nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Wat ik raar vind: we horen niets meer van de ongetwijfeld tientallen verminkten in Zaventem.SpaarzwijnIV schreef: ↑4 februari 2021, 14:44 Eyskens maakte zelfs discrete afspraken met terroristen, om verdwenen en gekidnapte belgen vrij te krijgen met losgeld van de overheid. Dat heeft hij later zélf bekend nadat hij betrapt was door een journalist tijdens zo'n afspraak.
De zelfcensuur aan het werk.
Men zei rond het jaar 2000: 'Het verschil tussen de USSR en wij is dat de Russen weten dat de Pravda gelogen is'.
Nog i.v.m. onze media: las zopas
'Dat Uw redactie het verhaal over het paleis van Poetin serieus neemt (Knack, ‘Hij die niet genoemd mag worden’, 3 februari 2021) toont het totale failliet aan van onze massamedia. Iedereen die goede ogen heeft en een normaal functionerend brein kon in een oogopslag van amper een seconde zien dat die film nep en simpelweg een computeranimatie is. Achteraf is een andere Rus dat ‘paleis’ trouwens komen claimen als zijn eigendom.'
https://willyvandamme.wordpress.com/202 ... an-poetin/
Vergat Willy Van Damme te vermelden naast Kaaiman en Mark Grammens. Van Damme weliswaar enkel voor het buitenland want voor Belgie is hij een verwerpelijke anti-Vlaming die past in het rijtje van laffaard Weverken en zijn soortgenoten.
Van Damme heeft reeds dikwijls de buitenlandse correspondenten van De Standaard in hun blootje gezet. Aanbevolen lektuur voor wie die leugenbrij nog volgt (las vroeger Die Welt maar ogen open gegaan door Udo Ulfkotte; let op want ook tegenwoordig ook censuur op Wikipedia).
'Dat Uw redactie het verhaal over het paleis van Poetin serieus neemt (Knack, ‘Hij die niet genoemd mag worden’, 3 februari 2021) toont het totale failliet aan van onze massamedia. Iedereen die goede ogen heeft en een normaal functionerend brein kon in een oogopslag van amper een seconde zien dat die film nep en simpelweg een computeranimatie is. Achteraf is een andere Rus dat ‘paleis’ trouwens komen claimen als zijn eigendom.'
https://willyvandamme.wordpress.com/202 ... an-poetin/
Vergat Willy Van Damme te vermelden naast Kaaiman en Mark Grammens. Van Damme weliswaar enkel voor het buitenland want voor Belgie is hij een verwerpelijke anti-Vlaming die past in het rijtje van laffaard Weverken en zijn soortgenoten.
Van Damme heeft reeds dikwijls de buitenlandse correspondenten van De Standaard in hun blootje gezet. Aanbevolen lektuur voor wie die leugenbrij nog volgt (las vroeger Die Welt maar ogen open gegaan door Udo Ulfkotte; let op want ook tegenwoordig ook censuur op Wikipedia).
-
- Verbannen Gebruiker
Nee, geen ironie. Volledig objectief.jeff schreef: ↑4 februari 2021, 13:16Ironisch bedoeld, neem ik aan want 't Pallieterke en objectief "aanvaarbare bron" in één zin. Dat we dat nog mochten meemaken!David_DeWa schreef: ↑4 februari 2021, 13:05
Inderdaad.
Nu kunnen we je uitgangspunten al beter plaatsen.
Ik stel alleen maar een uitspraak vast, zonder er een oordeel over te vellen.
De uitspraak over 't Pallieterke als bron komt ook niet van mij.
Sorry, maar wat U hier brengt vertrekt vanuit een bepaalde opinie ondersteund door (nog) niet bewezen insinuaties/gevolgtrekkingen. Dat zijn dan geen feiten meer..inquirer schreef: ↑4 februari 2021, 14:16Ik hoop dat u bij deze gerust gesteld bent, en terug kunt slapen...amturingas schreef: ↑4 februari 2021, 13:49
Dat je geen NVA'er bent, is mij deze morgen al duidelijk geworden. Maar voor de anderen die nog zouden twijfelen:
Die eeuwige obsessie met N-VA van u, daar moet u toch echt eens iets aan gaan doen hoor, want hoe belachelijk is dat nu eigenlijk, om dit na 4 maand en minstens evenveel verschillende pseudoniemen zelf te moeten gaan concluderen eigenlijk.
Doet dat trouwens iets ter zake aan de feiten die ik hier breng, of het nu over VLD of anderen is?
Focus u op de boodschap, niet op de boodschapper, zou ik denken.
U vertrekt van een aantal vaststellingen, linkt ze aan elkaar zonder dat het verband (al) bewezen is en giet er dan nog een gekleurd sausje over om het geheel dan als waarheid te presenteren.
Maar blijkbaar beseft U dat zelf niet.
Ik zal een voorbeeld geven. De basisgegevens haalt U bvb. onder meer uit de dagelijkse nieuwsbrief van Wouter Verschelden:
Verschelden schrijft gisteren (3 februari):
U maakt daarvan (3 februari 13u24):dat El Kaouakibi op bijzonder professionele manier zichzelf in de markt zet, zeker op sociale media. Haar video’s en boodschappen zijn weldoordacht, stevig gescript en begeleid door professionele stylisten. Dat spreekt een hele generatie jongere kiezers aan: haar boodschappen bereikten telkens duizenden mensen, langs de klassieke media om. Maar haar aanpak kweekte ook intern jaloezie en rivaliteit: welk gewoon parlementslid heeft dergelijke middelen om te investeren in zo’n producties?
De gevestigde mediakanalen bezondigen zich gelukkig niet aan zulke tendentieuze berichtgeving.Bij gewone VLD-parlementsleden is al langer te horen dat ze zich stilletjes afvroegen hoe het kon dat S. El Kaouakibi er steeds in slaagde om zo groots op social media te communiceren, vaak inclusief professioneel gemaakte promofilmpjes met hulp van échte stylisten en regisseurs; nu zou blijken dat haar eigen communicatiebureau Wannacatch bijna 22.000 euro ontving van Let's Go Urban.
Zijn er eigenlijk überhaupt bronnen die voor u wel door de beugel kunnen in deze?
Of moet alles door de redactie van De Morgen of De Standaard afgecheckt zijn eerst?
Dezelfde feiten over die vermoedelijk valse facturen ten belooe van meer dan 20,000 euro vanuit Wannacatch staan ook daar weergegeven hoor, helaas achter een betaalmuur ...
U weet toch wat ern vazk gebruikte diensverlengingsreferentie is op de vage facturen in de boekhouding van Let's Go Urban? B2B. Zonder meer. Tja. . .
Of moet alles door de redactie van De Morgen of De Standaard afgecheckt zijn eerst?
Dezelfde feiten over die vermoedelijk valse facturen ten belooe van meer dan 20,000 euro vanuit Wannacatch staan ook daar weergegeven hoor, helaas achter een betaalmuur ...
U weet toch wat ern vazk gebruikte diensverlengingsreferentie is op de vage facturen in de boekhouding van Let's Go Urban? B2B. Zonder meer. Tja. . .
Inquirer, dat er betalingen aan Wannacatch gedaan zijn is in de diverse media (VRT, HNB, newsmonkey) inderdaad aan bod gekomen en dat zijn inderdaad feiten.
Maar U legt een nog altijd niet bewezen verband tussen deze betalingen en haar (wijze van) communicatie via sociale media.
Sta me toe zulk een verband, tot het bewijs van het tegendeel, onder te brengen bij de categorie fake news.
U heeft het nu overigens zelf nog over "vermoedelijk valse facturen".
Iets wat je vermoedt, is vooralsnog geen feit tot het bewijs hiervan geleverd is.
Maar U legt een nog altijd niet bewezen verband tussen deze betalingen en haar (wijze van) communicatie via sociale media.
Sta me toe zulk een verband, tot het bewijs van het tegendeel, onder te brengen bij de categorie fake news.
U heeft het nu overigens zelf nog over "vermoedelijk valse facturen".
Iets wat je vermoedt, is vooralsnog geen feit tot het bewijs hiervan geleverd is.
-
- VIP member
- Contacteer:
Altijd als je denkt dat de strafte flater gemaakt is door open vld, doen ze er nog een schepje bovenop.
Ik ga geen uitspraken doen over wat onze mevrouw met mooie naam al dan niet mispeuterd heeft maar de perceptie van de politiek die vriendjes bedeelt kan toch niet ontkend worden. En voor Open Vld, toch geacht de vertegenwoordiger te zijn van de vrije markt, komt dit extra aan.
Ik ben benieuwd wat het volgende gaat zijn : de afschaffing van medische patenten? Of misschien nog een of andere op afgunst gebaseerde symbolische belasting?
Ik ga geen uitspraken doen over wat onze mevrouw met mooie naam al dan niet mispeuterd heeft maar de perceptie van de politiek die vriendjes bedeelt kan toch niet ontkend worden. En voor Open Vld, toch geacht de vertegenwoordiger te zijn van de vrije markt, komt dit extra aan.
Ik ben benieuwd wat het volgende gaat zijn : de afschaffing van medische patenten? Of misschien nog een of andere op afgunst gebaseerde symbolische belasting?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Inquirer, dank voor de interessante achtergrondinfo.
Ik ben wat traag van begrip, maar nu heb ik het door : Amturingas = Weverke.
Ik ben wat traag van begrip, maar nu heb ik het door : Amturingas = Weverke.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Elk jaar wordt de zak die het infuus voedt wat groter.
https://www.hln.be/binnenland/per-vlami ... ~a27ebbb6/
https://www.hln.be/binnenland/per-vlami ... ~a27ebbb6/
Interessante gegevens:
- per Vlaming vloeit er jaarlijks 1,000 euro naar Wallonië
- per Brusselaar vloeit er jaarlijks nog eens 855 euro naar Wallonië
Dat belooft voor het (con)federale model dat P. Magnette momenteel volop aan het uittekenen is om klaar te zijn bij de start van de volgende regering en waarbij de 3 gemeenschappen en 3 gewesten op de schop gaan ten voordele van 4 volwaardige deelstaten.
Binnen de kortste keren krijgen ze bij de PS (en MR) te maken met intern-Franstalig separatisme vanuit hun Brusselse afdelingen: het is nu al amper nog onder controle te houden bij de PS eigenlijk....
- per Vlaming vloeit er jaarlijks 1,000 euro naar Wallonië
- per Brusselaar vloeit er jaarlijks nog eens 855 euro naar Wallonië
Dat belooft voor het (con)federale model dat P. Magnette momenteel volop aan het uittekenen is om klaar te zijn bij de start van de volgende regering en waarbij de 3 gemeenschappen en 3 gewesten op de schop gaan ten voordele van 4 volwaardige deelstaten.
Binnen de kortste keren krijgen ze bij de PS (en MR) te maken met intern-Franstalig separatisme vanuit hun Brusselse afdelingen: het is nu al amper nog onder controle te houden bij de PS eigenlijk....
-
- Newbie
Wat el kawakibi betreft, er circuleert al een mopje over haar, "wat is de gelijkenis tussen een kip en een marokkaanse?"
antwoord "vanaf dat het geboren wordt, begint dat te pikken!"
-
- Verbannen Gebruiker
Er gaan al stemmen op dat enkele NVA mandatarissen ontslag moeten nemen nav de zaak Al Kaouakibi.
Een beetje kort door de bocht hoor. In de eerste plaats moet er eerst goed onderzocht worden wat er aan de hand is. Op basis van feiten.
En als er iets aan de hand is: kan men enige nalatigheid verwijten aan het stadsbestuur van Antwerpen en de Vlaamse regering?
En hoeveel subsidiegeld is er gevloeid naar salafistische middens?
De immer goed geïnformeerde Inquirer heeft ons hierover geïnformeerd, waarvoor dank. Zijn bron is trouwens deze zelfde Peter Velle.
We kijken in spanning uit naar de resultaten van het onderzoek.
Peter Velle@PVelleAntiJihad
De stad Antwerpen, vooral burgemeester@Bart_DeWever en schepen
@NabillaAitDaoud, en minister @JanJambon hebben @openvld parlementslid @SihameElk
niets in de weg gelegd met haar gesjoemel. Meer nog, ze hebben haar fortuin aan subsidies gegeven. Geef jullie ontslag!!!
Een beetje kort door de bocht hoor. In de eerste plaats moet er eerst goed onderzocht worden wat er aan de hand is. Op basis van feiten.
En als er iets aan de hand is: kan men enige nalatigheid verwijten aan het stadsbestuur van Antwerpen en de Vlaamse regering?
En hoeveel subsidiegeld is er gevloeid naar salafistische middens?
De immer goed geïnformeerde Inquirer heeft ons hierover geïnformeerd, waarvoor dank. Zijn bron is trouwens deze zelfde Peter Velle.
We kijken in spanning uit naar de resultaten van het onderzoek.
Peter Velle@PVelleAntiJihad
De stad Antwerpen, vooral burgemeester@Bart_DeWever en schepen
@NabillaAitDaoud, en minister @JanJambon hebben @openvld parlementslid @SihameElk
niets in de weg gelegd met haar gesjoemel. Meer nog, ze hebben haar fortuin aan subsidies gegeven. Geef jullie ontslag!!!
-
- Newbie
Een goede vriend is zoals een kulas van een auto, hij draait, hij staat stil, en je ziet hem niet
Gisterenavond is de dame opeens volop beginnen communiceren via allerlei social media kanalen, ironisch genoeg opnieuw via een professioneel gemaakt filmpje natuurlijk, dit terwijl ze de hele dag onvindbaar was voor de voorlopige bewindvoerster die toch graag eens in contact zou komen met haar om enkele vragen te tellen.SpaarzwijnIV schreef: ↑5 februari 2021, 09:04 Wat el kawakibi betreft, er circuleert al een mopje over haar, "wat is de gelijkenis tussen een kip en een marokkaanse?"
In haar filmpje zegt ze dat ze zo snel als kan klaarheid en duidelijkheid wil, maar ondertussen blijkt wel dat ze derdenverzet heeft aangetekend tegen de beslissing van de rechtbank om Let's Go Urban onder voorlopig bewind te plaatsen. Dit nadat ze eerder al het vernietigend auditrapport van I-force verwierp binnen de raad van bestuur...
Blijkbaar is ze wel wel zeer selectief in de door haar gewenste duidelijkheid en klaarheid.