Edpnet mobile goedkoper
-
- Newbie
Re: Edpnet mobile goedkoper
een beetje gezond verstand is u niet toebedeeldt precies. waarom zo'n furie tegen iemand die uw ijgen woorden herhaaltd?
in 2 zinnen 3 schrijffouten. Denk net iets meer dat uw IQ niet te hoog ligt.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
TIP: mss beter op seniorennet posten, SpaarzwijnIV
Ja, ik maak mij nooit kwaad bij klantendienst. Win je niets bij. En ik verplaats me ook in hun plaats. En ik spring niet van de hak op de tak zoals jullie. Ken boardregels. Helaas is het hier het Wilde Westen, zonder admin. Heb er genoeg van. Kan hier gn normale discussie voeren. Hoe kan het, dat ik op ander forum dit probleem niet ondervindt?
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Soit, jullie gaan terug kromme redeneringen gaan opvoeren.
-
- Newbie
Het komt er niet op aan wàt je zegt, maar hoé je het zegt!
Ik heb het eens in het vet gezet.satsurfer schreef: ↑7 februari 2021, 23:01Ja, ik maak mij nooit kwaad bij klantendienst. Win je niets bij. En ik verplaats me ook in hun plaats. En ik spring niet van de hak op de tak zoals jullie. Ken boardregels. Helaas is het hier het Wilde Westen, zonder admin. Heb er genoeg van. Kan hier gn normale discussie voeren. Hoe kan het, dat ik op ander forum dit probleem niet ondervindt?![]()
Soit, jullie gaan terug kromme redeneringen gaan opvoeren.
In feite was dit topic gewoon een mededeling van nieuwe EDPnet tarieven, en mocht eigenlijk dicht na 3 posts.
Als er dan alle mogelijke vergelijkingen gemaakt worden met allerlei tariefplannen en ik eventjes opper waarom dan MV nooit vermeld wordt is het kot voor u te klein.
Triestige mentaliteit. Maar goed, ik zal het hier bij laten in dit topic.
Dit topic wordt gesloten. Geen zin om het allemaal uit te kuisen. Als je opnieuw over de mobiele EDPnet tarieven wil spreken open dan een nieuw topic.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!