Rabobank.be stopt er (bijna) mee
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Rabobank.be stopt er (bijna) mee
https://www.rabobank.be/aankondiging-rabobank-groep
Na Evi (Van Lanschot) de volgende internetbank die de deuren plant te sluiten.
Na Evi (Van Lanschot) de volgende internetbank die de deuren plant te sluiten.
Re: Rabobank.be stopt er (bijna) mee
Lap, zo ga ik toch naar een grootbank moeten met mijn spaargeld!
Ik vermoed dat Keytrade wel weer zal meedingen om de Rabo-spaartegoeden over te nemen.
Ik vermoed dat Keytrade wel weer zal meedingen om de Rabo-spaartegoeden over te nemen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik was ook net opnieuw begonnen met sparen bij Rabobank omdat het net een van de stevigste banken is qua rating.
Straks blijft niet veel meer over. Misschien komt Keytrade weer in beeld. Ze namen eerder het pensioenspaarfonds over.
Stilaan keren we opnieuw terug naar enkele groter spelers en gaan de kleine internetbanken eruit zolang de rente laag blijft. En zeggen dat die kentering er kwam in 2008 al...
Straks blijft niet veel meer over. Misschien komt Keytrade weer in beeld. Ze namen eerder het pensioenspaarfonds over.
Stilaan keren we opnieuw terug naar enkele groter spelers en gaan de kleine internetbanken eruit zolang de rente laag blijft. En zeggen dat die kentering er kwam in 2008 al...
Bij de overname van de fortuneo-rekeningen zijn de fortuneo-termijnrekeningen ook gewoon verder blijven lopen bij keytrade.
Maar eerst wel afwachten of de rabobank-rekeningen ook bij keytrade zullen belanden.
Wel eigenaardig dat ze hun klanten hier nog niet van op de hoogte hebben gebracht. Ik heb alleszins nog geen e-mail ontvangen. Toch niet over stopzetten van hun activiteiten, wel over hun sponsering van CurieuzeNeuzen.
bedankt voor de info.
Ik dacht wel dat dit ging gebeuren, na hun afbouw van alles. Naar waar nu ?
Ik dacht wel dat dit ging gebeuren, na hun afbouw van alles. Naar waar nu ?
Al meerdere jaren geen actief Rabobank gebruiker meer. Ze maakte nog veel (dure) reclame en stuurde om de zoveel maanden wat enquêtes zonder eigenlijk nog iets van waarde aan te brengen.
Hun reden van bestaan is vervaagt in een wereld met extreem lage rentes en met de concurrentie van de vele andere spaarbanken.
Hun reden van bestaan is vervaagt in een wereld met extreem lage rentes en met de concurrentie van de vele andere spaarbanken.
Wel zeer goed om betalingen mee te doen. Doe er alle betalingen mee. Zeer goede digipas.
Niet goed voor de spreiding over banken om onder de 100.000€ te blijven. Weeral op zoek naar een toekomstig alternatief in afwachting van de definitieve voorwaarden (stoppen of overlaten).
Dat gaat moeilijk worden! Waar nog naartoe voor spaarrekeningen?
Nog maar pas had ik een deel overgeschreven naar Rabobank.be omdat ik nu eenmaal niet alles bij eenzelfde bank wil laten staan.
Nog maar pas had ik een deel overgeschreven naar Rabobank.be omdat ik nu eenmaal niet alles bij eenzelfde bank wil laten staan.
Mijn spaarrekening gebruik ik daar nog altijd, omdat ze nog iets meer opbrengt dan bij andere banken.
Nu was ik er net over aan het denken om de zichtrekening daar nieuw leven in te blazen... weet het even niet meer
Nu was ik er net over aan het denken om de zichtrekening daar nieuw leven in te blazen... weet het even niet meer
Net gisteren Medirect maandsparen gestart. Ik weet dus al waarnaartoe ik m'n Rabo-plus-account tegoeden kan transfereren. En ik was daar net terug met bijsparen gestart nadat ING naar 0.11% afgleed...