Dividendaandelen
TIP
Re: Dividendaandelen
Anglo Pacific Group: 3,5% erbij vandaag.
March 12, 2021 / Further to the announcement on 24 February 2021, Anglo Pacific Group PLC ("Anglo Pacific", the "Company", the "Group") (LSE:APF)(TSX:APY) is pleased to announce the completion of the acquisition of a 70% net interest in a stream on cobalt production from the Voisey's Bay mine in Canada from private equity sellers for cash consideration of US$205 million at closing and further contingent consideration of up to US$27 million (the "Acquisition").
https://finance.yahoo.com/news/anglo-pa ... 00531.html
March 12, 2021 / Further to the announcement on 24 February 2021, Anglo Pacific Group PLC ("Anglo Pacific", the "Company", the "Group") (LSE:APF)(TSX:APY) is pleased to announce the completion of the acquisition of a 70% net interest in a stream on cobalt production from the Voisey's Bay mine in Canada from private equity sellers for cash consideration of US$205 million at closing and further contingent consideration of up to US$27 million (the "Acquisition").
https://finance.yahoo.com/news/anglo-pa ... 00531.html
Nieuw geneesmiddel van GSK tegen Covid 19 en enkele varianten:
GlaxoSmithKline plans to apply for emergency use authorisation for an experimental Covid-19 treatment after initial clinical trial results showed an 85 per cent reduction in hospitalisation or death.
GSK, which developed the antibody treatment with Vir Biotechnology, said separate lab tests of the drug suggested it was also effective against some of the virus variants in circulation.
An independent data monitoring committee recommended stopping the GSK/Vir Biotechnology trial early due to evidence of “profound efficacy”, the companies said on Thursday.
That recommendation was based on an interim analysis of data from 583 non-hospitalised patients, which found an 85 per cent reduction in hospitalisation or death compared with a placebo.
Chris Corsico, GSK’s senior vice-president for development, said the result was “an overwhelmingly positive outcome”. The drug is currently administered intravenously but developers are looking to create a formulation that could be given by intramuscular injection, he told the Financial Times.
GSK and Vir will seek emergency use authorisation from the US “immediately” as well as approvals in other countries.
https://www.ft.com/content/49bdda63-46d ... hoo/auddev
GlaxoSmithKline plans to apply for emergency use authorisation for an experimental Covid-19 treatment after initial clinical trial results showed an 85 per cent reduction in hospitalisation or death.
GSK, which developed the antibody treatment with Vir Biotechnology, said separate lab tests of the drug suggested it was also effective against some of the virus variants in circulation.
An independent data monitoring committee recommended stopping the GSK/Vir Biotechnology trial early due to evidence of “profound efficacy”, the companies said on Thursday.
That recommendation was based on an interim analysis of data from 583 non-hospitalised patients, which found an 85 per cent reduction in hospitalisation or death compared with a placebo.
Chris Corsico, GSK’s senior vice-president for development, said the result was “an overwhelmingly positive outcome”. The drug is currently administered intravenously but developers are looking to create a formulation that could be given by intramuscular injection, he told the Financial Times.
GSK and Vir will seek emergency use authorisation from the US “immediately” as well as approvals in other countries.
https://www.ft.com/content/49bdda63-46d ... hoo/auddev
Vandaag nog wat Witan en HICL bijgekocht ....
niet om nu te kopen, gewoon om verlanglijst op te bouwen
Dit heb ik altijd een vreemde redenering gevonden.
Als belegger beslis elke dag je of je koopt, bijhoudt of verkoopt.
Je kan beslist elke dag wat je bezit.
Als je aandeel vandaag niet zou kopen begrijp ik niet waarom je het zou bijhouden.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Dat is niet zo moeilijk om te begrijpen;
1)Een etfbelegger koop gemiddelden en kan dus altijd blijven zitten
2)Een aandelenbelegger koopt zo laag mogelijk en laat zijn winsten zo lang mogelijk oplopen
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Maar wat als je die portefeuille op een dag zou erven en je de reeds behaalde rendementen overal op 0 zou zien staan op dag één?
Dat is hoe je eigenlijk elke dag opnieuw naar je portefeuille zou moeten kijken.
Dat is hoe je eigenlijk elke dag opnieuw naar je portefeuille zou moeten kijken.
troglodytes schreef: ↑12 maart 2021, 18:34 Maar wat als je die portefeuille op een dag zou erven en je de reeds behaalde rendementen overal op 0 zou zien staan op dag één?
Dan ga ik er vanuit dat voormalige eigenaar weinig verstand had van beleggen maar zou ik toch dankbaar zijn voor het cadeau en zou ik deze port eerst onder de loep leggen en dan aanpassen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Lees nog eens aandachtig wat troglodytes gepost heeft en herzie je mening aub.Mattia schreef: ↑12 maart 2021, 19:18troglodytes schreef: ↑12 maart 2021, 18:34 Maar wat als je die portefeuille op een dag zou erven en je de reeds behaalde rendementen overal op 0 zou zien staan op dag één?
Dan ga ik er vanuit dat voormalige eigenaar weinig verstand had van beleggen maar zou ik toch dankbaar zijn voor het cadeau en zou ik deze port eerst onder de loep leggen en dan aanpassen.
de stucker schreef: ↑12 maart 2021, 19:33Lees nog eens aandachtig wat troglodytes gepost heeft en herzie je mening aub.
Ik schreef toch duidelijk 'zou ik deze port eerst onder de loep leggen en dan aanpassen' , waarom zou ik dan mijn mening moeten veranderen?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
De voormalige eigenaar kon op +300% staan maar als jij die portefeuille krijgt komt deze op 0% te staan. Je begint van 0% dus de vorige eigenaar kan misschien een uitstekende belegger geweest zijn.Mattia schreef: ↑12 maart 2021, 19:42de stucker schreef: ↑12 maart 2021, 19:33
Lees nog eens aandachtig wat troglodytes gepost heeft en herzie je mening aub.
Ik schreef toch duidelijk 'zou ik deze port eerst onder de loep leggen en dan aanpassen' , waarom zou ik dan mijn mening moeten veranderen?
Wat doe je concreet met de aandelen die "nu niet meer koopwaardig (te duur)" zijn?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Waarom zijn ze duur ? Zijn de vooruitzichten beter geworden ?
Heb ook nog GWW in portefeuille en zou dit eigenlijk moeten verkopen nu ,zelfde vooruitzichten maar enorm gewaardeerd .
Zullen er toch uitvliegen
Ik koop meestal een startpositie en koop enkel bij onder deze koers, nooit erboven.
En elk jaar zet ik op 1 januari de koers van december vast als startkoers voor het nieuwe jaar....
Concreet dus niet meer aankopen maar wel zo lang mogelijk de koers laten oplopen, ben daar zelf wel geen expert in want ik verkoop meestal te vroeg, ik heb er bijv. in november ene verkocht met 100% winst en die staat vandaag 43% hoger.
Ik ben van hetzelfde gedacht, bij twijfel gaan ze eruit...