nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
(Met mijn slecht karakter vraag ik mij soms af: N-VA + VB waren op weg om in 2024 een Vlaamsgezinde VL regering te vormen. BDW en Parys hebben deze reuzekans voor Vlaanderen getorpedeerd. Is there method in their madness ?)
Gelukkig maar dat deze plannen getorpedeerd werden. Ik kan met niet voorstellen om geregeerd te worden door onbenullen zoals Dries Plastron (minister van onderwijs) , Barbara Identiteitskaart (minister van volksgezondheid) en Filiberke van Schoten (minister van financien). God beware ons....
Gelukkig maar dat deze plannen getorpedeerd werden. Ik kan met niet voorstellen om geregeerd te worden door onbenullen zoals Dries Plastron (minister van onderwijs) , Barbara Identiteitskaart (minister van volksgezondheid) en Filiberke van Schoten (minister van financien). God beware ons....
Zijn dat figuren vanuit het Plop-forum ?Brembos schreef: ↑12 februari 2021, 16:46 (Met mijn slecht karakter vraag ik mij soms af: N-VA + VB waren op weg om in 2024 een Vlaamsgezinde VL regering te vormen. BDW en Parys hebben deze reuzekans voor Vlaanderen getorpedeerd. Is there method in their madness ?)
Brembos wordt liever genaaid door mooipraters.
-
- Verbannen Gebruiker
Jij moet echt voor Dag Allemaal gaan werken.inquirer schreef: ↑11 februari 2021, 16:25 Voor 50,000 euro met er wel ergens een hippe allochtone krullenbol te koop zijn die het wel goed kan uitleggen zonder al te veel nonsense te moeten verkopen zeker? Hij of zij mag voor dat bedrag (over)factureren onder het mom van een alternatieve communicatiecampagne: het verschil tussen kostprijs en factuurwaarde mag men vervolgens in zijn eigen zak steken..
Gratuite insinuaties, indirecte beschuldigingen, niets zeggen maar alles suggereren. Op de laffe manier die eigen is aan de riooljournalistiek.
"Nee, hoor, ik heb nergens gezegd dat El Kaouakibi gefraudeerd heeft".
En wat heb je altijd tegen allochtonen? Jaloers dat ze wel iets bereiken in het leven? Jaloers dat jij een mislukte Vlaming bent? Weliswaar wit, maar niets bereikt in het leven?
Zoals jouw goede vriend Peter Velle zegt over de Adil en Bilall nav van hun Hollywoodsuccessen: "hun films trekken op geen kl*ten maar wat een arrogantie".
Omdat hij zelf een mislukte fantast is. Al moet ik wel toevoegen dat zijn opmerkingen aan het adres van NVA er boenk op zijn.
Het zal vanwege dat laatste zijn dat jij hem een "perfect aanvaardbare bron" vindt (jouw woorden). Als kaderlid van NVA weet je dat NVA een Noeud de Vipères Abominable is.
Wat die Lorin (overgekomen van OpenVLD) Theo Francken gelapt heeft
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik vrees dat corona voor sommigen echt te lang aan het duren is....
Sommigen zijn dat links moreel superioriteitsgevoel echt beu. Karikaturen maken van rechts, geen probleem.
Maar ho ho als een gekleurde medemens eens gepakt wordt op vermeend gefoefel, dan is het opeens allemaal racisme....
Voor mij heeft mevrouw El Kaki een Lachaertje gedaan in de broek. Maar dat is uiteraard racisme en geen respect voor de gekleurde medemens...
Sommigen zijn dat links moreel superioriteitsgevoel echt beu. Karikaturen maken van rechts, geen probleem.
Maar ho ho als een gekleurde medemens eens gepakt wordt op vermeend gefoefel, dan is het opeens allemaal racisme....
Voor mij heeft mevrouw El Kaki een Lachaertje gedaan in de broek. Maar dat is uiteraard racisme en geen respect voor de gekleurde medemens...
@amturingas waarom haar verdedigingen?
Er zit overduidelijk iets niet juist!
Van De Panne tot in Aken onze politici denken maar aan 1 ding hun eigen zakken vullen!
Er zit overduidelijk iets niet juist!
Van De Panne tot in Aken onze politici denken maar aan 1 ding hun eigen zakken vullen!
Mooipraters ? Nee , dank u . Ik heb het zoals reeds eerder gezegd totaal niet voor de extreem rechtse mooipraters van het Vlaamsch Blok.
Maar wel voor de mooipraters van links. Of zijn die wel heiligen voor jou? Ze zijn ook niet vies van karaktermoord, postjespakkerij en andere leutigheden.
Het linkse paterke kon ook niet van de kindjes afblijven maar wordt nu plots aanbeden als halve heilige.
Het linkse paterke kon ook niet van de kindjes afblijven maar wordt nu plots aanbeden als halve heilige.
Toch ging je stem wellicht naar mooiprater en (of) leugenaar.
We kunnen van mening verschillen over het gevoerde beleid, maar niet over de feiten.amturingas schreef: ↑12 februari 2021, 18:32Jij moet echt voor Dag Allemaal gaan werken.inquirer schreef: ↑11 februari 2021, 16:25 Voor 50,000 euro met er wel ergens een hippe allochtone krullenbol te koop zijn die het wel goed kan uitleggen zonder al te veel nonsense te moeten verkopen zeker? Hij of zij mag voor dat bedrag (over)factureren onder het mom van een alternatieve communicatiecampagne: het verschil tussen kostprijs en factuurwaarde mag men vervolgens in zijn eigen zak steken..
Gratuite insinuaties, indirecte beschuldigingen, niets zeggen maar alles suggereren. Op de laffe manier die eigen is aan de riooljournalistiek.
Wat u nog steeds afdoet als gratuite insinuaties en suggesties, zijn al lang gewoon onweerlegbare feiten ondertussen, hoor.
Uit de boekhouding van Open VLD die huidig voorzitter E. Lachaert gisteren openbaar heeft gemaakt, blijkt dat de partij in 2019 zo'n 53.000 euro betaald heeft aan S. El Kaouabikis private vennootschap A Woman's View.
Volgens toenmalig VLD-voorzitster Rutten was dat om haar verkiezingscampagne te ondersteunen.
In de aangifte van de persoonlijke verkiezingsuitgaven van de kandidaat voor 2019 vinden we echter slechts een bedrag terug van iets meer dan 18.757 euro. Waar diende de rest dan voor?
Het antwoord: Die campagneondersteuning ging blijkbaar wel erg breed, want S. El Kaouakibi mocht van Rutten ook een persoonlijke medewerkster in dienst nemen, die toevallig ook haar vaste huisgenote en zakenparter is!
Het is niet aan mij om iemand hier te outen, maar als politica uw levensgezellin een fake job geven op kosten van de partij, tja... dat is gewoon een elegante manier om via een propere factuur easy money binnen te rijven zonder er iets voor te moeten doen.
Iets wat trouwens ook bij Let's Go Urban gebeurde, want daar factureerde A Woman's View voor de professionele coaching van S. El Kaouakibi als uithangbord van het sociale dansproject. Maw: ze werd eigenlijk betaald om zichzelf te coachen a rato van 60 euro per uur.
Trouwens, VLD heeft sinds haar recrutering in totaal voor meer dan 103.000 euro betaald aan vennootschappen die toebehoren aan S. El Kaouakibi, want naast die 53.000 euro steun voor de persoonlijke campagneondersteuning, is er ook nog een betaling van 50.000 euro terug te vinden voor het communicatiebureau van S. El Kaouakibi dat de campagne van VLD in de provincie Antwerpen mocht voeren.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02/11 ... hame-el-k/
Goed onderhandeld alvorens toe te treden en goed verdiend aan de partij sindsdien: volledig de vrije hand gekregen qua persoonlijke campagne (maar wel alles betaald door de partij), daarnaast ook het contract voor de campagne van de partij zelf binnengehaald (maar blijkbaar wel niet veel vertrouwen daarin, want absoluut een aparte eigen campagne willen...) en daarbovenop ook nog eens haar vaste huisgenote/zakenpartner een job bezorgd als persoonlijke assistente, zonder verdere taakomschrijving.
Geen wonder dat ze bij Jong VLD groen wan jaloezie zien!
Heb ik iets tegen allochtonen?amturingas schreef: ↑12 februari 2021, 18:32 En wat heb je altijd tegen allochtonen? Jaloers dat ze wel iets bereiken in het leven? Jaloers dat jij een mislukte Vlaming bent? Weliswaar wit, maar niets bereikt in het leven?
Of wil u dat ik er iets tegen heb omdat u dat goed zou uitkomen?
Ik beschrijf haar toch maar gewoon zoals ze is en zichtzelf ook omschrijft?
Dacht dat de dame best fier op haar afkomst was en dat zelfs als één van haar grote troeven uitspeelde tijdens de 'onderhandelingen' met VLD? Projecteer uw eigen klaarblijkelijk negatieve connotaties bij het woord 'allochtoon' niet op iemand anders bij het occasioneel gebruik ervan. Allochtoon beschrijft haar, net zoals krullenbol dat doet. Ik heb niets tegen het ene, nog tegen het andere...
Voor de rest denk ik niet dat u ondertussen tot uw grote wanhoop al veel wijzer bent geworden over wie of wat ik ben, dus over die persoonlijke uithaal naar mijn adres maak ik mij niet druk. Ik merk vooral dat de frustratie u weer tot de raarste hersenkronkels drijft waar u vervolgens gigantisch in verloren loopt.
Laatst gewijzigd door inquirer op 12 februari 2021, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu op Hln er zijn wel degelijk verdachte transacties gebeurd
https://www.hln.be/binnenland/audit-too ... ~a183cb43/
https://www.hln.be/binnenland/audit-too ... ~a183cb43/
Another day, another belasting van OpenVLD:
https://www.hln.be/binnenland/staatssec ... yyRyqt2aIo
Je zou bijna verbaasd beginnen zijn als er eens een maandje geen nieuwe belasting wordt aangekondigd door de partij die meermaals beloofd heeft om geen extra belastingen te heffen.
https://www.hln.be/binnenland/staatssec ... yyRyqt2aIo
Je zou bijna verbaasd beginnen zijn als er eens een maandje geen nieuwe belasting wordt aangekondigd door de partij die meermaals beloofd heeft om geen extra belastingen te heffen.
Schrok toch even bij het ontbijt want in De Tijd:
'De N-VA moet niet naar links of naar rechts, maar moet vooral haar profiel weer aanscherpen, vindt de nieuwe ondervoorzitster Valerie Van Peel. ‘Omdat de focus vooral op veiligheid en migratie lag, hebben we bij sommigen een hardvochtig imago gekregen.’
Toch om stil bij te worden:
- focus op veiligheid = hardvochtig In welke ivoren toren leeft dat meisje ?
- bij sommigen : zeg dat wel. Bij het nieuwe kiezerspubliek zeg maar.
Opnieuw: 'there is method in their madness'
Doe je best maar, Inquirer, zoals wij vroeger voor Jef lawijt Vanckeniers, Gabriels, Somers, Van Krunkelsven en zovele anderen bij de VU. Op het eind sloten ze aan bij de verfoeide Pest.
'De N-VA moet niet naar links of naar rechts, maar moet vooral haar profiel weer aanscherpen, vindt de nieuwe ondervoorzitster Valerie Van Peel. ‘Omdat de focus vooral op veiligheid en migratie lag, hebben we bij sommigen een hardvochtig imago gekregen.’
Toch om stil bij te worden:
- focus op veiligheid = hardvochtig In welke ivoren toren leeft dat meisje ?
- bij sommigen : zeg dat wel. Bij het nieuwe kiezerspubliek zeg maar.
Opnieuw: 'there is method in their madness'
Doe je best maar, Inquirer, zoals wij vroeger voor Jef lawijt Vanckeniers, Gabriels, Somers, Van Krunkelsven en zovele anderen bij de VU. Op het eind sloten ze aan bij de verfoeide Pest.