Sparen bij Aion niet meer interessant
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Sparen bij Aion niet meer interessant
Dat interpreteer ik toch anders: volgens mij zegt dat gewoon dat als jij bijv. 15 mensen overhaalt om lid te worden (en dus 15 keer de bonus zou ontvangen), maar je account sluit voor die bonussen uitbetaald worden, je geen recht meer hebt op de bonussen. Je moet dus actief lid blijven tot de bonussen allemaal uitbetaald zijn.spaarfreakje schreef: ↑13 januari 2021, 23:31 Belangrijker is evenwel:
7.8. In het geval dat een Deelnemer zijn of haar Rekening sluit, verliest deze Deelnemer het recht op de verschuldigde Bonussen
Dat is hun stok achter de deur ivm deze actie en stond ook al in de 1ste versie van de Alg Vwdn. Wellicht doen ze dat enkel wanneer de actie 'oneigenlijk' gebruikt wordt.
Dus afsluiten na minder dan een getrouwheidsperiode van 1 jaar, zal wel betekenen bonus terugbetalen; zoniet wordt rekening niet afgesloten en blijven de lidgelden eeuwigdurend aandikken
Wil ook wel een linkje om een rekening te kunnen openen. Ga weggaan bij ME na de nieuwste renteverlaging
-
- Hero Member
- Contacteer:
Je Privéberichten al bekeken?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ter info: hoe je 100 euro kan verdienen bij Aion via een verwijslink van een peter.
-
- Hero Member
- Contacteer:
spaarfreakje schreef: ↑6 januari 2021, 02:18 Ik heb berekend dat je op Extended savings vanaf € 37 692,31 een intrest van 0,61% haalt, wat beter is dan Santander Vision+ (0,60%)
en vanaf € 50 689,66 bereik je een intrest van 0,71%, wat beter is dan Medirect maandsparen max (0,70%).
Ik heb in de berekening rekening gehouden met de kost van 13 maanden premium-lidmaatschap én de bonus van € 100.
Zonder de bonus zouden bovenstaande bedragen je slechts een intrest van resp. 0,34% en 0,51% opbrengen.
De bonus van 100euro als nieuw premium-lid, kan je enkel krijgen via een Peterschapslink.
Actie is verlengd tot 28 februari.
Denk er eens over na.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ach ja, als wij beiden een link gestuurd hebben heeft hij zijn doel bereikt, hier posten is dan optioneel (maar des te beleefder)...spaarfreakje schreef: ↑31 januari 2021, 01:21spaarfreakje schreef: ↑6 januari 2021, 02:18 Ik heb berekend dat je op Extended savings vanaf € 37 692,31 een intrest van 0,61% haalt, wat beter is dan Santander Vision+ (0,60%)
en vanaf € 50 689,66 bereik je een intrest van 0,71%, wat beter is dan Medirect maandsparen max (0,70%).
Ik heb in de berekening rekening gehouden met de kost van 13 maanden premium-lidmaatschap én de bonus van € 100.
Zonder de bonus zouden bovenstaande bedragen je slechts een intrest van resp. 0,34% en 0,51% opbrengen.
De bonus van 100euro als nieuw premium-lid, kan je enkel krijgen via een Peterschapslink.
Denk er eens over na.
Ter info spaarfreakje, ik ben op 7 januari lid geworden bij Aion via een peterschapslink van u, waarvoor dank. Kon u hierover geen privébericht sturen.
Ik was sowieso van plan om een rekening te openen bij Aion om wat spaargeld te parkeren. Zelfs met het lidmaatschap zal ik nog meer overhouden dan elders. De bonus, die ik nog niet ontvangen heb, is dan uiteraard mooi meegenomen.
Ik ga ervan uit dat de bonus pas uitbetaald zal worden na het verstrijken van de eerste maand? indien dat niet het geval blijkt contacteer ik de helpdesk wel even.
Ik was sowieso van plan om een rekening te openen bij Aion om wat spaargeld te parkeren. Zelfs met het lidmaatschap zal ik nog meer overhouden dan elders. De bonus, die ik nog niet ontvangen heb, is dan uiteraard mooi meegenomen.
Ik ga ervan uit dat de bonus pas uitbetaald zal worden na het verstrijken van de eerste maand? indien dat niet het geval blijkt contacteer ik de helpdesk wel even.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zal idd ten vroegste na verstrijken van de maand zijn.
Het lidgeld houden ze meestal ook pas na 1 of zelfs na 2 mnd van de zichtrek (primary account).
Het lidgeld houden ze meestal ook pas na 1 of zelfs na 2 mnd van de zichtrek (primary account).
-
- Hero Member
- Contacteer:
@Prunuz: Al gecheckt of je de 100 euro bonus al ontvangen hebt?
Net even nagekeken, ontvangen op 08/02!spaarfreakje schreef: ↑9 februari 2021, 17:12 @Prunuz: Al gecheckt of je de 100 euro bonus al ontvangen hebt?
-
- Hero Member
- Contacteer:
laatste dagenspaarfreakje schreef: ↑31 januari 2021, 01:21spaarfreakje schreef: ↑6 januari 2021, 02:18 Ik heb berekend dat je op Extended savings vanaf € 37 692,31 een intrest van 0,61% haalt, wat beter is dan Santander Vision+ (0,60%)
Denk er eens over na.
Ik kan je een Peterschapslink bezorgen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Heeft Aion ook al eens gebeld om je mening over de diensten te polsen? Hebben ze bij mij een week of 2 terug gedaan, hopelijk gaan ze ook iets met de feedback doen...spaarfreakje schreef: ↑24 februari 2021, 05:32laatste dagen
Ik kan je een Peterschapslink bezorgen.
Verder ben ik benieuwd of ze de peterschapsactie nog gaan vervangen door iets anders binnenkort, of dat ze er genoeg klanten mee hebben binnengehaald...
Ooit al gedacht om te gaan sparen via een broker en waarbij een tradingbot het werk voor je doet?
Dat is pas echt heel interessant.
Dat is pas echt heel interessant.
THE POWER OF COMPOUNDING
"Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it. He who doesn't, pays it."
-Albert Einstein-
"Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it. He who doesn't, pays it."
-Albert Einstein-
-
- Verbannen Gebruiker
Vooral over nagedacht in de zin van: niet aan beginnen
Die tradingbots blijven bestaan zolang ze het goed doen. Door de wet van de grote getallen zijn er altijd die het goed doen in het begin. De anderen starten slecht en worden direct opgedoekt.
Maar uiteindelijk begint het altijd vanaf een bepaald moment verkeerd te lopen. Dan verdwijnen ze ook weer maar ondertussen zijn weer anderen opgestart, en zo blijft het lopen.
Elk heeft inderdaad recht op zijn eigen mening, daarvoor dienen fora als deze voor.amturingas schreef: ↑25 februari 2021, 11:02 Vooral over nagedacht in de zin van: niet aan beginnen
Die tradingbots blijven bestaan zolang ze het goed doen. Door de wet van de grote getallen zijn er altijd die het goed doen in het begin. De anderen starten slecht en worden direct opgedoekt.
Maar uiteindelijk begint het altijd vanaf een bepaald moment verkeerd te lopen. Dan verdwijnen ze ook weer maar ondertussen zijn weer anderen opgestart, en zo blijft het lopen.
De praktijken zoals je beschrijft zijn er inderdaad helaas ook.
Deze waarover ik spreek bestaat het bedrijf reeds 10 jaar en is pas sinds augustus 2020 beschikbaar voor de particulier.
Elke 24u ontvang je een logbestand van de uitgevoerde transacties.
Eén van de mogelijke tradingbots is reeds beschikbaar vanaf een eenmalige inleg van €600.
Indien de bot zou verdwijnen dan nog is er niets aan de hand want elke klant heeft zijn eigen persoonlijke account bij de broker.
THE POWER OF COMPOUNDING
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-