veel rechtser dan centraal-Vlaams Belang, dan had ik me zoveel vragen niet gesteld bij jouw bron van informatie.
Jouw bron van informatie is het interview van Peter Velle in 't Pallieterke.
Peter Velle is zeer anti-NVA, omdat hij vindt dat ze veel te laks zijn.
Ik kon dat niet rijmen met mijn beeld van jou van NVA supporter. Een verkeerd beeld (mea culpa). Maar dus de oorzaak van onze discussie over bronnen.
Je mag van mij rechtse ideeën hebben. Maar ik blijf Peter Velle een onbetrouwbare bron vinden.
Op het SG forum ga je nu nog meer fans hebben. Bij de verkiezingspoll stemden meer SG leden voor Vlaams Belang dan voor NVA.
-
- Newbie
Die verkiezingspollen...wat zijn die waard??