Moury construct
TIP
Re: Moury construct
VMSK25349 schreef:Moury construct geeft een netto dividend van 4.76 euro, is 4.16% nettorendement aan de huidige koers !!!
Dat klopt, maar zo een nickname doet mij aan de login van een bepaalde bank denken. Heel gevaarlijk om een dergelijke nickname te gebruiken.
Gelukkig bestaat VMS Keytrade niet meer...paul schreef:VMSK25349 schreef:Moury construct geeft een netto dividend van 4.76 euro, is 4.16% nettorendement aan de huidige koers !!!
Dat klopt, maar zo een nickname doet mij aan de login van een bepaalde bank denken. Heel gevaarlijk om een dergelijke nickname te gebruiken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
cardoman schreef:Gelukkig bestaat VMS Keytrade niet meer...paul schreef:
maar de logins vmsk nog wel degelijk . Na 3 keer een verkeerd paswoord in te tikken door een flauwe plezante, kan die er voor die login een nieuwe aanvraag gebeuren voor een nieuw paswoord.
Ex-dividend €5,2 bruto vandaag.
Eenzelfde dividend volgt binnen exact 3 maand.
Eenzelfde dividend volgt binnen exact 3 maand.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
George Moury is overleden op 71 jarige leeftijd.
-
- Newbie
moury construct niet verwarren met immo moury
Vandaag de €200 bereikt.
Nog zo'n familiale beursparel, maar betwijfel of ik de opbrengsten van Sioen hier aan deze koersen wil in investeren.
Het noteert wel aan een zeer aantrekkelijke EV/EBITDA < 3 maar dat is uiteraard door de gigantische cashberg. Trekt duidelijk beleggers aan die liever met een ruimere veiligheidsmarge de stierenmarkt uitrijden.
Nog zo'n familiale beursparel, maar betwijfel of ik de opbrengsten van Sioen hier aan deze koersen wil in investeren.
Het noteert wel aan een zeer aantrekkelijke EV/EBITDA < 3 maar dat is uiteraard door de gigantische cashberg. Trekt duidelijk beleggers aan die liever met een ruimere veiligheidsmarge de stierenmarkt uitrijden.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Idd, verleden jaar klein pakket opgepikt aan 135 €, had toen de intentie verder op te bouwen maar uiteindelijk andere zaken gekocht - niet verwacht dat dergelijke conservatief aandeel zo zou pieken. Had nog een order geplaatst aan 160 € maar dat niveau werd niet meer bereikt sinds september.reteiP schreef: ↑16 februari 2021, 10:59 Vandaag de €200 bereikt.
Blij dat ik er heb maar vééél te weinig dus.
Hier paar weken terug een order geplaatst aan 178, zal niet voor meteen zijn vrees ik.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
En ondertussen raast deze parel verder.
Ergens de voorbije weken ingestapt op een toenmalige all time high in plaats van te wachten op de dip die er misschien nooit meer ging komen. Wou er toch inzitten voor de resultaten. En terecht zo blijkt.
Ergens de voorbije weken ingestapt op een toenmalige all time high in plaats van te wachten op de dip die er misschien nooit meer ging komen. Wou er toch inzitten voor de resultaten. En terecht zo blijkt.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Aan €400 mogen ze de mijne komen halen
-
- Hero Member
- Contacteer:
dat gaat plots snel, verdubbeling is een feit hier in port, helaas kleine positie - gemiste kans!
Nu al winstgevender dan Sioen voor mij.
Familiebedrijven aan de top. (WDP doet ook goed mee)
Familiebedrijven aan de top. (WDP doet ook goed mee)
ziet er bubbelachtig uit