Nieuwe layout website MEdirect
Nieuwe layout website MEdirect
Ik vind de nieuwste website van MeDirect niet zo fantastisch.Stel je wil in hun fondsenaanbod een keuze maken waaraan het fonds moet voldoen.Dit kan je handig doen links in de menubalk door de gewenste parameters ( valuta , type fonds , morningstar catagorie ,... ) aan te klikken waarna je dan de fondsen te zien krijgt die aan jouw criteria voldoen. Je klikt dan op een getoond fonds waarna je meer uitleg krijgt over dit fonds. Wanneer je nu een stap terug gaat zou je verwachten dat je terug op het lijstje van jouw geselecteerde fondsen uitkomt , maar nee hoor , je komt terug op de volledige lijst waar je dan weer terug een keuze kan maken via de parameters. Dit is echt wel omslachtig. De vorige versie had dit probleem niet.
Re: Nieuwe layout website MEdirect
Kies voor "Open koppeling in nieuw tabblad" of "Open koppeling in nieuw venster", dan blijven je voorkeuren staan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Nice , bedankt voor de tip ![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Los daarvan vind ik de recente aanpassingen ook eerder negatief dan positief...
Ben nieuw bij medirect. (voor de maandsparen max rekening vooral , kwestie van geld beschikbaar te houden auto te vervangen binnen 1 a 2 aantal jaar)
Heb mail gekregen met een 'geldrekening' nummer. 10 euro daarop gestort als test maar vind die 10 euro niet terug, iemand die mij kan helpen?
( ondertussen een maandsparen max rekening geopend en geld gestort zonder problemen)
Een bericht gestuurd naar hun helpdesk maar na 20u nog geen antwoord gekregen.
Heb mail gekregen met een 'geldrekening' nummer. 10 euro daarop gestort als test maar vind die 10 euro niet terug, iemand die mij kan helpen?
( ondertussen een maandsparen max rekening geopend en geld gestort zonder problemen)
Kan een dag of 2 duren afhankelijk van de bank waar de storting is vertrokken.hansi schreef: ↑11 februari 2021, 17:07 Ben nieuw bij medirect. (voor de maandsparen max rekening vooral , kwestie van geld beschikbaar te houden auto te vervangen binnen 1 a 2 aantal jaar)
Is geen instant overschrijving bij de aankomende bank.
Wat bericht betreft kan een paar dagen duren alvorens reactie.
Waarschijnlijk geen telefoon in bezit als ik zo lees.
Estate Guru believer.
Wel telefoon hoor, maar dacht dat bericht vlugger ging beantwoord worden ; (en zo lang aan de telefoon zitten te vermijden)
Ondertussen geld op zichtrekening toe gekomen (en zichtbaar)
op de maandsparen rekening stond het vlugger, raar vind ik. Of zouden ze toch iets gedaan hebben met mijn bericht...
Alvast bedankt voor de uitleg!
op de maandsparen rekening stond het vlugger, raar vind ik. Of zouden ze toch iets gedaan hebben met mijn bericht...
Alles hangt af van vertrekkende bank.hansi schreef: ↑12 februari 2021, 18:46 Wel telefoon hoor, maar dacht dat bericht vlugger ging beantwoord worden ; (en zo lang aan de telefoon zitten te vermijden)
Estate Guru believer.
Ik nog steeds op zoek naar een echte afhalingssimulatie voor de spaarrekeningen.
Bovendien geeft het 'Details getrouwheidspremie' rapport onjuiste bedragen weer als men eerder geld van de Fidelity rekening naar de Max rekening heeft overgeheveld met behoud van intrest.
Bovendien geeft het 'Details getrouwheidspremie' rapport onjuiste bedragen weer als men eerder geld van de Fidelity rekening naar de Max rekening heeft overgeheveld met behoud van intrest.
Heel ergerlijk inderdaad.
Ik heb daarover hetvolgende antwoord gekregen gisteren: "Het benoemde bedrag, (dat nog altijd op de MeFidelity rekening staat op de dag van vandaag nvdr) daarvan is de getrouwheidspremie vervallen omdat u op 4 januari 2021 een bedrag van uw Fidelity Spaarrekening heeft opgevraagd.
Hierbij wensen wij u te informeren dat er, bij het opnemen van geld uit de Gereglementeerde Spaarrekeningen, gebruik gemaakt wordt van de LIFO (Last In, First Out) methode. Indien u dus een bedrag opvraagt, wordt dit gedebiteerd van de meest recente storting die is binnengekomen op de Gereglementeerde Spaarrekening.
Wij gaan er vanuit u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd."
Eenvoudig samengevat is de situatie als volgt: op 15-01-20 15K gestort op de MDF, op 01-03-20 nog eens 5K. Geen enkele afhaling gedaan, behalve een overzetting op 04-01-21 naar de Max. De getrouwheid op de MDF voor de storting van 01-03-20 ben ik kwijt volgens hen. Op de Max is helemaal niets terug te vinden van de getrouwheid van die eerste 5K. Het is afwachten tot april dus. Aangenaam is anders.