Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
Wel, ik was vandaag snel even naar Lockheed Martin aan het kijken, ik had het uitgesloten in mijn hoofd omdat ik dacht dat het ook wat blootstelling had aan burgerluchtvaart, maar daar blijk ik fout te zijn.
Hoe dan ook, Northrop Grumman is denk ik meer een achterblijver (of dat enkel in de koers is, danwel in al de rest laat ik in het midden).
Lockheed was ook een interessante optie, ze werken anyway veel samen dus het zijn vaak dezelfde projecten zelfs.
Hoe dan ook, Northrop Grumman is denk ik meer een achterblijver (of dat enkel in de koers is, danwel in al de rest laat ik in het midden).
Lockheed was ook een interessante optie, ze werken anyway veel samen dus het zijn vaak dezelfde projecten zelfs.
Boeing is voor alle zekerheid bij mij toch buiten gevlogen alhoewel de koers raar genoeg nauwelijks lijdt onder het probleem met de 777.
De hamvraag is me dunkt: kunnen de Yankees nog degelijke producten maken ?
Vrees van niet. Het gaat daar de verkeerde kant op. Zwarten zijn veelal sympathiek maar voor mechanisch vakwerk moet je bij Germanen zijn, voor elektronica bij Aziaten.
BLM, Antifa en de Democraten zouden wel eens de Untergang van de VS kunnen betekenen. Doodjammer.
De hamvraag is me dunkt: kunnen de Yankees nog degelijke producten maken ?
Vrees van niet. Het gaat daar de verkeerde kant op. Zwarten zijn veelal sympathiek maar voor mechanisch vakwerk moet je bij Germanen zijn, voor elektronica bij Aziaten.
BLM, Antifa en de Democraten zouden wel eens de Untergang van de VS kunnen betekenen. Doodjammer.
Wie graag een gokje waagt in een alles of niet, raad ik PLSV (Sprott Physical Silver Trust) Toronto CAD aan.
Enkele superrijken zijn gretig aan het kopen. Wie durft volgen?
Enkele superrijken zijn gretig aan het kopen. Wie durft volgen?
Kunnen wij die nog kopen als europeaan?
Willem Middelkoop (NL) kocht er vandaag nog zo'n 450000 aandelen bij met zijn Europees Commodity fonds.
CA85207K1075 isin-code.
Canadees (grondstoffen)fonds.
Als gewone Belgische belegger met een Belgische broker kan je volgens mij niet meer aankopen.
Canadees (grondstoffen)fonds.
Als gewone Belgische belegger met een Belgische broker kan je volgens mij niet meer aankopen.
Het is dan ook niet het vliegtuig dat het probleem had, maar een motor. En Boeing maakt uiteraard de motoren niet, dus blijven ze uiteraard zonder impact. Het is de motorenbouwer die in het vizier komt. Het betreft motoren van Pratt&Whitney, wat een dochteronderneming is van Raytheon. Boeing heeft hier in feite niets mee te maken.
Viatris onderuit na een lichte guidance. Mikt op een FCF van 2.15 miljard, ofte $1.75/aandeel. Net income zal wellicht iets lager liggen (capex zal lager zijn dan afschrijvingen). Dus ik ben nu bijna zeker dat de EPS expectations waarover u het had de aandelen die aan Pfizer werden uitgereikt niet in overweging namen.Anamii schreef: ↑11 februari 2021, 22:27https://www.nasdaq.com/market-activity/ ... peg-ratios
?
Ben ook maar 'n boere pummel dus als ik het verkeerd lees mag u mij altijd verbeteren, leer graag bij
Afin, na de daling vandaag wordt het natuurlijk wél iets interessanter. Wel natuurlijk nog altijd 22 miljard schulden op de balans, en ik ben blij dat Viatris er de nodige aandacht aan zal schenken (6,5 miljard reduceren).
een beetje dichter bij de deur maar wat denken jullie van ABO-group?
Ik heb gekocht.. nu maar wachtenPoldermol schreef: ↑23 februari 2021, 00:14Viatris onderuit na een lichte guidance. Mikt op een FCF van 2.15 miljard, ofte $1.75/aandeel. Net income zal wellicht iets lager liggen (capex zal lager zijn dan afschrijvingen). Dus ik ben nu bijna zeker dat de EPS expectations waarover u het had de aandelen die aan Pfizer werden uitgereikt niet in overweging namen.Anamii schreef: ↑11 februari 2021, 22:27
https://www.nasdaq.com/market-activity/ ... peg-ratios
?
Ben ook maar 'n boere pummel dus als ik het verkeerd lees mag u mij altijd verbeteren, leer graag bij
Afin, na de daling vandaag wordt het natuurlijk wél iets interessanter. Wel natuurlijk nog altijd 22 miljard schulden op de balans, en ik ben blij dat Viatris er de nodige aandacht aan zal schenken (6,5 miljard reduceren).
Aandelen : AD - AGS - LGEN - LSEG - TSCO - WKL
Kirkland Lake Gold misschien interessant nu? Ken zelf niet genoeg van mijnen en goud, maar noteert redelijk "goedkoop" t.o.v. cash flow, enigste spijtige is dat ze de laatste 5 jaar , 2x serieus veel aandelen hebben uitgegeven
Aandelen : AD - AGS - LGEN - LSEG - TSCO - WKL
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Ik vraag me af of Telenet ook niet koopwaardig is. Ik erger mij dood aan dat bedrijf en dat is meestal een goed teken (!!!). Ondanks heel dure producten zijn sommige klanten zo honkvast dat ik het niet begrijp.
Een korte blik op de cijfers laat een mooie FCF yield zien (16%) en het bedrijf betaalt met zijn kasstroom zijn schuld terug op 9,17 jaar. 4% dividendrendement is een mooie wachtkamer.
Ik ga alleszins het bedrijf eens grondiger bekijken...
Een korte blik op de cijfers laat een mooie FCF yield zien (16%) en het bedrijf betaalt met zijn kasstroom zijn schuld terug op 9,17 jaar. 4% dividendrendement is een mooie wachtkamer.
Ik ga alleszins het bedrijf eens grondiger bekijken...
- Frank de Rijken
- Newbie
- Contacteer:
Ik denk dat je al spijt hebt dat je Boeing buitengesmeten hebt aan +/- 212
Ik heb Boeing aan 205 USD gekocht, (nu 268)
Nog even bijhouden denk ik :-)
Hier Airbus aan 75€. Leek me indertijd veiliger door al die problemen bij Boeing. Ze mogen minstens buiten aan 150€.Frank de Rijken schreef: ↑12 maart 2021, 20:54Ik denk dat je al spijt hebt dat je Boeing buitengesmeten hebt aan +/- 212
Ik heb Boeing aan 205 USD gekocht, (nu 268)
Nog even bijhouden denk ik :-)
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior