Vervangen mastercard voor USA
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Vervangen mastercard voor USA
ik heb een mastercard van American airlines via citibank,
ik ben er zeer tevreden van en spaar zo vele airmiles per uitgegeven € en in de us vragen ze bijna nooit naar mijn pas als ik ermee betaal want die bank kennen ze. Bij gebruik van mijn kaart van DB of DEXIA moet ik altijd mijn ID tonen.
Nu loopt mijn kaart af op 12/09 en in de usa zijn ze niet gek van kaarten die nog minder dan zes maanden geldig zijn. Enkele verhuurmaatschappijen en hotels weigeren die gewoon te aanvaarden.
Ik vraag dus aan citi om mijn kaart voortijdig te kunnen vervangen want ik vertrek terug in juli naar de USA.
Ze maken hier een groot probleem van al geven ze toe dit fenomeen te kennen.
Ik kan enkel een vervanging krijgen drie maanden op voorhand maar dan ben ik al in juli en september naar daar geweest en wordt ik gedwongen een andere kaart te gebruiken die geen airmiles oplevert.
weet iemand hoe dit bij citi geregeld te krijgen? Het is dan nog een amerikaanse bank !!
Iedereen al bedankt om dit enkel al te lezen.
ik ben er zeer tevreden van en spaar zo vele airmiles per uitgegeven € en in de us vragen ze bijna nooit naar mijn pas als ik ermee betaal want die bank kennen ze. Bij gebruik van mijn kaart van DB of DEXIA moet ik altijd mijn ID tonen.
Nu loopt mijn kaart af op 12/09 en in de usa zijn ze niet gek van kaarten die nog minder dan zes maanden geldig zijn. Enkele verhuurmaatschappijen en hotels weigeren die gewoon te aanvaarden.
Ik vraag dus aan citi om mijn kaart voortijdig te kunnen vervangen want ik vertrek terug in juli naar de USA.
Ze maken hier een groot probleem van al geven ze toe dit fenomeen te kennen.
Ik kan enkel een vervanging krijgen drie maanden op voorhand maar dan ben ik al in juli en september naar daar geweest en wordt ik gedwongen een andere kaart te gebruiken die geen airmiles oplevert.
weet iemand hoe dit bij citi geregeld te krijgen? Het is dan nog een amerikaanse bank !!
Iedereen al bedankt om dit enkel al te lezen.
Re: Vervangen mastercard voor USA
Ik weet niet of het werkt, maar ge kunt proberen
Zeg dat ge uw kaart kwijt bent. Vervanging is gratis (of 15 € indien bezorgd binnen 72 uur), maar ik heb hier geen ervaring mee. Het zou best kunnen dat de vervangkaart nog altijd een kaart is die maar enkele maanden meer geldig is.
Zeg dat ge uw kaart kwijt bent. Vervanging is gratis (of 15 € indien bezorgd binnen 72 uur), maar ik heb hier geen ervaring mee. Het zou best kunnen dat de vervangkaart nog altijd een kaart is die maar enkele maanden meer geldig is.
Pecunia non olet
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Die kaart heeft dan inderdaad nog altijd dezelfde geldigheidsdatum. Toen mijn portefeuille gestolen was ook nieuwe kaarten moeten aanvragen (waaronder bij Citibank), en de geldigheidsdatum is niet veranderd, enkel het kaartnummer.Ezeltje Strekje schreef: Ik weet niet of het werkt, maar ge kunt proberen
klopt, bij verlies of bij bij vervanging wegens beschadiging blijft de vervaldatum normaal dezelfde.
Probeer het eens via hun klantendienst of dergelijke.
Probeer het eens via hun klantendienst of dergelijke.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
krijg vandaag plots nieuwe kaarten met einddatum in 2012
Ik weet niet wie het in orde heeft gebracht maar veel dank aan mijn filiaal van citi in Lier die moeite hebben gedaan,
probleem is dus opgelost
Service van citi mits wat aandringen soms toch klantvriendelijk
Ik weet niet wie het in orde heeft gebracht maar veel dank aan mijn filiaal van citi in Lier die moeite hebben gedaan,
probleem is dus opgelost
Service van citi mits wat aandringen soms toch klantvriendelijk
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Waarom kaarten weigeren die hun vervaldatum nog niet bereikt hebben? Zie daar weinig nut in aangezien ze toch zeker zijn hun geld te krijgen... Weet hier iemand waarom ze dat doen ginder?
is ook voor mij een raadsel, feit is dat verschillende hotelketens en verhuurbedrijven deze regel hanteren
ik ben het al enkele keren tegengekomen en ga al zeker tien jaar regelmatig naar de usa, Waarom?
Als iemand het weet? Graag uw mening.
ik ben het al enkele keren tegengekomen en ga al zeker tien jaar regelmatig naar de usa, Waarom?
Als iemand het weet? Graag uw mening.