Rabobank.be stopt er (bijna) mee
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rabobank.be stopt er (bijna) mee
maar interest blijft interressant toch wel toch wel een goeie bank zonder meerSMGGM schreef: ↑10 maart 2021, 09:46 Al meerdere jaren geen actief Rabobank gebruiker meer. Ze maakte nog veel (dure) reclame en stuurde om de zoveel maanden wat enquêtes zonder eigenlijk nog iets van waarde aan te brengen.
Hun reden van bestaan is vervaagt in een wereld met extreem lage rentes en met de concurrentie van de vele andere spaarbanken.
Ik doe al meer dan een jaar ook aan maandsparen bij MeDirect. Maar zoals ik hier al eerder liet weten: ik wil niet alles bij eenzelfde bank laten staan.
Rabobank.be brengt/bracht dan wel minder op, maar is/was tot nu toe de bank waar ik mijn spaargeld het veiligste vond.
Dus verdeelde ik mijn spaargeld over die twee.
Binnenkort dus op zoek naar een ander veilig alternatief.
Rabobank.be brengt/bracht dan wel minder op, maar is/was tot nu toe de bank waar ik mijn spaargeld het veiligste vond.
Dus verdeelde ik mijn spaargeld over die twee.
Binnenkort dus op zoek naar een ander veilig alternatief.
Eigenlijk was ik bij Rabobank aan het sparen voor een nieuw auto. Die wordt 13, en dan moet je ermee beginnen rekening houden dat ie aan vervanging toe is.
Omdat ze bij Rabobank nog altijd iets meer geven dan bij andere banken, was dat mooi meegenomen. En ook hun rating speelde mee bij mijn keuze voor hen.
Het geld overhevelen naar MeDirect wil ik eigenlijk niet doen. Ze zijn al mijn grootste bank, en nog meer daar zetten, vind ik risicovol. Maar ik vrees dat ik niet veel keuze heb...
Omdat ze bij Rabobank nog altijd iets meer geven dan bij andere banken, was dat mooi meegenomen. En ook hun rating speelde mee bij mijn keuze voor hen.