Ontex - nieuwe CEO en door velen getipt als veelbelovend voor 2021
TIP
Re: Ontex - nieuwe CEO en door velen getipt als veelbelovend voor 2021
Waarom kan je het niet? ^^
Mja, vroeger shortte ik vaker, tegenwoordig ben ik ermee gestopt, tegenvallende resultaten over het algemeen, beperkte winst met te hoog risico.
Ik weet niet 100% wat het probleem hier is, als het probleem inderdaad het middenmanagement is, dan zal dit nog veel verder dalen.
Anders komt er een bepaald moment waarop dit aandeel wel te veel is afgestraft
Maar sprankelen zal dit aandeel vast nooit nog doen
Mja, vroeger shortte ik vaker, tegenwoordig ben ik ermee gestopt, tegenvallende resultaten over het algemeen, beperkte winst met te hoog risico.
Ik weet niet 100% wat het probleem hier is, als het probleem inderdaad het middenmanagement is, dan zal dit nog veel verder dalen.
Anders komt er een bepaald moment waarop dit aandeel wel te veel is afgestraft
Maar sprankelen zal dit aandeel vast nooit nog doen
Een nieuwe dikbetaalde Ceo die het zogezegd gaat oplossen.
Eerst zijn eigen zakken vullen, daarna wat ontslagen, (aandeelhouders tevreden) en neemt daarna met een dikke portemonnee zelf ontslag.
Waar nog gelezen.
Of het daarna beter gaat bij het bedrijf .......
Estate Guru believer.
Wel, als dat hetgeen is dat de nieuwe CEO zou doen, dan zou dat eigenlijk nog zo slecht nog niet zijn.
Omdat mijn broker dat niet toestaat. Het heeft inderdaad ook een zeer hoog risico, en kun je enkel doen als je tegelijkertijd ook long gaat in concurrenten/sectorgenoten tijdens een algemeen dalende markt. Teveel gedoe, teveel risico. Ik koop vooral trackers de laatste tijd, geen kopzorgen.
Vandaag de €10 bereikt
Laatst gewijzigd door Bae1 op 15 maart 2021, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
25%ACKB - BFIT - BREB - COFB - COLR - ONTEX - PRX - SOF - SOLB - SYENS - UNA - VGP - WDP - WKL
16%IMIE - 15%SWRD&IWDA - 13%CSPX - 4%EMIM
21%Bonds - 2%IEGA - 4%CASH Updated 01/11/2024
Die post was te verwachten. Maar waarom juist die emoticon?
Zo beter?
25%ACKB - BFIT - BREB - COFB - COLR - ONTEX - PRX - SOF - SOLB - SYENS - UNA - VGP - WDP - WKL
Tja, wat zou je daar nog doen nu al je klanten weg zijn? Lidl is nog vertrokken naar... Bart.Bae1 schreef: ↑15 maart 2021, 22:44 Aaaand it's gone
https://www.tijd.be/ondernemen/consumen ... 91094.html
Oh ja, Ontema NV (zeg maar een verzelfstandigde interne leverancier die instaat voor o.a. onderhoud van het machinepark van Ontex) stopt ermee. Reden: Ze komen niet tot een overeenkomst over de verlenging van de huur van de bedrijfspanden. De eigenaar en verhuurder van de panden is... Bart.
Iemand die nog wacht op een koers van 10 euro? Het is natuurlijk maar een advies dus het tij kan nog wel keren.
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
In de Tijd vandaag bij monde van analist Iain Simpson: Het geboortecijfer staat in Europa onder druk door covid.
Qué?
Bij een bevriend gynaecologe weten ze niet waar eerst kruipen, want blijkbaar heeft iedereen nogal dicht gekropen tijdens de lockdown. Veel anders was er niet te doen met uw partner dan een lekker potje vrijen.
De rest kan ik mij wel in vinden, natuurlijk is er een order dat in de markt lag waarvan ik dacht dat het niet uitgevoerd zou worden omdat het te laag lag, toch uitgevoerd. Had ik het geweten he.
Bijkopen? Staat nu bij 52w low.
Qué?
Bij een bevriend gynaecologe weten ze niet waar eerst kruipen, want blijkbaar heeft iedereen nogal dicht gekropen tijdens de lockdown. Veel anders was er niet te doen met uw partner dan een lekker potje vrijen.
De rest kan ik mij wel in vinden, natuurlijk is er een order dat in de markt lag waarvan ik dacht dat het niet uitgevoerd zou worden omdat het te laag lag, toch uitgevoerd. Had ik het geweten he.
Bijkopen? Staat nu bij 52w low.
Misschien dat niet heel Europa bij uw bevriende gynaeologe komt?Tonijnbelegger schreef: ↑30 maart 2021, 11:00 In de Tijd vandaag bij monde van analist Iain Simpson: Het geboortecijfer staat in Europa onder druk door covid.
Qué?
Bij een bevriend gynaecologe weten ze niet waar eerst kruipen, want blijkbaar heeft iedereen nogal dicht gekropen tijdens de lockdown.
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... coronababy
https://www.standaard.be/cnt/dmf20201228_96617540
Goede opmerking, uiteindelijk zijn dergelijke "case reports" maar anecdotisch. Maar het is dus niet alleen bij de bevriende gynaecologe.
https://statbel.fgov.be/sites/default/f ... _2020.xlsx
Statbel laat inderdaad een daling zien tussen januari 2020-2021. Dit zijn weliswaar geboortes uit de eerste maand van de lockdown. Gynaecologen zijn vooral bezig vóór de geboorte tot er aan, maar dan pas worden ze door Statbel geregistreerd.
We zullen dus zien als februari-maart binnen komt...
https://www.standaard.be/cnt/dmf20201228_96617540
Goede opmerking, uiteindelijk zijn dergelijke "case reports" maar anecdotisch. Maar het is dus niet alleen bij de bevriende gynaecologe.
https://statbel.fgov.be/sites/default/f ... _2020.xlsx
Statbel laat inderdaad een daling zien tussen januari 2020-2021. Dit zijn weliswaar geboortes uit de eerste maand van de lockdown. Gynaecologen zijn vooral bezig vóór de geboorte tot er aan, maar dan pas worden ze door Statbel geregistreerd.
We zullen dus zien als februari-maart binnen komt...
Ik houd in ieder geval bij, aan deze koers verkopen zou m.i. wel heel dom zijn. Huidig gemiddeld koersdoel staat nog op €15 met 6x koop en 3x hold advies. Bron: Guruwatch
Alleen de toekomst zal het zeggen.
Als de CEO wat deftig werk aflevert kan het snel richting 10 euro gaan. Adviezen beïnvloeden de koers wel maar het zijn de cijfers en de vooruitzichten die tellen.